No ei minusta maha näytä siltä, että saisi loppukesästä lapsen...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
no eihän toi karpela oo missään sanonu et se lapsi syntyy kesän lopulla,media ite niin kirjotellu eli ihan hyvin voi olla syksyllä syntyvä.Eihän se karpela oo ees kommentoinu raskauttaan mitenkään ennen tätä ja sinäkään ei ite sano millon se la olis.
 
luulen
Tanja taitaa olla aika pitkä joten vauvallakin varmaan tilaa kasvaa eritavalla kun tällaisellä pätkällä... Mullakin la heinäkuun lopulla ja mahaa löytyy kyllä aikaslailla enemmän...
 
yks
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no eihän toi karpela oo missään sanonu et se lapsi syntyy kesän lopulla,media ite niin kirjotellu eli ihan hyvin voi olla syksyllä syntyvä.Eihän se karpela oo ees kommentoinu raskauttaan mitenkään ennen tätä ja sinäkään ei ite sano millon se la olis.
Juu, tää tiietään. :p

 
Taitaa ripua vatsan koko lapsiveden määrästä ja missä asennossa lapsi on. Minulla meni yliaikaiseksi raskaus ja vähän ennen laskettua aikaa vatsa kasvoi huomattavasti...Pari kuukautta ennen laskettua aikaa kukaan ei tiennyt, että odotan. En kyllä ollut mikään langanlaiha vartaloltani muutenkaan, hieman pyöreä.
 
typy
Tanjallá on pitkä selkä, joten vauvamasu ei näytä niin suurelta. Itselläkään ei ollut tuossa vaiheessa mikään älytön ollut, vaikken ihan niin pitkä olekaan kuin Karpela. Takaa päin ei mun maha näkynyt missään vaiheessa, oli pallo tuossa edessä.
 
erppa
Ja ne on nuo rinnatkin niin isot hällä, että vatsa jää vähän varjoon=)
Tai siis niiden rinnalla maha ei näytä niin isolta kun esim tosi hoikalla lattarintaisella naisella samankokoinen maha törröttäisi aivan eri tavalla.

Kyllä tiedän montakin jotka on tehneet niin pienestä mahasta vauvan, että raskautta ei suunnilleen olisi huomannut jos ei olisi tiennyt.
Mullakin oli synnärillä vanha luokkakaveri samaan aikaan, siinä jutusteltiin ruokaillessa ja kysyin, kummanko hän sai, tytön ja pojan niin vauvapa olikin vielä mahassa, tarkkailussa vaan oli, tosin la oli kahden päivän kuluttua....=)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Mä ajattelin ihan samaa että onkohan joku miespuolinen toimittaja ollut arvailemassa. Kyllähän kolmannesta lapsesta jo olisi isompi masu.
Ei kyllä riipu lasten määrästä. Tiedän kymmenen lapsen äitejäkin, joilta ei raskautta ole huomannut kuin ihan lopussa.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja typy:
Tanjallá on pitkä selkä, joten vauvamasu ei näytä niin suurelta. Itselläkään ei ollut tuossa vaiheessa mikään älytön ollut, vaikken ihan niin pitkä olekaan kuin Karpela. Takaa päin ei mun maha näkynyt missään vaiheessa, oli pallo tuossa edessä.
Mä olen lyhyt (162 cm ) eikä mulla toisessa raskaudessa maha kasvanut kovinkaan suureksi. Mulle sanottiin vielä käynnistyspäivän aamuna, että on niin pieni maha että taitaa tulla pieni vauva. Arvio olikin sitten 4700 g jolloin lääkäri ihmetteli, miten se voisi niin iso olla. Tyttö painoi syntyessään onneksi "vaan" 4100 g.

Ei se mahan koko kerro välttämättä yhtään mitään.
 
cecco
no ei kyllä todellakaan lihavilla välttämättä ole isoa mahaa. itse olen reilusti ylipainoinen ja loppuraskaudestakaan ei olisi huomannut että vauvaa odotan. pituutta löytyy 175cm..
 
jessus, mulla on viikkoja 13 ja risat ja mullon isompi maha :'( maha huitelee pitkälti tissien ohi vaikka neki on kasvanu parilla kuppikoolla.. joo mulla on onnettoman lyhyt selkä, että johonki päinhän se pitää kasvaa ku ei ylöspäin sovi..
 

Yhteistyössä