Hakutulokset

  1. H

    Clomifen

    Heippa jälleen kerran kaikki plussalaiset.. Eka Clomikierto nyt takanapäin sekä myös Terot.. Meiän taloudessa ei vieläkään ole sitä plussaa näkynyt. Testailin sillon tossa pari viikkoa sitten joka päivä ovistesteillä, mut sitä haluttua plussaa ei tullu, mut saattaa kyl olla, et ovis on ollu...
  2. H

    Clomifen

    Pahoittelut vääristä onnitteluista.. :D Oli kyllä tarkotettu C:lle, mutta täällä kun on niin paljon ihmisiä, niin ei tiiä kenelle onnittelutkin menee.. :laugh: Tänään täytyy testailla taas josko se ovis olis jo lähellä, mut pelkään kyllä pahinta et ei vielä tänäänkään.. Toivottavasti nyt edes...
  3. H

    Clomifen

    Synttäri onnittelut Apsulle. :hug: Helinä, ei minunkaan mielestäni ne viivat enää 5 minuutin jälkeen miksikään muutu. Jotkut sanoo, että heillä on väri muuttunut sen ajan jälkeen, mutta ei minullakaan ole koskaan muuttunut. Samana on pysynyt. Tänään sain ovistestejä postitse, kun tilasin...
  4. H

    Clomifen

    Tänään on valkovuodon määrä lisääntynyt. Erittäin limaista tänään on tullut, mahtaako ovis olla lähellä?? :D Täytyy huomenna tikuttaa ekan kerran, tai sitte torstaina.. En oikeen tiiä siitä, et voiko samana päivänä alottaa sen tikuttamisen ku ottaa viimeisen Clomin?! No toivottavasti tärppää...
  5. H

    Clomifen

    Sarzu83, pahoittelut negatiivisesta tuloksestasi. :( Apsu tuossa kyseli, että miltä meistä kaikista tuo monikkoraskausriski tuntuisi? Olemme mieheni kanssa jutelleet siitä, että jos tulee esim. kaksoset kerralla. Olemme myös samalla linjalla, että tulee jos on tullakseen. :) Kyllä niitä aina...
  6. H

    Clomifen

    Ihan ensiksi, onnea angel tosi paljon, että sait positiivisen tuloksen. :D Ja Mahdotontako, onnea haamun johdosta. Toivottavasti kaikki onnistuisi jokaisella, ja ehkä vielä jokainen meistä tulisi raskaaksi, tavalla tai toisella.. Hmm.. Nyt tänään aamulla otin tästä minun Clomikierrostani...
  7. H

    Clomifen

    Heippa.. on kiva kun muilla on tuota plussaa havaittu ovistesteissä, ja vielä mukavampaa on kuulla, että jollain on myös raskautta ollut havaittavissa. Itselläni edelleen tylsä tilanne.. Nyt tänään otin viimeisen tabletin (10:s) Terolut kuuristani ja nyt odottelen menkkoja alkaviksi. Tänään on...
  8. H

    Clomifen

    heippa taas kaikille.. siitä onkin jo taas aikaa, kun olen täällä käynyt kirjottelemassa.. hmm.. ei oo vielä meijän tilanteessa mitään tapahtunu. vauvaa ei vaan näy eikä kuulu. Mulla olis pitänyt menkat alkaa kaiken järjen mukaan tossa tammikuun 11-15 päivä, mutta ei niitäkään ole sitte näkynyt...
  9. H

    Clomifen

    Heippa jälleen. Kirjoittelin tuossa jo edellisellä viikolla siitä, että minulle silloin määrättiin ne Clomifenit, mutta tässä on nyt sellainen ongelma, että kuukautiseni eivät ole tulleet ajallaan. Pelkään että ne ovat menneet jälleen kerran sekaisin. Huonossa tapauksessa niitä ei tule lainkaan...
  10. H

    Clomifen

    Elli82, kiitos sullekkin vastauksestasi. No tämä sinun tilanteesi vastaa jo aika paljon minua. Luin kertomuksesi ja olin kyllä ymmälläni, että jollain voi olla samalla lailla mennyt asiat kuin minulla. Minulle ei ole tehty tietääkseni sitä aukiolotutkimusta, mutta mieheni on kyllä käynyt...
  11. H

    Clomifen

    Kiitos paljon Jadish-75 hienosta vastauksestasi. On se vaan niin hienoa, jos saisi onnistumaan nyt jo ekalla clomi kierrolla. Olen jo periaatteessa niin epätoivoinen, kun raskautta ei näy eikä kuulu. :( Rakastan yli kaiken lapsia ja varsinkin vauvoja. Ne on sitten niin suloisia. Tottahan se...
  12. H

    Clomifen

    Elikkäs.. Ollaan mieheni kanssa yritetty lasta jo reilu 1 1/2 vuotta ja tuloksetta. Olen käynyt kaiken maailman verikokeissa ja tutkimuksissa. Viimeinen tutkimus minulle tehtiin lokakuussa 2009. Silloin kävin Turun Medisonarissa gynegologisessa ultraäänitutkimuksessa. Sieltä löytyi jotain...

Yhteistyössä