Hakutulokset

  1. S

    miten teidän suhteet on alkanut?

    Meillä ensin tutustuttiin työpaikalla 3kk, sitten muutettiin epävirallisesti yhteen (pidin myös oman asuntoni vaikken oikeastaan käynyt siellä ollenkaan :) ) Puolen vuoden kuluttua ensi tapaamisesta menimme kihloihin ja häät olivat viime kuussa. Tunsimme heti olevamme samalla aaltopituudella...
  2. S

    Mulla alkaa olla konstit loppu ton 4v pojan kans!

    Itselläni ei vielä lapsia,mutta olen ollut lastenhoitajana 6 vuotta ja samankaltaisia tilanteita on ollut hoitolasten kanssa. Kannattaa ottaa omaa aikaa/yhteistä aikaa miehen kanssa ja miettiä etukäteen kuinka vastaavat/muut tilanteet hoidetaan. Mikä on tavoite ja keinot joilla saavutetaan...
  3. S

    Ajatuksia ja tunteita matkan varrelta..

    kaikkia noita tunteita on tullut käytyä läpi vuoden aikana... Tammikuussa tulee vuosi siitä kun aloimme yrittää yhteistä esikoistamme,miehelläni teini-ikäisiä lapsia aiemmasta liitosta. Olin jotenkin aina naiivisti pitänyt lasten saantia itsestään selvänä asiana. Toki tiesin ,että vaikeuksia...
  4. S

    Keskenmeno vai ei?

    :attn: missä ajassa suunnilleen pitäisi tulla raskaaksi ilman että on aihetta epäillä jotain olevan pielessä? tiedän että tähän on hieman vaikeaa vastata,mutta olen yrittänyt lasta mieheni kanssa jo puolen vuoden ajan ilman minkäänlaista tulosta...yrittämisen puutteesta ei siis ole kyse. olen...

Yhteistyössä