Hakutulokset

  1. K

    Vauvan nuha

    Jostakin olen joskus kuullut että kuorittu halkaistu sipuli tyynyliinan väliin/lähelle auttaisi aukaisemaan nuhanenän.
  2. K

    Maalismussukat - syntyneet

    FA Teillä on ollu vähälle aikaa koittelemuksia, toivottavasti kohta alkaa helpottaa! kylpy Meillä käytössä kylpytuki, jossa neiti mesoo sen minkä kerkiää..:D Ottaa jaloilla vauhtia ammeen toisesta reunasta ja ponnistaa siitä jalat suorana.. Käsillä ei vielä pärskyttele mutta jaloilla...
  3. K

    Minkälaisissa purkeissa tms. olette pakastaneet vauvanruokaa?

    Minä olen pakastanut pilttipurkkeihin kun hedelmä-ja marjasoseista niitä tulee. Teen siis itse kasvis-ja lihasoseet. Noi kannattaa jättää hieman vajaaksi että ei sulamisvaiheessa mee rikki. Olen ottanut jääkaappiin sulamaan edellisenä iltana. Totuttelu vaiheessa tein jääpalamuotteihin eri...
  4. K

    Maalismussukat - syntyneet

    naurukohtaus mäkin kommentoin tota kääpiöpinseriä sen verran ku itellä on sellainen.. Että on TODELLA vaativa rotu. Meillä 3v. uros joka jouduttiin antamaan äidille hoitoon koska "meno" meni liian villiksi Venlan tulon jälkeen, Venlalle ei tehny mitään mutta isännän jalkoja rupes puremaan...
  5. K

    Maalismussukat - syntyneet

    Mindi83 täytynee soittaa jonnekin, koskapa patjalla on peräti 5vuoden takuu. Kaarja oletko kokeillut kylpyä iltaan? Meillä se rauhoittaa todella paljon, nukkuu levottomasti jos ei käytä kylvyssä. Meillä käytössä kylpytuki jossa tyttö saa myskää itse eikä tarvitse pitää kiinni niin saa telkuta...
  6. K

    Maalismussukat - syntyneet

    Kiitos pukemis vinkeistä! viljat voikohan noita kokeilla uutta aina jo tutun viljan kanssa? vaikka joka paikassa toitotetaan että yksitellen kokeiltava. Kun soseitahan kans suositellaan kokeilemaan jo tutun aineen kanssa... Kun tässä mietin että jää pahasti iltapuuro syömättä aina kun vilja...
  7. K

    Maalismussukat - syntyneet

    vaatetus vauvalle näin syksyä kohti mennessä eli mitä ootte pukenu päälle ulos? Varsinkin aamuisin tuntuu olevan jo melko viileä. Mulla on vaikeeta keksiä Venlalle sopiva vaatetus aamuisin kun lähdetään käyttämään koiraa ulkona.. Ja toinen mitä oon miettiny että pärjääkö tolla äippäpakkauksen...
  8. K

    Maalismussukat - syntyneet

    5kk neuvola 6510g ja 62,5cm. Kasvaa hyvin kuulemma vaikka onkin pieni. Kehuja sain Venlan päivärytmistä, terkka sanoi että nyt vaan pitää siitä kiinni niin on helppo lisätä sinne muut ateriat. Rokotteet saatiin, toisen rokotteen laitto hieman epäonnistui, nirhasi pintaverisuonta eli verta tuli...
  9. K

    Maalismussukat - syntyneet

    Kaana Meillä annetaan joskus maito ensin ja sitten sose, riippuu siitä onko jo kova nälkä.. rytmi meillä tälläinen, saattaa olla puolen tunnin heittoja toisena päivänä: herää 7-8 aamulla aamutoimien jälkeen maitoa, sitten reilun tunnin päästä unille, seurustelua, n.11 kasvissose+maito, hieman...
  10. K

    Maalismussukat - syntyneet

    kirjoittelin äeken pitkät pätkät, mutta kone jumi sopivasti lähetys vaiheessa joten nyt uusiksi.. lapsiluku toisena päivänä tuntuu että toinen saisi tulla vaikka heti ja toisena päivänä tuntuu että ei enää yhtään..:confused: paino on nyt samassa kun ennen raskautta. Imetyksen aikana laski...

Yhteistyössä