Raskaana olevia/ pienten vauvojen äitejä Kajaanista

Heips!

Olen ensisynnyttäjä ja LA on lokakuun 6. päivä. Olisi kiva tutustua kajaanilaisiin pienten lasten äiteihin tai tuleviin sellaisiin, jotta olisi sitten lapsen synnyttyä lapsiperhetuttavia myös täällä Kajaanissa. Otathan yhteyttä :)
 
Helou!
Täältä löytys kans yks kajaanilainen ensisynnyttäjä! :) Mulla LA muutaman viikon sun jälkees.
Miten menny odotus? Ittellä ei valittelemista, ei ainakaan vielä tähän mennessä. Pientä jotain, mutta muuten ei erikoisempaa.
Mukavaa kevättä!
 
Kiitos kysymästä hyvin on mennyt odotusaika. Ristiselkä tahtoi töissä kipeytyä tuossa vkon 12 kieppeillä ja jouduinkin sen vuoksi olemaan saikulla muutaman viikon. Nyt olen saanut kevyempää työtä ja olen jaksanut töissäkin ihan hyvin. Odotus on alkanut tulla nyt todellisemman tuntoiseksi, kun pikkuisen liikkeet alkoivat tuntua 14+6 jälkeen lähes päivittäisinä. Joko sinä tunnet liikkeitä? Mistä päin Kajaania sinä olet? Olisi kiva tutustua jo ennen laskettua aikaa, niin pystyttäisiin sitten jakamaan myös vauvakuulumisia keskenämme ja myös tapaamaankin vauvojen kanssa sitten myöhemmin.
Mukavaa kevättä mysö sinulle :)
 
Yksi odottelija lisää ilmoittautuu joukkoon! Kajaanista ollaan, ja raskausviikkoja takana nyt 26. Esikoinen tulossa ja ikää itsellä 21 v.

Olisi kiva saada juttuseuraa muista nuorista odottelijoista. :)
 
Heips! Minäkin vastailen vaikka odotusaika on takanapäin; sylissä tuhisee kohtaa 3kk vanha tyttö :) Olisi hauska saada seuraa vaikkapa kahville muista oman ikäluokan äideistä, neuvolan tapaamisissa yms. kaikki tuntuivat olevan niin "vanhoja".
 
wilma87
Heippa! Täällä myös jo odotusajan käynyt, 3kk vanhan pojan äippä :) Ikää itselläni on 23 ja poika on esikoinen. Seura itselle ja leikkikaveri pojalle olisi tervetullutta.
 
Heips kaikille ja tervetulleeksi toivotan kaikki tänne kirjoittaneet!!!

Onko teillä ideoita, miten meidän olisi helpointa tutustua? Muutaman vastanneen kesken olenkin jo privaatti mailia vaihtanut, mutta se on melko työlästä...

Kerron nyt itsestäni vähän enemmän, niin kertokaa tekin täällä enemmän itsestänne sitten. Jookos?

Elikkäs loppuvuodesta ikää tulee 27v ja esikoisen laskettu aika tosiaankin on 6.10. Olen työssäkäyvä ihminen ja sairaanhoitajana tuolla Kainuun keskussairaalassa pyörin. Asumme mieheni ja Viivi-kissan kanssa Kuurnassa omk-talossa, jonka ostimme parisen vuotta sitten. Odotusaika mennyt muuten mukavasti, mutta selkäkipuja ollut oikeastaan jo vkolta 12 alkaen. Olen joutunut sen vuoksi olemaan myös sairaslomalla ja vaihtamaan työyksikköäni kevyempään viikon 14 kieppeillä. Onneksi työnantaja pystyi joustamaan ja tarjoamaan kevyempää työtä.

Kirjoitelkaa ihmeessä ja kertokaa lisää itsestänne ja perheestänne :) olisi kiva tutustua :D

T:viipsu84
 
Laittelen tällasia yleisiä tietoja meistä, kun en kaikkea halua netissä yleisesti jakaa. Kajaani on kuitenkin melko pieni paikka ;)

Mutta täältä löytyy siis 23v. opiskelijaäiti kera miehen ja kohta 3kk vanhan vauvelin. Meiltä löytyy myös koiria, jotka tuo kivasti lisää haastetta arkeen. Paluumuutettiin Kajaaniin tammikuussa. Mulla oli jokseenkin hankala raskaus voimakkaan pahoinvoinnin ja iskiaskipujen takia, mut kaikki meni loppujen lopuksi oikein hyvin!

Rivarissa asutaan tällä hetkellä ja kovasti haaveillaan omakotitalosta isolla pihalla. Saa nähdä milloin tämä toteutuu! Mulla olis tarkoitus jatkaa opiskeluja syksyllä etänä ja tammikuussa sitten kokopäiväisesti mikäli mies pystyy silloin jäämään kuukaudeksi pariksi kotiin. Ala on sama kuin viipsulla, kovasti pähkäilen mihin sitä suuntautuis.. :)
 
Moikka! :) En oo tajunnu tulla tähän ketjuun katselemaan pitkään aikaan :D Tosiaan yksityisviestien laitto työlästä, niinku viipsu84 totesit, ainakin jos on monta äitiä yhtä aikaa, kelle kirjottaa.
Tuli mieleen voisko tätä ketjua saada jotenki yksityiseksi ts. ettei ulkopuoliset pääse näitä lukemaan? Nyt ei viitsi mitään kovin tarkkoja tietoja itsestään tänne kirjoittaa ;D
Jos porukalla tutustuu, niin vois sopia jonkun ajan päähän, kun on kirjoiteltu pitempään, niin "treffit" vaikka esim jonnekkin leikkipuistoon tms? Minä ainakin oon pojan ja mahani kanssa innokas tapaamaan :D
 
Tervetuloa vaan INSKUN samaan ryhmään... kyllä tähän meidän joukkoon mahtuu... Kerro itsestäsi lisää...


Äityliini minä olisin kanssa innostunut tapaamaan jossakin kaupungilla jossakin vaiheessa ennen kuin nämä pikkuiset maha-asukit syntyvät :)

T:Viipsu
 
moro täältä kajaanin laita kylältä!

ikää 27v ja katraan 4 lapsukaisen laskettuaika 12.12, ennestään poijat -04,-06,-07 :)
lähihoitaja ja samalla opiskelen täydentävästi kehitysvammaohjaajaksi :)

terkuin:MARMAx4 ja poijat,masuasukki,liuta koiria ja muita elukoita :)
 
Hei!!

Täältä löytyy 22v. äiti ja 5kk poika vauva, sekä tietenkin mies Kajaanin keskustasta. En ole Kainuusta kotoisin, joten samanikäisiä äitejä ei kuulu kauheasti tuttavapiiriin. Opiskelen, mutta tarkoitus olisi olla pojan kanssa kotona vielä vuosi.

Raskaana vielä ollessani, jouduin sairaslomalle parikuukautta etuajassa, koska lääkärin mielestä poika oli syntymässä ennenaikaisesti. Muuten koko raskaus oli helppo Ja poikakin syntyi lopulta kaksi viikkoa yliaikaisena :D
 
Täällä kanssa voisin seuraan liittyä... ikää 23 ja kolmas (ultran perusteella poika) tulossa. Pojat ennestään -07 ja -09... Nyt menossa rv 20+2 eli LA menee marraskuun puoleenväliin :)
Asutaan Otanmäessä mutta usein tulee kaupungilla pyörittyä. Ammattia minulla ei ole vaikka kaikennäköstä on tullut opiskeltua vaan mistään en ole papereita saanut.

Kiinnostunut olisin myös tutustumaan ja saamaan ystäviä... Tapaamisetkin kuulostaisi mukavalta, niissä kun tutustuu paremmin :D
 
Heips! Täällä olis kans yksi 27v äiti ja kohta 4kk tyttövauva. Ystävä piirissä yhdellä 2 v tyttö.. Niin ei oikein ole juttuseuraa..: /

Rivari ostettiin viime vuonna ja 2 koiraa oli, toinen piti antaa äiteelle hoitoon..
Lähihoitaja olen ammatiltani (tai siis onhan niitä 2muutakin).
Raskausaika meni hyvin, viikkoa ennen laskettua syntyi.
 
Eli olen 21 vuotias ja 2v 2kk ikäisen tytön äiti. :) Tällä hetkellä siis asustellaan sotkamossa maalla mutta kajaanissa tulee usein käytyä. :)
Perheeseen kuuluu myös kissa. Ja lähihoitaja olen minäkin ammatiltani. :)
 
Jos halutaan etteivät kaikki pääse keskustelua lukemaan, niin voisi harkita kerhon perustamista jossain vaiheessa jos siltä tuntuu. Täällä kun ei tosiaan viitsi liikaa asoita kertoa..nyt pitää palata rauhoittelemaan poikaa yö unille=)
 
Heippa!

Täälläkin Kajaanilainen 23-vuotias äiti. Esikoinen 2,5v ja toisen lapsen LA 30.10. :) Olisi kyllä mukavaa tutustua uusiin äiteihin ja sitä kautta lapsikin voisi saada lisää leikkikavereita. Nyt kun täällä Kajaanissa ei enää sitä nuorten äitien perhekahvilaakaan ole, niin olisi kyllä mukavaa jos tätä kautta voisi jonkun tapaamisen järjestää ja tutustua.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä