Hakutulokset

  1. M

    **Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

    Kiitoksia!! Jaahas sitä on isännälle rankka ilta (ja pari seuraavaa päivää ) tulossa :laugh:
  2. M

    **Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

    Ja sitten vielä onnittelut ovis- ja rplussanneille :flower: :flower: Onnea matkaan himmuisesti!!
  3. M

    **Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

    Huomenta iltapäivvee!! miracle: Oon mietiskellyt ihan samaa.. Mulla ollut nippailuu ja vihlontaa jo melkeenpäs viikon verran.. Sitten kyssäri: Bongasin ovislimat tänä aamuna (ekaa kertaa koko puolen vuoden yrittämisen aikana :D ) niin onks se paras tärppi aika nyt tosta bongauksesta 24h...
  4. M

    **Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

    RD:Mulle voi varmaan laittaa kp 15/32-43.. Testi näytti tänä aamuna negaa ja olis jo olevinaan kp 46/32-43, tuhruttelua ei kuitenkaan seurannut kunnon menkkoja :headwall: Ne tais vaan käydä kurkkaamassa, eivät uskaltautuneet kunnolla kylään :whistle: Elikkäs se pyörähti yk 7 käyntiin. Hitto ku...
  5. M

    **Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

    Moro vaan pitkästä aikaa!! Ihan ensiksi suuret suuret onnittelut Kamiliyalle :flower: :flower: Epilaattori on sellainen karvanpoistaja jossa on paljon "pinsettejä" jotka nappaa ihokarvat juurineen |O Yhen kerran oon vedelly kintut, en oo sen jälkeen uskaltanu mut viel mä sillä kidutan...
  6. M

    **Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

    Red Dragon: Voimia ja jaksamista! Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin, kävi miten kävi :hug: erzi: Vahinkohan ei ole ikinä paha asia jos vaan tietää että pystyy hoitamaan pientä elämää, vaikka yksinkin =) Varmasti oli rankkaakin ja arvostan kovasti sellaisia ihmisiä jotka siihen...
  7. M

    **Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

    Onnea onnea rousesille :flower: =) erzi: Voihan... :headwall: Eikö ne älyä pysyy poissa :kieh: Kyllä te olisitte jo ansainnu oman vauvan niinkuin kaikki muutkin noin pitkään ja pitempäänkin yrittäneet! Ei voi aina ymmärtää tätä luonnonlakia, meidän kylällä yksi tällainen jakelija on paksuna...
  8. M

    **Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

    :hug: kaikille joille täti tuli vierailulle ja onnea onnea onnea nyt tähän kiertoon!! erzi: Nii-in kp 40 ja tuhrutteluu ei oo tänään tullu mullakaan yhtään, muitakaan oireita ei ole paitsi välillä huono olo ja maha kipee(ei menkkamaisesti) mut taidan pistää noi "oireet" juustokermaperunoiden...
  9. M

    **Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

    Jaahas meillä on yhtä jännä tilanne menossa siis :D On tää odottelu kyl niin hermoja raastavaa että :headwall: Plussia toiveillaan ja jännäillään melkeinpä yhtä matkaa siis!! =) Ja kiharapäälläkin tuntuu olevan jännää =) Toivottavasti on just sitä ihteesä tämä sinun tilanne:D
  10. M

    **Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

    Niin ja esikoista toiveillaan =)
  11. M

    **Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

    Taustailija olen ollut mut nyt rupee tuntumaan että pakko saada jotain vertaistukee ennen ku pää hajoo |O Puolisen vuotta ollaan haaveiltu, elikkäs taitaapi olla ehkä yk 6 menossa. Tuossa yritin kysellä tilannettani mut ei hirveesti vastauksii tullu :| Elikkäs mulla on nyt menossa kp...
  12. M

    [b]Selvennystä vailla [/b](Varoitus:hieman ällöttävää kuvailua:) )

    Heipä hei kaikille ja hyvää alkanutta vuotta!! Haluisin mielipiteitä mieltäni askarruttavaan asiaan.. Oon penkonut googlet läpi mutta mitään en löydä Ajattelin että kokemukset parhaita selvennyksen tuojia! Elikkäs mulla on nyt menossa kp 39/32-43 ja mulla alkoi n. kp 33 rusehtava niukka...

Yhteistyössä