Hakutulokset

  1. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Babies, meillä on kolme koiraa ja olenkin puhunut, että meidän laumaan tulee kuudes jäsen sit toukokuulla :D Ostin juuri viikko sitten näyttelystä jakajan, että saan 2 koiraa samaan remmiin jos ja kun yksin vaunujen kanssa ulkoillaan. Kaveri jolla n. vuoden vanha lapsi ulkoili ja lenkkeili...
  2. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    RP Mä söin ennen raskautta enimmäkseen ruisleipää, mutta nyt raskauden aikana se on jotenkin tökkinyt...:$ Ja kun oksentaminen kesti sen reilu 10 vka, niin ruisleipä jäi kyllä kokonaan kun sitä oli niin vaikea oksentaa :) Nyt katon, että leivässä on mahd. paljon kuitua, on se sit tummaa tai...
  3. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Heipä hei pitkästä aikaa! En tiedä mikä mua nyt vaivaa, mutta en oo oikein jaksanu kirjoitella mitään...:ashamed: Oon kyllä lukenu teidän kirjoituksia, mutta itse en ole saanut mitään aikaiseksi. Nyt olen talvilomalla ja tuntuu jotenkin pirteemmältä kun ei tarvi suoriutua töistä eikä ole...
  4. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    RP Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista! :heart: Kiena & Tirri 24+1
  5. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    MT79 On menny hyvin, hba1c on ollu koko ajan tosi hyvä ja hypot on nyt kans jääny vähemmälle. Ainoo minkä kanssa saan/sain tapella on aamusokerit ennen ja jälkeen syömisen. Tuntuu, että mikään määrä insuliinia ei riitä :kieh: No, toissa päivänä kun lähetin niitä arvoja lääkärille, niin eikös nyt...
  6. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Heidari No mulla kans hemppa ollu ihan hyvä, muistaakseni 128 viimeks, mut hyvähän tuo on tarkistaa :) Ja kyllä sen tosiaan huomaa, et tää väsymys kuuluu asiaan, rupee vaan olemaan hermo välillä niin kireellä, et itseäkin jo ärsyttää :D Mies sanookin et ota nyt pari päivää saikkua et saat...
  7. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Liikkeistä Mä tunnen joka päivä enemmän ja enemmän liikkeitä, ja kun viime yö oli tosi rauhallinen, huolestuin heti onko pienellä kaikki hyvin :D Lisäks selällä makaaminen oli mahdotonta kun kohtuun heti ns. sattui....:O Aamupalalla Tirri sitten löysi stressilelunsa, eli mun virtsarakon, joten...
  8. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Voi hattivattinen :hug:... Tuli ihan kyyneleet silmiin kun luin kirjoitustasi :heart: Paljon Onnea ja Jaksamista koko perheelle!!!! :heart: Teidän prinsessa on varmasti oikein sisukas pieni ihme joka kasvaa ja kehittyy hurjaa vauhtia! Kiena
  9. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Tervetuloa Haaveilija 82 ja onnea plussasta! :heart: Ja kiitos kaikille tyttöonnitteluista :heart: myy75 Meillä mies oli kans näkevinään aikaisemmissa ultrissa(minähän olen käynyt kk välein ultrissa) kaksi pompulaa jalkovälissä :D Siihenkin ilmeisesti oli/on tarttunut mun...
  10. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Sol Ymmärrän hyvin, et ressaat kun liikkeitä ei tunnu. Meidän vaavi pitää kans aikasmoista elämää ja liikkeet tuntuu tosi hyvin. Välillä potkasee tai lyö niin et koko maha heilahtaa :D Tänään taas on ollu hiljasempi päivä, ja heti sitä miettii onko kaikki hyvin. Nyt kun istuu koneella vähän...
  11. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Hellurei ja tervetuloa uusille ja onnittelut plussista! :heart: Pikaseen tulin päivittään ultrakuulumisia, eli tänään oli uusinta kun viimeks ei nähty kunnolla sitä sydäntä ja tarkistettiin vielä onko vai ei 1 napavaltimo. No eipä meidän pieni vieläkään esitelly itseään kunnolla...
  12. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Paljon onnea kaikille jotka ovat saaneet hyviä ultrakuulumisia :heart: Solille onnea poikalupauksesta, jospa meillekiin selviäisi se sukupuoli ensi kerralla ;) Kevätkello Se napavaltimon puuttuminen tarkoittaa sitä, että seuraavat tarkemmin vauvan kasvua, eli juurikin kuinka saa evästä. Mun...
  13. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Terveisiä r-ultrasta! Meillä onkin sellainen epeli tuolla vatsassa, että ei sitä niin vaan tutkita ;) Aluksi päästiin hyvin mittailemaan ja tutkimaan, mutta sitten kaveri aloitti sellaisen shown, että huhheijaa ja lopulta nukahti mahalleen, pää rintaa vasten, halaten itseään pylly pystyssä...
  14. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Babies Kiitos tsempeistä :heart: Perjantaina vaavi muli pitkin päivää ja kun menin nukkumaan, niin alkoi sellanen muliminen ja jytke, että sanoin miehellekkin, että en saa millään nukuttua jos ei rauhoitu :D Samalla kokeilin kädellä mahan päältä ja kyllä tuntui! Mieskin on pari kertaa kokeillut...
  15. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Tervetuloa Onnellinen-75 ja hurjasti onnea :flower: Mulla oli rinnat kipeet jo ennen plussaamista, oksentaminen alkoi vklta 7... Kevätkello En osaa tarkkaan sanoa, koska sukupuolen näkee ultrasa, mutta me oltais nähty vklla 16 jos kaveri olis suostunu näyttämään :) (.) Liikkeitä on...
  16. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Vautsi mitä ultrakuulumisia, hurjasti onnea Myy75 ja Templeton :flower: Mä kerroin töissä heti np-ultran jälkeen, koska oksentelin, niin eipä tarvinnu selitellä sit enää mitään... (.) Liikkeitä tai sellasia muljahduksia on tuntunu silloin tällöin, tänään taas jopa yskiessä repäsee tuolta...
  17. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Rouva Papuselle ja Hammylle kovasti tsemppiä! Peukut on pystyssä että kaikki järjestyy parhain päin! Babies Mä ajattelin tehdä miehelleni joululahjaksi isyyspakkauksen :) Sisältö on kans vielä hakusessa, joku kiva potkari ainakin ja herkkuja sinne ajattelin. Ideoita myös otetaan vastaan...
  18. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Tervetuloa kaikille uusille ja hurjasti onnea plussista! :flower: Toivottavasti Hattivattisella kaikki on hyvin! Pahoinvoinnista sen verran, että mulla oli sellasia päivän taukoja, että ei mitään oireita, mutta sitten taas oksennettiin... Nyt on viikko ollut taukoa, joko se voisi loppua...
  19. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    jauhopeukalolle onnea hyvistä ultrakuulumisista! :) Kävin eilen äitiyspolilla ja oli taas niin mahtavaa nähdä pikkanen :heart: Kova on menemään ja huitomaan ja painoakin hurjat 170g :D Rakenneultraan päästään juuri ennen joulua, jos silloin vaavi suostuisi kertomaan kumpaa sukupuolta edustaa...
  20. K

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Hattivattinen Voi itku että piti nyt tuollainenkin vielä tulla, toivon tostisesti että kaikki menee kuitenkin hyvin! :hug: Sharona Mä olen kanssa odottanut sitä seesteistä ja energistä keskiraskausaikaa, mutta samoilla mennään millä koko ajan on menty :x Toivottavasti kaikki menee hyvin...

Yhteistyössä