Hakutulokset

  1. K

    Maalismussukat - syntyneet

    Täällä oli eilen 4kk neuvola,päivälleen 4kk=) Painoa oli nyt 5930g ja pituutta 60,5cm, hyvin kuulemma kasvaa. Rota-rokotteen sai nyt ku 3kk neuvolassa eivät voinu antaa. Neiti sitten huusi koko lääkärineuvola käynnin ajan eli 20min.. Alkoi vierastaa lääkäriä ja siitäkös se huuto alkoi..:ashamed...
  2. K

    Maalismussukat - syntyneet

    flower again kiitos!:heart: vaunuilu vielä tohon vaunuiluun. Koska saa rueta istuttaan esim vaunuissa "ratasosalla"? Sillä kyselen ku mies meni takas töihin ja tekee siis yöllä töitä niin olen antanu sen nukkua rauhassa ni ollaan Venlan kanssa aamulla käytetty koira lenkillä. Ni tänäkin...
  3. K

    Maalismussukat - syntyneet

    Iso kiitos kaikille!:heart: Mies huomasikin lauantaina pahanoloni ja lähtikin tytön kanssa anoppilaan ja olivat siellä monta tuntia niin sain omaa aikaa. Ai että teki hyvää. Puhuttiin sitten tuosta että hänkin voisi osallistua tytön hoitoon. Ja sanoikin että hänestä tuntuu että hän joutuu...
  4. K

    Maalismussukat - syntyneet

    Heh täällä olikin just ollu puhetta tosta pullojen keitosta ja korvikkeen annosta kylmänä ni empä mie sitten kyselekkään..:laugh: Pakko tänne purkaa sydäntä ku ei noita ystäviä oikein ole...:| Mä alan olla ihan loppu, henkisesti. Mä siis hoidan tyttöä käytännössä ihan yksin vaikka mies on...
  5. K

    Raskaana olevia/ pienten vauvojen äitejä Kajaanista

    Heips! Täällä olis kans yksi 27v äiti ja kohta 4kk tyttövauva. Ystävä piirissä yhdellä 2 v tyttö.. Niin ei oikein ole juttuseuraa..: / Rivari ostettiin viime vuonna ja 2 koiraa oli, toinen piti antaa äiteelle hoitoon.. Lähihoitaja olen ammatiltani (tai siis onhan niitä 2muutakin)...
  6. K

    Maalismussukat - syntyneet

    tässä sivusto josta löytyy todella paljon vauvanruoka ohjeita ja kaikkea muuta käytännön ohjeita:) Vauvanruoka
  7. K

    Maalismussukat - syntyneet

    Heh kolusin tossa nettiä läpi että millaisia ohjeita löytyy vauvaruokiin. Löysinkin yhdeltä palstalta peräti 14 sivua (wordilla):D tosi monipuolisesti oli ohjeita. Jos joku haluaa noita ohjeita, laittakaa yv:tä. Ku en viiti tähän laittaa, tulis niin kauheen monta sivua tähän.:D
  8. K

    Maalismussukat - syntyneet

    Kiitos kaikille velli ja sose neuvoista:) Nyt ei tää äippä oo ihan avuton:D
  9. K

    Maalismussukat - syntyneet

    flower again kyse siis maissivellistä ja porkkana-perunavellistä niissä purkissa on alk. 4kk.. Noi muut vellit onkin just alk. 5kk
  10. K

    Maalismussukat - syntyneet

    Auttakees immeiset avutonta..:D Ku meille tosiaan sanoivat neuvolassa että voitais aloittaa vellit parin viikon päästä. Mutta neuvolan terkkari ei sit sen kummemmin neuvonu että kuinka ne kannattaa aloittaa.. Eli tarviiko sitä "lantrata" korvikkeeseen alkuun? Ja millaisilla määrillä kannattaa...
  11. K

    Maalismussukat - syntyneet

    3kk neuvola oli eilen: painoa oli tullu vaan 600g kuukaudessa ja pituutta oli melkein 4cm. paino 5310g pituus 58cm py 40.3cm Rokotteetkin saatiin paitsi rota ku siitä ei tullu vaadittua 4viikkoa väliä, ni se saadaan 4kk lääkäri neuvolassa. Itkuinen ja kipeä tyttö kyllä illan oli, vaikka...
  12. K

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    änkeen tuolta maaliskuisten pinosta tänne... tillukas kokeile niin että laitan Helmin sänkyyn kyljelleen ja otat olkapäästä hellästi kiinni ja heijaat siinä sängyssä takas uneen. Meillä tyttö kanssa nukahtaa syliin ja valpastuu kun laskee sänkyyn. Meillä toi sängyssä heijaaminen auttaa.
  13. K

    Maalismussukat - syntyneet

    Mindi83Mä kans luulen että pää on painanu liikaa ja sillä kaatunu:whistle: FBmä laitoin kanssa pyynnön tohon ryhmään omanapaa.. Kuulin 2viikkoa sitten että hyvä ystäväni on raskaana. Hällä oli tänään ultra, jossa ikävä kyllä oli käynyt ilmi että sikiö oli kuollut viikolla 8.:( Tuli kyllä...
  14. K

    Maalismussukat - syntyneet

    meillä syödään 5-6 kertaa vuorokaudessa 100-120ml kerralla. puuhastelu mä olen kova höpöttään tytölle ja lauleskelen välillä hälle. Mutta kyllä pidän välillä sitterissä ja puuhamatolla. Millään ei vaan jaksa kokoaikaa touhuta.. kiinteät meinaan kysyä neuvolasta tästä asiasta maanantaina...
  15. K

    Maalismussukat - syntyneet

    esittely 27v äiti, isä 28v. Tää siis meidän ensimmäinen. Perheeseen kuuluu myös kaksi koiraa, collie 9v ja kääpiöpinseri 3v. Rivari neliö ostettiin viime vuonna. Ja Kajaanissa asutaan.. auttaako mies yösyötöissä ei koska hän tekee yötyötä. Mutta päivällä vaihtelevasti syöttää, nyt enempi...
  16. K

    Maalismussukat - syntyneet

    Heippa taas pitkästä aikaa, täällä ollaan oltu ilman nettiä kaks viikkoa..: / Nyt taas onneksi toimii. Netti liittymä kyllä menee vaihtoon.. turvakaukalo on meillä välillä takapenkillä ja välillä etupenkillä, meillä ei siis oo airbag-tyynyjä sen verran vanha auto.. oma aika välillä olen...
  17. K

    Maalismussukat - syntyneet

    juokseminen ei oo mun juttu.. Tykkään kävellä reippaasti. äitiysloman jälkeen töihin kai se on mentävä, rahat ei muuten riitä.. sane näin mäkin ajettelen tosta imetyksestä. Eli ei oo maailman loppu jos imetys loppuu ennen aikojaan, sitten jatketaan pullottelulla. Ja itseasiassa mies antaakin...
  18. K

    Maalismussukat - syntyneet

    Äitienpäivä oli ja meni, ei sen kummempia hössötyksiä.. Oltiin tytön kanssa kaksistaan koko päivä ku mies oli yön töissä ni se nukkui päivän. Kastajaiset oli lauantaina tyttö sai nimekseen Venla Sofia:heart:. Nukkui tyytyväisenä isänsä sylissä koko kastetilaisuuden ajan. Tosin edeltäneen yön...
  19. K

    Maalismussukat - syntyneet

    Heips! Eka kertaa nyt vasta kirjoittelen tänne. On ollu kaikenlaista muuta tässä niin ei ole kerinnyt. Jouduin synnytyksen jälkeen antibioottikuurille, emättimeen oli tullut tulehdus ja eppari haava oli kans hieman tulehtunut. Joka nyt onkin sitten auki koska tikit ei ilmeisesti olleet...
  20. K

    Aarteet tähdenlentojen jälkeen kohti kevättä

    Heips! Mekin haluttais tänne mukaan, oltiin tuolla keskenmenojen saaneiden pinossakin. Tyttö syntyi 20.3, 47cm ja 2995g. Imukupilla avustettiin maailmaan, pään huonon tarjonnan vuoksi. Ponnistusvaihe kestikin 40min pään takia ja tytöllä rupes lopussa sydänäänet laskemaan. Keskiviikkona päästiin...

Yhteistyössä