Ekat jouluvalot bongattu!

  • Viestiketjun aloittaja "Hello"
  • Ensimmäinen viesti
"Hello"
Niin siinä kävi, että tänään näin ekat. Ne oli sellaset rekivalot ikkunassa, jos kiinnostaa :D

Mä rakastan joulua ja jouluvaloja eikä mua haittaa, että joku sellaiset on laittanut. Tämä ei ole tappeluketju siitä, saako jouluvaloja jo laittaa vai ei. Itsekin ehkä pian ripustan ulos kanerviini jotkut tunnelmavalot.

Joko muut on nähneet joulu- tai tunnelmavaloja?
 
--
Täällä meidän seudulla on yks vanha pari joka pitää ulkona kuusessa aina valoja, kesät talvet =)
"mitä nuita pois riisumaan, kohtahan ne pitää uudelleen laittaa.. voi ne jussina sammuttaa kun ei tule yölläkään pimeää" :D
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";24919274]Ekat näin jo syyskuussa. Ei haitannu. Itse laitan tunnelmavalot tänään illalla parvekkeen kaiteeseen.[/QUOTE]

Syyskuu on jo aika aikaisin, mut mitäpä tuosta!
 
tunnelmaa 4:ään vuodenaikaan
Tunnelmavalot ovat aivan eri asia kuin jouluvalot. Jouluvaloiksi miellän vain sellaiset, jotka selvästi ovat jouluaiheisia, kun taas tunnelmaa tuovia valoja voi vapaasti käyttää läpi vuoden. Tai pitäisi voida, ellei olisi näitä naapurikyttääjiä :mad:
 
"jaa"
Mua ei haittaa jso joku laittaa aikaisin, jos nyt ei kuitenkaan ihan elokuussa. Mutta se mua kyllä ärsyttää kun niitä ei oteta pois. Kyllä tammikuun loppuun mennessä sais olla kaikki poissa.
 
vrs
Meillä on. :D Tai siis sellanen havuköynnösvalohärdelli kaariportissa. On ollut jo 3 viikkoa. :D Ja tietty on lyhtyjä, mihin oon tunkenu niitä valosarjoja sisälle, mut ne on kesät talvet. Eka tonttu tuli pöydälle toissapäivänä ja jouluvärinen kaitaliina pari viikkoa sitte. Pikkuhiljaa... :D
 
vrs
[QUOTE="jaa";24920131]Mua ei haittaa jso joku laittaa aikaisin, jos nyt ei kuitenkaan ihan elokuussa. Mutta se mua kyllä ärsyttää kun niitä ei oteta pois. Kyllä tammikuun loppuun mennessä sais olla kaikki poissa.[/QUOTE]

Totta! Tai siis meille kyllä jää se portin valohässäkkä, koska hautrautuu lumeen, mutta sisätiloista on joulu pois nuutin-päivään mennessä ja valotkin lähtee heti, kun vaan päivät vähän pitenee.
 

Yhteistyössä