Hakutulokset

  1. M

    Mitäs teillä tänään ohjelmassa?

    Istun koneella :saint: kunnes lapset herää ja syödään sit aamupala. Ulkoilua ja kyläilyä, kaupassakäynti ja mulla sit ruuanlaittoa, siivousta ja pyykinpesua. Ja tietenkin vaan loikoilua :D Mies työreissussa.
  2. M

    Tyttölauma kasvoi! <3

    Onnittelut tyttövauvasta :heart:
  3. M

    olemmeko ainoita?

    Et varmaan. Tosin montaa tuon ikäistä, joka saa yömaitoa en itse tiedä.. Meillä yömaito(=imetys) on loppunut 4kk-1v välillä näillä kuudella lapsella.
  4. M

    No ei minusta maha näytä siltä, että saisi loppukesästä lapsen...

    Kolmatta odottaessani meidän silloinen naapuri kysyi 2päivää ennen vauvan syntymää, että olenko mä raskaana :whistle: Silloin taisi vatsanahka olla hieman paremmassa kunnossa kuin nyt seitsemättä odottaessa :saint:
  5. M

    Mulla on nyt tommoinen

    Ihana, hellyttävän näköinen :heart:
  6. M

    tuli sitten käytyä osastolla. Enkä jäänyt tällekään reissulle!

    :hug: Just sua aiemmin mietin :saint: :whistle: Taustalta seuraillut sun juttuja. Toivotaan, että baby ymmärtäisi oman parhaansa ja kääntyisi itse oikeinpäin B) :D Jaksamisia! Toivottavasti pian pääsisit nuuhkimaan vauvantuoksua :heart:
  7. M

    G. painosi ja pituutesi ?

    Joo. Mut vain 2kg noista on tullut tän raskauden myötä. Että ihan pläski täällä :wave:
  8. M

    Lapsilukunne ja minkä takia juuri se?

    Seitsemäs tulossa :heart: Ja ihan itsekkäistä syistä.. Me miehen kanssa on haluttu paljon lapsia.
  9. M

    G. painosi ja pituutesi ?

    Kurkkaas mun mitat :saint: :whistle:
  10. M

    G. painosi ja pituutesi ?

    Pituus 170cm ja painoa himpun yli 100kg rv28+0 :kieh: Läski! :headwall:
  11. M

    Näin siinä sitten kävi...

    Voih :heart: Niin pieni ja "isoja" jo osaa. Ei ne kauaa malta paikoillaan vauvoja olla :D
  12. M

    G. kumpi sattui enemmän avautumisvaihe vai ponnistusvaihe

    Avautumisvaihe. Ilman kivunlievityksiä. Todella nopeita ollut joka kerta, joten varmaan siitä johtuen melkoista tuskaa olleet.
  13. M

    hölökyn kölökyn häläpätihämmää

    Miten on niin Matamilla mahtava olo :saint: Oot sie saanut B) :laugh: No joo!! Itse täällä yksin istun ja luen näitä juttuja. Pieni "Eliö" tuolla vatsanahan alla pelaa futista niin lujaa, että äitiä hirvittää :heart: Taitaa tulla kohta navasta läpi ;)
  14. M

    Alkoi kymmenes viikko ilman seksiä

    Mulla on tuohon vielä matkaa :saint: Viikkokin ilman niin :'(
  15. M

    RV-pino taas! prkl!

    Ap:lle :hug: Toivottavasti pien pääset tositoimiin :D Itsellä jotain alle rv29 :saint: Hyvä muisti mulla :laugh:
  16. M

    onnistuuko pannaritaikinan sokerin korvaaminen muulla sokerilla?

    Mä en laita pannaritaikinaan ollenkaan sokeria, vaan munia, maitoa, jauhoja, suolaa ja öljyä.. :p
  17. M

    25v ja neljäs tulossa..jotain epänormaalia muka?

    Mulle sitten varmaan kaikki on tavallista, mikä on muille epänormaalia :snotty: Tiedän montakin äitiä, joilla 4lasta 25veenä.. Itsellä oli myös 25v:na 4lasta, viides ehti syntyä ennenkuin täytin 26v.. Meidän seitsemännen syntymän jälkeen täytän 29v. Sama isä jokaisella lapsella myös :whistle:
  18. M

    Meidän 1,5v oppi juuri uuden taidon :)

    Oih :heart: Noi on ihania hetkiä niin äidille kuin lapselle, kun huomaa että pieni oppi jotain uutta. Meillä mä hihkun ja 1v taputtaa käsiään, kun hän on just oppinut menee kyykkyyn, ylös, kyykkyyn, ylös.. Ja "kukkuu"-leikki on mieluista. Neiti jostain nurkalta huutaa kukkuu ja menee piiloon...
  19. M

    auttakaa avutonta melkeen 2 veen kanssa!!!!

    Ulkoilua? Yhdessä leikkimistä? Laitat rajat milloin katsotaan ja mitä!! Muun ajan tv pysyy kiinni. Vanhemmista se on kiinni miten paljon ja mitä lapset katsoo.

Yhteistyössä