Hakutulokset

  1. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Kiitos suzycolle tosiaan synnytyskertomuksesta. Valaa itseenkin vähän edes uskoa. Ja Vanessalle onnea synnytykseen. Ihanaa, että ihmiset tulevat tänne vielä kertomaan viime hetken kuulumiset, niin tiedetään, ketkä ovat oikeasti jo lähteneet. Nyt on varmaan Menninkäisellä jo lapsi sylissä...
  2. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Huoh. Minäkin vielä täällä. Eilen oli ensimmäinen oikein kunnon v***tuspäivä. Aamu lähti oikein mukavasti, mutta sitten kun totesin, että ei se taida tänäänkään syntyä, niin alkoi ottamaan pannuun, ensin kiukuttelin ja lopulta alkoi itkettää. Onneksi mies osaa ymmärtää ja tukea. No, tänään...
  3. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Täällä ei nyt ikävä kyllä ole näköjään muita tsemppaamassa Menninkäistä, ovatko kaikki muut lähteneet synnyttämään :laugh: Hyvä, että tiedät jo mitä odottaa, niin et ole turhaan lähtenyt laitokselle liian aikaisin. Ikävä tietysti, että noin pitkään kestää tuollaista hidasta tuskaista...
  4. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Kauhea kun jännittää Menninkäisen puolesta! =) Nyt olet kyllä varmaan jo synnärillä, mutta jos vielä luet, niin tsemppiä kamalasti, ja toivottavasti saat hyvän synnytyskokemuksen. On kyllä ollut varmaan tosi jännä yö. Tsemppiä
  5. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Voi hitsi. Menninkäisen tilannehan kuulostaa jännältä. No, toivotaan että tänä yönä tai huomenna viimeistään pääsisit tositoimiin. Olisihan se hienoa kun lapsi syntyisi laskettuna aikana ja vielä itsenäisyyspäivänä.
  6. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Rillukka Mulla ainakin tuo mahan laskeutuminen ja vauvan kiinnittyminen aiheutti noiden vihlaisuiden lisäksi sellaisen paineentunteen/kivun tuohon häpyluun yläosaan tai vatsan alaosaan. Ja sen, että en voinut noin viikkoon istua mitenkään ryhdikkäästi ilman että sain melkein kyyneleet silmiin...
  7. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Sätsis Ei se haittaa, että olet pelotellut. Musta on parempi, että on realistinen kuva noista rakkuloista, koska ei missään oppaassa varoiteta, että sattuu. Toisaalta synnärikäynnilläkin kätilö sanoi, että ihan rehellisesti niiden laittaminen sattuu aivan kamalasti ja että rakkulat perustuisivat...
  8. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Oho, tulipas taas romaani. Pitäis varmaan oppia kirjottamaan vähän lyhyemmin... :ashamed:
  9. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Hulivili älä turhaan häpeä murretta, sitä on hauska lukea. Ja niinkuin sanottu, sun kirjoitukset jää sen takia mieleen, eli positiivinen asiahan toi on. Tivolin kommenttiin raskausajan erityisyydestä. Itse nimenomaan, kun alettiin miettiä lapsen "hankkimista", halusin kokea raskausajan...
  10. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Tuitsu Täällä vielä ollaan, mutta ihanaa että muistit mut. Ei tosiaan mitään oireita, muita kuin vatsan nipistelyä eilen. Aina ruokailun jälkeen, joten taitaa sekin johtua tilanpuutteesta. Polkaakin kyselit, olen ihan varma että hänellä on jo nyytti kainalossa. Ei ole moneen päivään...
  11. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Kiitos kaikille noista supistuksista kommentoineille. Tuli paljon rauhallisempi olo. Paitsi että voimisti vielä tunnetta, että sitähän voi lähtö tulla ihan koska vaan, ilman mitään varoitusta. Täällä kuitenkin monet tuntuvat hakevan niitä supistuksia "väkisin", mutta onko tuosta sitten mitään...
  12. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Kiitos Apa ja Sätseeni rohkaisevista sanoista. En ole siis yksin.
  13. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Minäkin täällä edelleen. Ei mitään tuntemuksia, ei siis yhtään mitään. Vähän pidemmällä kävelyllä alavatsaa alkaa vähän vihloa, mutta muuta ei ole tapahtunut. No, ainakin oli mukava viikonloppu, eilinen lumimäärä sai mulla ihan joulufiiliksen. Mies on jo tosi kärsimätön, tänään aamulla oli...
  14. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    On tuo laskettu aika vaan maaginen. Olin jotenkin ihan varma, että viime yönä alkaisi oirehtia, varsinkin kun sitä yhtä ässää tuli harrastettua tosi pitkästä aikaa. Mutta ei mitään muuta kuin huonosti nukuttu yö. Vähän menkkamaista jomotusta, ei mitään muuta, selkä jumissa. Niin, ja kuvotusta...
  15. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Laskettu aika huomenna, ja yhtään kipeätä supistusta ei ole täällä vieläkään ollut. Taitaa mennä pahasti yli, vaikka paikkojen piti olla niin kypsät. Viime yönä oli tapahtunut minulle jotain todella ihmeellistä. Ensinnäkin nukuin vähän yli kahdestatoista kuuteen aamulla heräämättä kertaakaan...
  16. L

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Mötkylälle tsemppiä, toivottavasti asiat etenevät, ettei tarvitse kovin pitkään epävarmuudessa kärvistellä. Ja onnea synnytykseen, jos sinne olet lähdössä. Itsellä tänään neuvola. Kaikki hyvin, verenpaine on alkanut pikkuhiljaa kohoamaan (nyt 116/76, mulle tuo alapaine on aika korkea, kun...
  17. L

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Rillukka Ai kun eri tavalla lääkärit määrää eri paikoissa. Mulla oli viikon 36 lääkärineuvolassa ihan sama tilanne, kanava pehmeä ja puoli senttiä jäljellä, ja auki 1 cm. Lääkäri sanoi vain, että voi syntyä vaikka viikon päästä, mutta ei mitään lepoa tai muuta kehotusta. Sanoi vaan, että jos...
  18. L

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Onnittelut vauveliinille :flower: Olipas iso vauva noilla viikoilla!
  19. L

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Mulla on nyt toi viikko sitten alkanut uudenlainen kipu saanut aikamoiset mittasuhteet. Eli tosiaan tossa häpyluun yläosassa tai alavatsalla jossain luussa (anatomia hyvin hallussa) alkoi sellainen voimakas paineentunne. No, tuo paine on muuttunut ihan järkyttäväksi vihlontakivuksi aina välillä...
  20. L

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Suzyco Minähän kirjoitinkin tuossa viime kuun lopulla sellaisen purkauksen, kun alkoi oikeasti ahdistaa vauvan tulo. Että ollaanko valmiita ja selvitäänkö kaikesta. Mulla tää vauvan hankinta oli sellainen järkipäätös. Olen pätkätöissä, ja sain pidemmän sopimuksen, niin totesin että se voi olla...

Yhteistyössä