Hakutulokset

  1. E

    Myel/yel ja toinen työ?

    oisko paikalla nyt joku samassa tilanteessa oleva tai muuten asiasta tietävää paikalla...
  2. E

    Myel/yel ja toinen työ?

    Osaako joku neuvoa, eli olemme mieheni kanssa maatalousyrittäjiä, maksamme siis molemmat myeliä, mies työskentelee täysipäiväisesti tilalla, minä olen muualla töissä päivät. Ja kysymys kuuluu:onko näin että kun kuulun myelin piiriin, en voi liittyä PAMI:n jäseneksi (työskentelen siis...
  3. E

    Millainen koti?

    keltainen, mansardikattoinen omakotitalo, 280 asuinneliötä
  4. E

    Onko 43kg sylihauva

    Meillä kans ainakin tuo isompi koiruus (45 kg) kuvittelee olevan sylihauva, ottaa kai mallia tuosta pienemmästä (5 kg) :laugh: . Että sylihauvoja molemmat kokoon katsomatta :hug:
  5. E

    Yllätys raskaudesta..

    Mies tottui asiaan tosi nopeasti, mulla meni useampi kuukausi ennenkuin osasin nauttia odotuksesta ollenkaan...
  6. E

    Miten pääsee eroon koirasta

    Varmasti koiralle löytyy jostain uusi koti, ilmoittele asiasta vaan. Tohon sisäsiisteyteen on pakko lisätä että ei se siistittömyys aina ole kiinni etteikö koira pääse ulos tarpeilleen tarpeeksi usein, minä kahden koiran omistajana en ole saanut tuota nuorempaa koitaa jolla ikää jo reilu vuosi...
  7. E

    Miksi hitossa seksiä pitäisi odottaa avioliittoon asti?

    Kaipa jokaisella siihen syynsä on jos avioliittoon asti tahtoo pihdata, se jokaiselle suotakoon mutta kaipa se on hyvin pieni osa jotka näin tekee. Tai sitten naimisiin mennään aika nopeasti eikä vasta vuosien seurustelujen jälkeen B) . No pihtasin minäkin puol vuotta ennenkuin suostuin mieheni...
  8. E

    Mitä Lasissa ?

    light colaa :)
  9. E

    Ei taideta saada sisäsiistiä koiraa

    me ei taideta kanssa saada täysin sisäsiistiä koiraa koskaan, koira vajaa 2 vuotta ja on sisäsiisti kun täällä joku kotona mutta kun yksin jää (vaikka vanhempi koir kaverina) niin takuuvarmasti on kakat matolla |O .
  10. E

    Veronpalautukset!

    reilu viikko sitten sain mä laput postista
  11. E

    lapsilisä

    samalle tilille se tulee kuin palkat ja muut tulot ja menee normaaliin elämiseen sen enempää erittelemättä mikä on mistäkin tullut raha
  12. E

    Jatkaisitko suhdetta sellaisen kanssa, joka on pettänyt usein?

    en varmasti, eihän sellaseen ihmiseen voi koskaan enään luottaa...
  13. E

    pystyykö autoliikkeessä vaihtaan halvempaan autoon?

    ei kaikissa mutta jossain kyllä
  14. E

    kuinka kalliin lahjan vietti synttärisankarille

    meillä se on max. 10 euroa
  15. E

    Kuin monella asustelee kotona sokeritoukkia?

    Meillä niitä on kanssa alakerrassa, todella ilkeitä otuksia, varsinkin kun välillä niitä tapaa keittiön tason päältä :(.
  16. E

    Myydäänkö missään enää Febreezeä?

    Mä olen kanssa kaivannut tuota suihkepulloa mutta en enään ainakaan vuoteen ole mistään löytänyt :(. Pitänee kai Lidlissä sit käydä katsomassa josko vastaavaa löytyis sieltä.
  17. E

    Sain säkillisen avomaankurkkuja

    Ja minä kun ajattelin jättää säilömiset väliin tänä vuonna ja tyytyä kaupan tuotteisiin niin eikös ystävällinen naapuri kiikuttanut säkillisen kurkkuja mulle niin mites siitä kieltäytymään, pitänee vain huomenna säilöä ne. Voiko niitä säilöä muuhun kuin lasipurkkiin, mulla ei taida edes...

Yhteistyössä