**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Alkaa vauvakuume olla katossa ja toisaalta hermot riekaileina. yritys alotettu lokakuussa -06 eikä vieläkään nyyttiä kainalossa :( 9kk yrityksen jälkeen tulin raskaaksi, mutta meni kesken ja sen jälkeenpä ei ole kuulunut mitään..toivossa eletään joka kuukausi josko nyt..
 
Onko muut käynyt kurkkimassa tuolla www.peeonastick.com? Sieltä löytyy kaikkiin mahdollisiin testeihin liittyviin kysymyksiin vastaukset ja kuvat :D

Ovista odotellaan, jos sellainen tulee :snotty:

tikruliini: mulla oli samanlaista vuotoa ennen ku jäi kokonaan pois. Kohdun limakalvo oli aika olematon joten sen takia kunnon vuotoa ei tullut. Eikö sulla jotain tutkimuksia ollut? En muista varmasti :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja SadButTrue:
Onko muut käynyt kurkkimassa tuolla www.peeonastick.com? Sieltä löytyy kaikkiin mahdollisiin testeihin liittyviin kysymyksiin vastaukset ja kuvat :D

Ovista odotellaan, jos sellainen tulee :snotty:

tikruliini: mulla oli samanlaista vuotoa ennen ku jäi kokonaan pois. Kohdun limakalvo oli aika olematon joten sen takia kunnon vuotoa ei tullut. Eikö sulla jotain tutkimuksia ollut? En muista varmasti :ashamed:
Ei ole mitään tutkimuksia tehty koskaan kun aikasemmat lapset saaneet helposti alun niin ei ole tarvinnut miettiä mitään tutkimuksia
 
Anteeksi tikruliini, sotken ilmeisesti toiseen nikkiin :ashamed:
Mulla tuo selvisi kun oudon, ja lopulta puuttuvan, vuodon takia kävin ultrassa ja siellä sitten näkyi ettei limakalvoa ollut oikeastaan ollenkaan. Toivottavasti saat jotain selvyyttä hommaan ja mielellään tietysti sen plussan! :) :heart:
 
ei se mitään sadbuttrue täällä menee nikit sekasin kun on niin paljon kirjottajia. Maanantaina ajattelin soittaa jos ei täti ole tullut kylään.
Katsotaan sitä sit silloin mitä hoitaja sanoo. Pillereitä en kerennyt syömään kuin puolisen vuotta kun ne nyt jätin pois. Kait sitä keho on vain jotenkin sekaisin.
Kyllä se olisi ihanaa saada selvyys asiaan.
 
angel eyes - mekin elellään talonrakentamis touhujen kanssa, pääsiäisenä toivottavasti päästään muuttamaan uuteen kotiin täältä vuokrakaksiosta! viime vuojen pääsiäisenä alettiin rakentamaan, alakerta tehtiin kokonaan ite, yläkerran runko tuli jukkatalolta ja siitä jatkettiin sit taas talkoovoimin :D mekin vaihettiin pankkia lainaa hakiessamme, vaiks molemmilla vakityöpaikat niin oli suuria eroja eri pankkien välillä lainamäärässä ja koroissa, hassua.. nyt vaan niin toivois jo et pääsis sisustamaan yhtä huonetta pienokaiselle :saint:
luruludelle iso :hug: tätskyn tulosta - voimia ja uskoa uuteenn kiertoon! :heart:
tikruliini - ootko plussannu aiemipien raskauksien kanssa kuinka aikaisin? aikaste outoa tuo venynyt kiertosi jos ei aiemmin ollu, toivotaan kovasti et olisit plussapinoon pääsemässä :heart:
ja kovasti plussatuulisia ilmoille kaikille tasapuolisesti!! :heart:
 
Täällä edelleenkin menkat puuttuu.. Huomenna tai la ajattelin testata seuraavan kerran..
Juuri sain lähes kaikki 4 sivua luettua, kun olimme lähes koko päivän, mun isovanhempien luona, kun meidän pappa täytti tänään 80 vuotta ja piti sinne mennä auttelemaan..

KP
 
Alkuperäinen kirjoittaja amalia81:
angel eyes - mekin elellään talonrakentamis touhujen kanssa, pääsiäisenä toivottavasti päästään muuttamaan uuteen kotiin täältä vuokrakaksiosta! viime vuojen pääsiäisenä alettiin rakentamaan, alakerta tehtiin kokonaan ite, yläkerran runko tuli jukkatalolta ja siitä jatkettiin sit taas talkoovoimin :D mekin vaihettiin pankkia lainaa hakiessamme, vaiks molemmilla vakityöpaikat niin oli suuria eroja eri pankkien välillä lainamäärässä ja koroissa, hassua.. nyt vaan niin toivois jo et pääsis sisustamaan yhtä huonetta pienokaiselle :saint:
luruludelle iso :hug: tätskyn tulosta - voimia ja uskoa uuteenn kiertoon! :heart:
tikruliini - ootko plussannu aiemipien raskauksien kanssa kuinka aikaisin? aikaste outoa tuo venynyt kiertosi jos ei aiemmin ollu, toivotaan kovasti et olisit plussapinoon pääsemässä :heart:
ja kovasti plussatuulisia ilmoille kaikille tasapuolisesti!! :heart:
Ensimmäinen tuli täytenä ylätyksenä. Lääkärissä käynnin yhteydessä muistaakseni viikoilla 7 tai 8. Toisen plussasin heti kun kuukautiset oli 1 myöhässä. Sekin testi tehtiin tk:ssa. Kolmannesta tein testin kotona kun kuukautiset oli vajaa viikon myöhässä. Jos kaikki olisi mennyt hyvin marraskuussa olisi synytynyt.
 
Minä toisaalta toivoisin poikaa.. Mutta meillä nämä neidit on vauvana ollut todella helppoja tapauksia.. Heti vauvasta lähtien nukkuivat yöt todella hyvin ja esim. tuttipullosta & tutista vierottaminen kävi käden käänteessä.. Mitä nyt äiti ei uskalla kyl tuosta yövaipasta millään luopua :whistle: . Päivällä eivät vaippoja pidä, mut yöllä kyllä.

Mutta kun anoppi vertaa sitten siihen, kun hänellä on kaksi poikaa ja he ovat olleet mielettömiä riiviöitä.. Ni kuulema noista meidän tytöistäkin löytyy sitä puolta. Osaavat kyllä hermoja kiristää ja tehdä mitä sattuu :whistle: .

Tänään vein tytön pissakokeen.. Kahtoo mikä on tulos. Kuumetta ei ole tänään ollut, mutta illalla kerran valitti mahaansa, mutta sekin meni ohi.
 
Taustailija olen ollut mut nyt rupee tuntumaan että pakko saada jotain vertaistukee ennen ku pää hajoo |O
Puolisen vuotta ollaan haaveiltu, elikkäs taitaapi olla ehkä yk 6 menossa.
Tuossa yritin kysellä tilannettani mut ei hirveesti vastauksii tullu :|
Elikkäs mulla on nyt menossa kp 39/32-43 ja mulla alkoi n. kp 33 rusehtava niukka vuoto joka kesti ehkä puoltoista päivää sit se loppu.
Uuden vuoden aattona tein testin joka oli nega ja sit sillon illalla tuli paperiin rusehtavan veristä vuotoa jossa oli jotain limaisia klönttejä mukana :p Tiistaina ei tullut taas mitään ja eilen oli tullu siteeseen vähän rusehtavaa taas ja tänään ei oo ainakaan vielä tullut mitään.. Mahaa on vihlonut n. parisen viikkoa alamahasta ja munanjohtimien kohdalta, menkkakipujakin on ollut, mut menkkamaisia selkäkipuja ei taasen ole ollut.
Yleensä menkat alkavat runsaasti ja loppuvat tiputteluun!
Aikas sekainen tilanne enkä oikein tiedä mitä ajatella ja mitä ei.. Pitänee kai sit vielä katsastella tilannetta...

 
Jahas jahas, uusi pino meillä jo :D

En jaksa taaskaan ruveta lukeen montaa sivua tekstiä, mut halaukset sitä tarvitseville ja onnittelut sitä ansaitseville! :hug: :heart: Olen kyllä yrittänyt ehtiä lukea päivittäin, mut en useimmiten ehdi/jaksa itse kirjoitella kuulumisia. Eikä tänne kyllä ihmeempiä, ovista odotellaan :) ensimmäistä kertaa on tikut käytössä, jos niillä vaikka bongais oviksen, kun ei muuten tuu tulosta :snotty: tietääkö kukaan muuten täällä, että voiko olla niin, että ovista ei tapahdu, vaikka kierto olisi säännöllinen 28 päivää esimerkiksi? Olis vain kiva tietää, että onko sellainenkin mahdollista :) on tää naisen elämä vaikeaa :LOL:

Niin ja kaikille plussarikasta vuotta toivottelen!! :heart:

-Emiliina :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emiliina:
:) ensimmäistä kertaa on tikut käytössä, jos niillä vaikka bongais oviksen, kun ei muuten tuu tulosta :snotty: tietääkö kukaan muuten täällä, että voiko olla niin, että ovista ei tapahdu, vaikka kierto olisi säännöllinen 28 päivää esimerkiksi? Olis vain kiva tietää, että onko sellainenkin mahdollista :) on tää naisen elämä vaikeaa :LOL:
-Emiliina :wave:

heips,
siis vastaan tuohon kysymykseen että onhan se mahdollista että ovulaatiota ei tapahdu. Ja siihen saa sitten kyllä jotain hoitoakin.
ei omakohtaista tietoa, mutta kavereista löytyy.
toivottavasti sä sen vaikka tikuilla löydät!
:wave:
 
Tervetuloa joukkoon. Luin tekstisi ja kuulosti ihan samalta kuin oma tilanteeni. menkka maisia kipuja oli tossa vkl:na ja eilen ja tänään jääny papruun hitunen punertavaa "limaa", kerran päivässä. kp:kin sulla lähes sama kun mulla.
 
tikruliini - mietin just sitä että meneeköhän naisilla "samaan tahtiin" raskauksien kanssa sen näkyminen testeissä, et toisilla plussaa jo tosi aikasten aina ja toisilla taas tosimyöhäsillä kp:llä. ainakin mitä täällä olen lueskellu eri keskusteluissa niin punertava limailu on usein ollu plussaan viittaava merkki, siskon yks hyvä ystävä sai tietää raskaudestaan vasta kuuennella kuulla kun sillä tuli menkat koko ajan normaalisti (!!) ja nyt sillä on täysin terve pieni poika, et kyllä nää raskausjutut voi toisinaan olla tosi monimutkasia :LOL:
harmittelut keskenmenosta :hug: - voimia ja jaksamista teijän kotiin :heart:
 
Kiitokset Orion ja Pamu k vastauksista! Voi hitsi, et se voi olla noinkin :( no ei auta, nyt vain tikut käyttöön, että saapi vähän tietoa asiasta :kieh: äsken tein ovistestin, mut negahan se oli, mut nyt vasta kp 10.. Mutta minkäs teet, kun noi testit polttelee tuolla kaapissa :D nyt ajattelin odottaa viikonlopun yli ennen kuin teen uudestaan, jos ei tuu selviä oireita ennen sitä :)
 
magic - kovasti tervetulloo ja plussapuhureita seuraavaan testiin! :)
emiliina - meilläkin tuli tilattua ovistestejä ihan ekaa kertaa ja aateltiin ottaa ne käyttöön mut oltiin sit pohjosessa mun kotikonnuilla joulunaika ja ei niitä sit kehannu ottaa mukaan ettei vaan kukaan saa meitä kiinni.. :D ja sit mies joutu lähteen töihin jo joulun jälkeen välipäiviksi ja ite jäin vielä pohjoseen lomaileen, joten ovispäivät (laskujeni mukaan) tais mennä selibaatin vietossa.. :LOL: nooh, ens kiertoon sit käyttöön - nyt toivotaan et ovis oiskin ollu jo sit aeimmin tai sit myöhemmin kun olin jo itekkin kotona! mut toivotaan et saat bongailtua oviksen ja vastauksena siihen voiko se jäähä 28 päivän kierrossa tapahtumatta niin kyllä munkin mielestä voi, mut silloin menee kierto yleensä helposti normaalia pidemmäksi.
 
Orion: Teroluteja söin useamman kuukauden kunnes ultralla gynekologi totesi, että oli tarpeeksi paksu et alkio voisi kiinnittyä. Seuraava ongelma olikin oviksen puuttuminen :/ Mutta sitäkin hoidettiin ja tulos on ihana pikkumies :heart: :)

Emiliina: On mahdollista saada jopa ovistikkuun positiivinen tulos ja olla silti ovuloimatta! :eek:

KP: Olitko tässä kierrossa bongannu ovista? Jos oli vaan myöhemmin? Ymmärrän miten hermoja raastavaa tuo on, varsinkin kun ensimmäistä kuumeilee. Tulet heti kertomaan kun olet seuraavan kerran testannu! Toivotaan sitä plussaa! :heart:
 

Yhteistyössä