Hakutulokset

  1. N

    Kuinka nopeasti ryömimisen oppimisen jälkeen konttaa / kävelee?

    Heippa! Meillä poika reilu 5kk, kehitys tähän asti suhteellisen nopeaa karkeamotoriikan osalta. Selältä mahalleen alle 3 kk:n ikäisenä, ryömiminen 4 kk:n ikäisenä ja nyt ryömii jo reippaaseen tahtiin ja kurkottelee kukkia yms. Kuinka nopeasti muilla on vauvat ryömimään opittuaan oppineet...
  2. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    POIKA 20.02.2010 4048 g, 52,5 cm ja pipo 37 cm :heart: Vedet meni perjantaina 19.2. päivällä klo 14.00. Sairaalaan näytille, mutta sain kotiutua yöksi kotiin, kun supistukset eivät vielä kovinkaan säännöllisiä. La aamulla käynnistykseen ja ensimmäinen 1/2 nappi naamaan klo 8.00. Siitä se...
  3. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Täällä kanssa synnytys käynnissä. Vedet meni päivällä klo 14.00. sairaalaan näytille, kaulaa jäljellä ja sormelle auki. Pari tuntia myöhemmin kaula poissa, mutta edelleen vain sormelle auki, joten sain tulla kotiin siksi aikaa, kun kestän tai viim. aamulla klo 7.30 käynnistetään. Supistellut 10...
  4. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Sanv: mitä sulle sanottiin siitä sf-mitasta??? Viime yönä mäkin heräsin supistukseen, kivuliaaseen sellaiseen. Siinä sitten odottelin, että homma jatkuisi, hieman juili, mutta eipä juuri muuta. En kuitenkaan saanut enää unta, joten kattelin taas kisoja kolmesta seitsemään. Onneksi on sentään...
  5. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Täällä kanssa hereillä, joko Jadel84 ja Jontsulii lähtivät laitokselle? Itsellä vaan mahaa juilii ja tulee toisinaan suppareita, ei kylläkään yhtään kivuliaita. Mutta ajattelinpa, että samalla sitä katsoo tuota naisten matsia :laugh: Voi vitsit, että luontoäiti onkin hoitanut homman...
  6. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    LILO:lle lämpimät onnittelut!!! Tulehan kertomaan tarkempaa synnytyskertomusta, kunhan jaksat / ehdit! Neuvolaterveisiä: Painoa tullut onneksi vain 200 g / vko, nyt kaiken kaikkiaan 13 kg. Sen kunniaksi kävin Hesburgerissa syömässä :laugh: Neukkatäti veikkaili, ettei menisi montaa päivää...
  7. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Tänään vuorossa neuvola, saas nähdä laitetaanko ensi viikolle vielä normaalikäynti vai suosiolla äitipolikäynti, nyt kun viikkoja 40+2. Viime yö meni taas vähän niin ja näin. Neljään asti nukuin tosi hyvin, sitten alkoi selkäsäryt ja nukahdin uudelleen joskus kuuden maissa :( Mies heräsi ennen...
  8. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Voi nyt pirskatti! Kirjoitin tarinaa ja minä hölmö päätin sitten palata edelliselle keskustelusivulle, niin eiköhän mun kirjoittama teksti kadonnut :headwall: Ihan aluksi: Kanellalle suuret onnittelut! Mukava kuulla, että noinkin hurjasta synnytyksestä ja sun verenhukasta huolimatta olette...
  9. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Täällä ollaan, paketti kasassa vielä :laugh: Illalla supisteli kipeästi ja mahaa poltteli oikein kunnolla, mutta jälleen...loppuivat kuin seinään. Noh, pitkästä aikaa sain kuitenkin nukuttua, heräilin kyllä vähintään tunnin välein, mutta untakin sain, joten jotain positiivista viime yöstä...
  10. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Jadelille halaus myös täältä. Välillä sitä miettii, että mitä kaikkea sitä pitää jaksaa. Miehesi käyttäytyminen ei ole pelkästään ajattelematonta, vaan myös henkisesti erittäin loukkaavaa. Oma mies ei todellakaan tuollaisia ole sanonut, mutta mies kun on, niin ajattelematon hänkin toisinaan on...
  11. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Huomenta |O Kuudes yö koiranunilla. Nukuin ensin reilun tunnin, sitten hereillä puoli kahdesta puoli kuuteen! Selkää särki niin lujaa, että oli pakko ottaa pitkästä aikaa särkylääkettä. Sitten sainkin unenpäästä kiinni ja nukuin kahdeksaan asti. Olo on kuin humalaisella ja oikeasti vähän...
  12. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Celia81: mulle on neuvolassa sanottu, että täällä käynnistetään viimeistään, jos on mennyt 12 pv yli, en sitten tiedä, toteutuuko käytännössä, jos kaikki on hyvin. Mulla on kuitenkin sama tilanne kuin sulla, saa tulla jos on tullakseen, mutta yhtään kiire ei ole. Ihanaa vain odottaa pienen...
  13. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Kävin minäkin nyt korkkaamassa kerhon jäsenyyteni, loistava idea, toivottavasti mahdollisimman moni meistä jatkaa yhteydenpitoa siellä! Onko muilla vastaavaa kipua: ihan ylämaha (ylimmät ex-vatsalihakset) vetää kramppiin koko ajan. Sattuu aika lailla ja kiristää ihan selän puolelle??? Mitä...
  14. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Alina78:lle voimia surujen keskellä, onneksi seuraavaksi tiedossa on varmasti onnenkyyneleisiä uutisia teiltä :heart: Ikuisuus: en ole pahemmin päivisin nukkunut, kun oon ajatellut, ettei saa sitten senkään vertaa nukuttua yöllä. Mutta äskön pilkin melkein kaksi tuntia sohvalla ja vaikken...
  15. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    |O Viides yö ilman kunnon yöunia. Aamuyön aamupalan jälkeen nukahdin hetkeksi ja sainkin sitten nukuttua melkein parisen tuntia. Miestä käy sääliksi, kun ei hänkään saa enää nukuttua :( Selkää särkee öisin, ei nyt kovin kovaa, mutta niin, ettei saa kuitenkaan nukuttua. Valivalivali, olo on...
  16. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Iltaa! Siisami: mä en ole tiennytkään, että ne saattavat lähettää käynnistyksen jälkeen vielä kotiin odottelemaan. Mistä sen sitten tietää, jos tuleekin kiire? Noh, ammattilaisiahan nuo ovat! Paljon vain voimia sinulle, toivottavasti saat hieman nukuttua ennen tositoimia! Mulla alkoi...
  17. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Ikuisuus: mullakin ne kivut tuntuvat sisäreisissä, alkavat ihan haarovälin kohdasta ja kestävät kanssa vain ihan muutaman sekunnin(?). Mulla jo kolmas yö, kun en saanut nukuttua. Selkää on taas alkanut hieman särkeä, mutta muutenkin on ollut sellainen levoton olo. Aamupalalla olin jo puoli...
  18. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Neuvolakuulumisia: painoa tullut taas sen 600 G /, mutta kätilö ei ollut ollenkaan huolissaan. Verenpaineet uusintamittauksenkin jälkeen yli 90.ntä, mutta niistäkin sanoi, ettei tarvitse huolestua, jos olo on ihan normaali. Vauvan pää on nyt kiinnittynyt, mutta siltikään en usko, että olisi...
  19. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Huomenta! Jälleen huonosti nukuttu yö takana. Ei mitään supisteluihin viittaavaakaan, mutta koko yön sattui jonnekin ja sitten oli todella levoton olo, saattaisinkohan kuitenkin alitajunnassani jännittää tulevaa koitosta :whistle: Nyt olo on kyllä taas tosi hyvä, kummasti aamukahvi vaan...
  20. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Päiviä naisille! Hyvä, että raskausmyrkytysepäily oli kuitenkin aiheeton HubaG. Mulla kanssa tuossa muutama viikko sitten alkoi paineet nousta ja turvotti ja päätä särki, mutta se meni viikossa ohi ja nyt on olo ollut tosi hyvä! On kyllä päiviä, jolloin alapaineet saattaa mennä ylo 90:n, mutta...

Yhteistyössä