Hakutulokset

  1. L

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Täällä ollaan ihan kamalassa flunssassa :o Siis sunnuntaista asti ollut nenä aivan tukossa ja sellainen jyrän alle jäänyt olo. Eikä paranemisesta merkkejä. Mustaherukkamehua on mennyt, ja jonkin verran panadolia, mutta ei mitään... Kauankohan vielä kestää. Tänään iski sitten vielä yskä päälle...
  2. L

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Mulla oli kohdunkaulan pituus kahdessa ekassa lääkärineuvolassa 2 cm. En tiedä miksi mulla on lyhyempi, kuin kaikilla muilla, mutta eipä ne lääkärit kumpikaan tuosta mitään sanoneet. Ja noissa oli kiinteä ja kiinni. Nyt on 0,5 cm, pehmeä ja sentin auki. Olen omassa päässäni ihmetellyt tota mun 2...
  3. L

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Kiitos Apalle, Vetiverille ja Hulivilille kommenteista. Juu, kuten Vetiver muisti, juuri tuollaisia "supistuksia" mulla on ollut jo pitkään, ehkä puolivälistä asti, en vaan ole osannut pitää niitä supistuksina. Luulin että vauva siellä vaan kääntyy, ja siksi vatsa kovettuu. Ja nyt on ihan...
  4. L

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    Polka meillähän menee jotenkin huvittavan samalla tahdilla nämä tarkastukset. No, sinulla olisi voinut olla vähän enemmän tapahtunut, minulla vähän vähemmän. Aikamoisena yllätyksenä tosiaan tuli tuo lääkärin tuomio, kun en ollut edes supistuksia tunnistanut. Mutta sitten taas noita vihlaisuja...
  5. L

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    Taas omaa napaa oikein urakalla: Tänään oli sitten viimeinen lääkärineuvola, ja mielenkiintoinen päivä tästä tulikin. Hyvänä uutisena oli se, että vauva on tosiaan raivotarjonnassa, viimeksi oli vielä vähän epävarmaa. Mutta pulssia mitattaessa pulssi laski ajoittain 100 tuntumaan, ja lääkäri...
  6. L

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    Noista vihlaisuista kysyin aikaisemmin, ja niitä on siis ollut muillakin. Hämmentävää vaan, että kaikilla muilla kohtalotovereilla oli myös ollut runsaasti supistuksia. Itse en vieläkään tiedä miltä supistuksen pitäisi tuntua :ashamed: Siis onhan täälläkin jokunen ihminen niitä kuvaillut...
  7. L

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    Äitiysloma alkaa täälläkin tämän päivän jälkeen. Eli viimeisiä tunteja töissä viedään, saas nähdä kauanko viihdyn täällä tänään. Tavallaan haikea olo, mutta pääasiassa en vaan usko että olen jo näin pitkällä. Kotia pitäisi sitten alkaa laittaa vauvalle valmiiksi oikein urakalla, että ehtii...
  8. L

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    Hoitajien lakosta, yhdyn Annin ajatuksiin, olen nimittäin kuvitellut olevani menossa Jorviin synnyttämään, ja kun kuulin että Jorvi suljetaan jos tulee irtisanomiset, niin tuli ihan kamala ahdistus. Nyt motivaatio mennä sinne sairaalaan tutustumiseenkin on jotenkin maassa, kun en tiedä edes...
  9. L

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    Vielä kyselyihin, kun aina unohdan kommentoida puoliin asioista. Eli kestovaippoja aion alkaa käyttämään, se käytäntö on vaan vielä vähän kysymysmerkki, kun ei ole ketään tuttua, jolta kysellä asiasta. Netistä olen yrittänyt asiaan tutustua. Eli jos jollain teistä on käytännön kokemusta, niin...
  10. L

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    Neuvola oli maanantaina, ja kaikki edelleen hyvin. Hemppa oli hieman tippunut, nyt 125 (aiemmin pyöri siinä 135 pintaan), mutta edelleen siis hyvä. Toivotaan nyt ettei enempää tipu. Verenpaineet edelleen kohtuullisen matalat (125/60), ja tähtiä näkyy. Itseasiassa enemmän kuin matalammilla...

Yhteistyössä