Hakutulokset

  1. T

    Miksi ihminen ei saisi olla laiska?

    Laiskottelu on ihanaa :D Mä olen aina ollu luonteeltani peruslaiska, ei nappais ja en saa aikaseks. Kuitenkin olen asiani hoitanu, työni suorittanu ja velvollisuudet täyttäny, mutta monesti olen miettinyt, että jos ei olis pakko niin kävisinkö esim.töissä? :whistle: En tiedä onko se...
  2. T

    Mitäpä teidän sunnuntai-iltaan?

    Ipana tuli reissusta ja sammu kun saunalyhty kun pääsi kotisänkyyn nukkumaan :heart: Mies tulee kotio puoliltaöin ja mä makaan täällä reporankana ja vahdin tota jalkavaivasta koiraa et mihin suuntaan menee. Katon puolella silmällä jussi-gaalaa ja v*tuttaa jo valmiiks aamuinen klo5.45 herätys...
  3. T

    Illan informaatioisku idiooteille: Ihmiset kokee asiat eri tavalla ja heillä on oikeus tunteisiinsa.

    kyse ei ollut yhteisestä ruuasta vaan kummankin omista ruuista :D mut mähän oonkin vaan teiniangstivajakki ja tästäkin ketjusta saa tappeluketjun aikaseks :D
  4. T

    Illan informaatioisku idiooteille: Ihmiset kokee asiat eri tavalla ja heillä on oikeus tunteisiinsa.

    Mä en kiistelly, mä puolustin omaa kantaani :xmas: Sit toinen vaan jankkas ja jankkas ja melki tuli riita :stick: Ja siis en mä ketään oo pyytäny oleen kiistelemättä :D Täällä viilataan taas pilkkua, se oli toteamus, sanonta mikä mulle on joskus lapsuudessa opetettu jonka vaan kirjotin...
  5. T

    Illan informaatioisku idiooteille: Ihmiset kokee asiat eri tavalla ja heillä on oikeus tunteisiinsa.

    No siis toki voi kiistellä ihan kaikesta, ehkä oikee sana olis et ei kannata kiistellä. Mä en ainakaan jätä valkosipuliani syömättä siks et joku muu ei tykkää valkosipulista. :D (Toistanko mä itseäni?! :laugh:)
  6. T

    Illan informaatioisku idiooteille: Ihmiset kokee asiat eri tavalla ja heillä on oikeus tunteisiinsa.

    No makuasioista ei vaan voi kiistellä. Mun mielestä kukaan ei voi vaatia mua oleen syömättä jotain mitä haluan ja mulla on oikeus puolustaa mun kantaani, siitä tämä ristiriita :D
  7. T

    Illan informaatioisku idiooteille: Ihmiset kokee asiat eri tavalla ja heillä on oikeus tunteisiinsa.

    Ja vielä lisäisin, että makuasioista ei voi kiistellä :xmas: Olen äsken joutunut sanasotaan sipulin syönnin takia -mä rakastan sipuleita ja mun kaveri ei voi sietää niitä, joten mäkään en sit sais syödä niitä. Varsinkaan valkosipulia kuulema. HA! In your face world, mä oon niin itsekäs et...
  8. T

    Kadonneen jäljillä UK - pilkun viilausta :D

    "Tein lopullisen päätöksen abortista maatessani synnytyspöydällä" Ettei nyt olis pikkiriikkinen tekstitysmoga käyny ja olis pitäny kirjottaa adoptio? :D Eiks ollukin päivän tärkein alotus? :cool:
  9. T

    Mieheni ei suostu katsomaan missikisoja. Onkohan se homo?!

    Mun mies tokas et "ei tollasia karjamarkkinoita kukaan täyspäinen kato" ja lähti lenkille. Eli toinen nainen sillä varmaan on joka tuli sit noista misseistä mieleen? :xmas:
  10. T

    Jos lapsella on lämpöä 37,2 astetta, niin veisitkö hoitoon?

    37,5 kainalosta on jo kuumetta.
  11. T

    Paula Koivuniemi on aina ihan puumana noiden miesten "kimpussa"...

    Ällöttävä pystyynkuollu vanha...... *sensored* :ashamed:
  12. T

    Alle kolmekymppisen miehen haluttomuus seksiin?

    Okei, kiitos tästä, mut nyt oli kyse mun ystävästä :laugh:
  13. T

    Jos lapsella on lämpöä 37,2 astetta, niin veisitkö hoitoon?

    Ihan eri asia jos koko remmi on sisällä kun että itsekkäät vanhemmat kuvittelee et siellä päikyssä on yks hoitaja sitä puolikuntosta mattianteroo varten sisällä muiden ulkoillessa sit alimiehityksellä?
  14. T

    Suomen kaamein kämppä-ohjelma (nyt subilla uusinta)

    Mä en tajua, eihän tää mikään sillä siisti-ohjelma ole?! Toi eka oli oikeesti kamala olohuone ja noi kaks muuta oli ihan okei olkkareita, mut ihmiset vaan sotkenu??!! Tavaraa jokapuolella ja vaikka olis kuin hieno olkkari niin mitä sitte jos se sottapytty asukas sinne hukkuu taas paskaansa...
  15. T

    Miksi Areena ei toimi?

    Mä en oo varmaan vuoteen pystyny kattoon sieltä mitään kun pätkiipätkiipätkii. Usein katottiin ennen lapsen kans missatut lastenohjelmat ja ite seurasin kotikatua kokonaan areenan kautta, mut ei enää aikoihin oo toiminu :(
  16. T

    Jos lapsella on lämpöä 37,2 astetta, niin veisitkö hoitoon?

    Ei ole vielä täysin parantunut, joten mun mielestä ei silloin ole myöskään hoitokuntoinen, pahenisi vaan olo ja pahimmassa tapauksessa tulis joku jälkitauti jos joutuis ulkoileen yms niinkun normaalisti.. Lepoa ja paranemisia! =)
  17. T

    Illan informaatioisku idiooteille: Ihmiset kokee asiat eri tavalla ja heillä on oikeus tunteisiinsa.

    Olisin tekopyhä jos väittäisin et mulla ei koskaan menis hermot mun lemmikkieläimiin (jotka ihan itse olen hankkinut :O) EIKÄ se tarkoita sitä, että mulla ei kuuluis olla lemmikkieläimiä ollenkaan :xmas: Mulla palaa käämit mun lapseen ja mun mieheen, mun vanhempiin ja mun siskoon ja se EI...
  18. T

    Alle kolmekymppisen miehen haluttomuus seksiin?

    Tää asia ei kuulu mulle, mutta kunhan nyt pohdin.... Mun ystävä on ollut melkein koko kuluneen vuoden jotenkin vaisu ja omituinen, mut ei oo saanut sanottua mitään syytä, kuitannut väsymyksellä. Nyt hän sitten repes itkien kertomaan mulle, että he ovat viimeksi harrastaneet seksiä joskus...
  19. T

    Minkä ikäisille tuo Dinosarusten matka on tarkoitettu?

    No mä oon 28 ja mulle tää oli ihan liikaa!! :ashamed: Mutta tiedän, et mun kohta 7v lapseni olis katsonu tän ihan pokerinaamalla ilman painajaisia tai pelkotiloja, rakastaa kaikkia dinojuttuja... :)

Yhteistyössä