Lapsilukunne ja minkä takia juuri se?

• Viestiketjun aloittaja Wiiwi80
  • Ensimmäinen viesti
mie
2 poikaa löytyy. Kolmannesta ollaan puhuttu, mutta kun nämä kaksi ihanaa poika ovat imennyt vanhemmista kaikki mehut, niin ei ainakaan heti kolmatta tulee.... ehkä joskus tai sit ei.

kolmen äiti
Kolme on, ei olla hirveesti suunniteltu lapsilukua..mutta tää kolme on hyvä määrä. En jaksaisi enempää, ja rahanmenoa on jo 5-hengen perheellä ihan tarapeeksi.

äitee
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
Neljä. Viides tulossa.Mies haluais vielä lisää :whistle:
Kolmas tulossa ja mies meilläkin haaveilee enemmästä, viisi olisi hänen mielestään sopiva. Itse jokaisessa raskaudessa olen ajatellut, että "tämä riittää", mutta kun lapset ovat hieman kasvaneet ja tulleet omatoimisemmiksi, niin kummasti omat ajatukset muuttuneet :). Joten saa nähdä.

neljä
Neljä lasta, kolme poikaa ja yksi tyttö.
Ei ole koskaan ollut mitään toivelukumäärää lasten suhteen, on vaan tulleet kun on tuntunut siltä. Tosin nelonen tuli meilläkin vähän salaa mutta oli ollut puhetta, että ehkä joskus.
Jos en olisi alkuraskaudesta niin pahoinvoiva ja saisin varmasti tytön(leikkiä, mutta tyttö niin kovaa haluaisi pikkusiskon) saattaisin harkita vielä yhtä mutta jotenkin on olo, etten millään enää jaksaisi sitä öklötystä ja pikkupojat on olleet huonoja nukkujia , en kolmeen ja puoleen vuoteen nukkunut yhtään kunnon yötä, ehkä sitä vaan on jo liian vanha=)

vieras
Mun haave oli kolme, mutta yhteen tais jäädä. Syy: kukaan löytämäni mies ei halua lapsia kanssani, ainokaisen isä lähti kun tulin raskaaksi, nykyinen sanoi, et suhde päättyy tähän jos lapsia haluat sillä hänellä on kaksi ja se riittää. Välillä olen sinut asian kanssa,välillä en, rakastan kuitenkin nykyista miestä ja kolme lastahan tuossa pyörii kokoajan, mutta en näköjään saa koskaan nauttia sellaisesta onnellisesta ja toivotusta raskaudesta/lapsesta.

mama the strange
Mulla on vaan yksi. Haluaisin pari lisää, mutta en omista miestä. Pitäis siis löytyä hyvä isäehdokas. Ikä lähentelee jo kolmeakymppiä, joten kohta alkaa olla pikkuisen kiirus.

Yhteistyössä