Hakutulokset

  1. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Heipähei kaikille! Mukavaa, että myös uusia kirjoittajia löytää joukkoomme, tervetuloa! Kävin eilen neuvolassa, pitkästä aikaa. Sydänääniä ei sitten kuunneltukaan niin vaan, koko maha saatiin mennä lävitse ja olinkin jo, että voiii eiii....mutta sitten ihan kyljen tuntumasta muutaman...
  2. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Heipä hei pitkästä aikaa ja tervetuloa uusille! :wave: Ja hurjasti onnea plussista :flower: Sartsalle pahoitteluni ja tsemppiä tulevaan! Olen kyllä melkein päivittäin lukenut teidän kuulumisia, mutta kirjoittamaan en ole meinannut ehtiä, koska yleensä olen koneella vain töissä ja nyt pitää...
  3. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Sartsa00 Tosi outoa, oon samaa mieltä Kevätkellon kanssa, et nyt pyyntöä klinikalle et pääsisit ultraan. Kevätkello Joo, mulla alkoi huonolla ololla ja vklla 7+ sitten rupesin oksentamaan. Oksentelin pitkin päivää ja iltaa, yöt sain olla rauhassa. Nyt kun mennään 12+ niin oksentelu on...
  4. K

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    :hug: kaikille menetyksen kohdanneille ja epätietoisuudessa oleville! Ja tervetuloa uudet odottajat! (.) Täällä pahoinvointi on edelleen päivittäistä, nyt ehkä kuitenkin enemmän sijoittuu aamuun ja hieman vähenemään päin. Eilen oltiin nt-ultrassa, ja siellähän varsinainen linssilude...
  5. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Sartsa00 ja Kevätkello Kiitos, kyllä eilen tuli tosi huojentunu olo ultran jälkeen, tietysti koko ajan on pelko takaraivossa, että meneekö kaikki loppuun asti hyvin...Mutta niin uskotaan, että kaikki menee hyvin :) Joo, tää on eka lapsenlapsi miehen puolella, mun puolella kolmas. Tosin ikäero...
  6. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Hei vaan, ja tervetuloa Armi ja Marlaa! Pikaisesti kirjoittelen omaa napaa :) Tänään oli siis nt-ultra, ja siellähän varsinainen linssilude oli ;) Kätilö sai kunnolla painella mahaa, että sais kaverin kääntymään sen verran että sais niskaturvotuksen mitattua :D Mut koko ajan kaveri kääntyi...
  7. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    hattivattinen Joo, aika on kyllä menny tosi nopeesti, vaikka alkuun ei siltä kyllä tuntunu..:) Nyt vaan odotellaan kun kuuta nousevaa sitä torstain ultraa, että saa kunnolla ruveta odottamaan. Pitäis mennä silloin mammahousu ostoksillekkin, koska nyt rupeaa omat vaatteet sen verran kiristämään...
  8. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Paljon onnea Kevätkello ja Sartsa00 ja tervetuloa! :flower: Sharona, hattivattinen ja Sol Kiitos tsempeistä, kyllä tää tästä ehkä pikku hiljaa helpottaa :) Synnytyslääkärikin lohdutteli, et kuuluu asiaan näillä viikoilla ja tietää ainakin et pieni on elossa. Mieskin jo huolestu kun jäi pari...
  9. K

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Multakin valitettavasti löytyy jonkun verran ylipainoa, mutta silti olen oksentunut ja joinakin päivinä useaankin kertaan... Et mun kohdalla tuo ei ainakaan pidä paikkaansa... :) Nyt onneksi vähän helpottanut! :whistle: Kiena 10+4 Muoks Mihinkähän mä kaks päivää hukkasin? Siis...
  10. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Kiitos Sol kun jaksat hoitaa listaa :) Mä en oo ostanu vielä yhtään mitään vauvalle....Eiköhän tässä vielä ehdi ;) Muutenkin pitäis makuuhuoneen kaapistot uusia ja vaatehuonetta järkätä uudestaan, et saa vaavin tavarat mahtumaan. Aijotaan nyt asua vuosi pari vielä tässä kaksiossa ja sitten...

Yhteistyössä