Hakutulokset

  1. A

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Mulla on alkanut olemaan lähes jatkuvana ongelmana tuolla "alaosastossa" että häpyluuston vasen puoli on ihan sikakipee. Välillä kun kävelee, niin tuntuu että olis helpompaa raahata vasenta jalkaa perässään kuin yrittää nostella sitä normisti.. Liitoskipujako ilmeisesti? Supisteluja on myös...
  2. A

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    JJosefia, joo mullakin oli istukka edessä esikoisen kohdalla. Mut siihen kääntämisyrityksen kariutumiseen sanoi vaan sen veden vähyyden. Että sen istukan osalta en sit tiiä... Mymosa, heh no joo, oikeesti mulla on sata kertaa kurjempia kokemuksia hammaslääkäristä verrattuna sektioon...
  3. A

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Josefia, meillä esikoinen oli perätilassa, en nyt muista miltä viikoilta saakka, mutta ei se mahassa ainakaan tuntunut kääntyilevän enää tässä vaiheessa. Kääntämistä olisivat yrittäneet, mutta lapsivettä ei ollut riittävästi siihen, joten eivät edes yrittäneet vaan sovittiin sektioaika. Neiti...
  4. A

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Huomenta! Tyttö oli oksennustaudissa ja mun tokaviimeinen työviikko se lyheni 2-päiväiseksi.... :/ Iiks, miten sitä saa kaikki hommat tehtyä valmiiksi tän pänäviikon ja ens viikon aikana.... :eek: Supistukset on alkanut olemaan kovempia ja eilen aamulla kesti sellaisen 15 min...
  5. A

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Mä en ole vielä tähän päivään mennessä löytänyt mieluista vauvakirjaa, joten ostin esikoisen syntymän alla blancon kirjan, jossa on Muumimamma kannessa ja kirja on kulkenut nimellä "Meidän perheen päiväkirja". Oon kirjoitellut sinne ihan päiväkirjatyyppisesti, mutta myös moneen eri tyyliin...
  6. A

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Inger, noi kaulittavat sokerimassatkin on ältsyn näppäriä (jos ei tykkää marsipaanista). Tein ekan kokeilun vuos sitten typyn 2-vuotissynttäreille, kun halusi mustan kalakakun... Kokeile saatko auki: 168039_490345146169_685881169_5846653_1242132_n | Flickr - Photo Sharing!
  7. A

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Huomenta! Uskomatonta, mutta ei tässä kovin montaa viikkoa enää ole meidän mammojen h-hetkiin... Huh! Jänskää!! Rintapumppu, itse suosittelen kyllä sähköistä versiota... Se käsikäyttöinen on tosi työläs, jos maitoa ei tuu ku hanasta... Voi, tuota maitobaarihommelia mä en kaipaa...
  8. A

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Huomenta! Avantasia, meillä Lahdessa on ainakin vaan valkoisessa ja vihreässä paketissa Lidlin vauvan pyllyrättejä. Vihreässä on hajusteellisia ja valkoisessa hajusteettomia. Vai onko ne muuttaneet pakkaukset nyt sitten ihan viime aikoina? Lilie, hei hienoa että löysitte Amazonista...
  9. A

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Heipat, aika rientää ja täällä on selkeesti pesänrakennusvietti korkeimmillaan aika monella. ;) Kosteuspyyhkeet on tosiaan näppäriä vauvojen kanssa, ja itseasiassa ollaan esikoisella käytetty niitä tähän päivään saakka (täytti juuri 3v.): nykyisin kun käy potalla niin toki silloin käytetään...
  10. A

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Heipat! Tuttipulloista, joku tuossa aikaisemmin kysyi käyttääkö edellisiltä muksuilta jääneitä pulloja... Joo, aion kyllä. Ostin itseasiassa kirpparilta pari hyväkuntoistakin. Samahan se - kunnolla kun keittää. Hassua että kohta taas se "tuttipullokeitto" (pullot kiehumassa isossa kattilassa)...
  11. A

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Nukkuminen on täälläkin katkonaista; ei nyt pahasti vielä, mutta vessaan pitää herätä 1-2 kertaa. Pissahädän tunnetta on muutenkin enemmän, kun tää pikkukaveri tosiaan taitaa tykätä polkea mun virtsarakkoa... Ja esikoisen odotuksesta muistan sen, että muutamien viikkojen päästä asennon vaihto ei...
  12. A

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Huhuu! Onko tämä ketju elossa? Yritetäänkös? :) Täällä 26+6 viikoilla heiluva äippä, 164kg ja paino 103kg, BMI 38. Raskauden myötä kiinnostus kaikenlaiseen liikuntaan on jotenkin hiipunut - mä olen sellainen kaikki tai ei mitään -tyyppinen liikkuja, ja kun raskauden alkupuoliskolla alkoi...
  13. A

    itkuhälyttimistä

    Joo, totta, se vilkkuva palkki on ihan hyvä joissain tilanteissa. Tuossa mallissa mikä meillä on ollut (ostettiin myös Cittarista silloin 2008) on ne äänipalkit.
  14. A

    itkuhälyttimistä

    Moikka! Meillä esikoisen vauva-ajan ja pari vuotta siitä eteenpäin oli Philipsin SCD487 SCD487/00 Philips DECT-itkuhälytin SCD487 - Philips Support Toimi ihan kivasti, kuuluvuus hyvä. Käytettiin aina verkkovirtajohdoilla. Noin vuos sitten vanhempien yksikön johto meni rikki (vaikka ollaan...
  15. A

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Helou, tuplarattaat, saadaan ehkäpä ostettua tuttavaperheeltä käytettyinä, mutta jos ostettaisiin niin varmaan nämä: Z-line Twin jogger kaksostenratas - Lastentarvikeliike HUVIKUMPU.Emmaljunga,Graco,HTS,Baby Björn,Brio,Stokke Liikkeistä ja potkuista sen verran, että tää pikkukakkonen on...
  16. A

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Heipat! Kirjoitin jo viestin mutta se vissiin hävis bittiavaruuteen.... Poikaolo osoittautui täälläkin oikeaksi ja poikaa odotellaan! Näkyi ultrassa sen verran selkeästi ettei jättänyt kellekään mitään arvailujen varaan... ;) Tai kätilö sanoi että olis kyllä kovasti ihmeissään jos tästä...
  17. A

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Ainiin, ja viikkoja siis 9+5
  18. A

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Terve kaikki maalismammat! Täällä yksi pikkukakkosta odotteleva liittyy seuraanne! Odoteltiin tätä jo pari vuotta ja nyt tässä viimein ollaan, keskellä alkuraskauden oireita! :D Hirveä nälkä on koko ajan ja voisin tätäkin kirjoitellessa nakertaa vaikka pöydänkulmaa... Autosta löytyi...
  19. A

    ¨¨¨¨¨¨***JOULUKUUN TONTUT-08 VUONNA 2010(TAMMIKUU-09)***¨¨¨¨

    Heippa mammat! Tuuppaanpas mukaan keskusteluihin... Meillä 29.12.08 syntynyt typy, Vilja, ja toista tässä kovasti kuumeisesti odotellaan jotta tärppäis... :whistle: Ekasta tärppäs heti saman tien, niin oli tietysti luulo että tokakin osuis heti kerrasta.. No, aina ei mene asiat niinkuin...
  20. A

    Miten kerroit raskaudestasi vanhemmillesi

    Heipsan! Täällä uusi mamma! :wave: Tässä ensimmäistä neuvolakertaa odotellessa olen alkanut pohtia, miten kertoa vanhemmille raskaudesta. Päätimme mieheni kanssa, että vasta neuvolan jälkeen kerrottaisiin kun selviäisi että onko kaikki ok. Mutta miten sinä kerroit omille vanhemmillesi...

Yhteistyössä