Hakutulokset

  1. Anni-

    Millainen on hyvä esimies?

    1. Älä kritisoi työntekijää muiden työntekijöiden kuullen (= älä lietso huonoa ilmapiiriä). - Tämä on mielestäni erityisen tärkeä, sillä jos huono ilmapiiri lähtee pomosta, työntekijöillä on varmasti hyvin tukalaa olla. Silloin juuri se, kenelle siitä huonosta ilmapiiristä pitäisi voida...
  2. Anni-

    Ekat jouluvalot bongattu!

    Mä bongasin ekat eilen. Itselläni ollut tapana laittaa aina joulukuun alussa, mutta kyllä niistä muidenkin valoista tulee nautittua ennen sitäkin.
  3. Anni-

    Netti vs. oikea elämä

    Noin yleensä netissä on helppo kirjoitella mitä ns. sylki suuhun tuo. Nimimerkin taakse on helppo piiloutua. Veikkaisin, että kovin moni ei oikeassa elämässä ole niin kärkäs mitä palstoilla ehkä ovatkin. Nettihän on oikea unelmapaikka ujoille ihmisillekin - täällä kun ei tarvitse kohdata ketään...
  4. Anni-

    Mihin vanhat risat kännykät?

    Tilaapas kierrätyspaketti Kierrätä Kännykkä -sivustolta ja saat kierrätettyä kännykät ilmaiseksi ja saat siitä vielä vähän rahaakin kaupan päälle. :) Itsekin tässä juuri vastikään tein samoin. Täältä.
  5. Anni-

    Kuinka kauan jännityspäänsärky VOI kestää,7kk nyt takana joka päiväistä särkyä..

    Kuinka usein sulla nuo 5 kerran hermoratahierojakäynnit oli? Mulla kävi hierojan kanssa niin hyvä säkä, että se antoi aika hyvin alennusta opiskelijoille (ja eläkeläisille). Opiskelin tuolloin vielä, jonka vuoksi pääsin puoleen hintaan. Se tekikin niitä hommia yksityisenä yrittäjänä ja jäi tässä...
  6. Anni-

    Kuinka kauan jännityspäänsärky VOI kestää,7kk nyt takana joka päiväistä särkyä..

    Kuinka kauan kävit hermoratahierojalla? Mulla on ollut tätä niska-hartia-seudun ongelmaa ihan lapsesta saakka. Tarkemmin sanottuna jotain ala-asteikäisestä, kun lähdin aina rättikässästä pää niin jumissa, etten saanut sitä käännettyä sen kummemmin oikealle tai vasemmallekaan. Kellekään en...
  7. Anni-

    Kuinka kauan jännityspäänsärky VOI kestää,7kk nyt takana joka päiväistä särkyä..

    Oletko ajatellut säännöllisessä hieronnassa käymistä? Suosittelen erityisesti hermoratahierojaa, jollaisella itsekin jännityspäänsäryn vuoksi kävin. Itselläni on päälle vielä huono ryhti, jonka vuoksi kärsin usein niska-hartia-seudun ongelmista. Hermoratahieronta voi olla äkkinäiselle aika...
  8. Anni-

    On tää synnytyksen odottelu turhauttavaa..!

    Kyllä mä ainakin ymmärrän heitä, ketkä jo toivovat synnytyksen alkavan. Loppuraskaus voi olla hyvinkin tukalaa aikaa ja ison mahan kanssa lyllertäminen toisinaan työlästä. Itselläni tämä ei ollut se varsinainen syy miksi toivoin synnytyksen käynnistyvän pikkuhiljaa, vaan alkoi todellakin jo...

Yhteistyössä