Mä olen kuulemma masentunut sen takia koska en halua mitään tehdä,sekä paska epäonnistunut äiti olen....

Rukoilijasirkka
Älä välitä. Ei sunkaan äiti niin kauheen onnistunut oo, kun se saa sulle noin pahan mielen.

Jos sun äiti ois onnistunut, niin sulla ei ois niin vaikeaa koko ajan ja sä et ois "paska".

Ei sun tartte sitä tavata, jos se aina pahottaa sun mielen.
 
No jos se ei oikein osannu ilmaista itseään?
Masennus on helposti itseään ruokkiva noidankehä; masentuneena et jaksa, et saavuta tavoitteitasi, tai et viitsi edes asettaa itsellesi tavoitteita, ja masennut lisää. Jos hän tarkoitti tuota, mutta sanoi vähän karskisti?
Sitäpaitsi vaikka toi sanottais miten kauniisti, tietyssä mielentilassa se tuntuu pahalta...Mä koin monesti, että mun terapeutti oli haukkunu muo, kun se koitti saada tajuamaan tuon.
 
Höh
Tiedätkö, tuo ihmissuhde varmaan kuluttaa enemmän kuin antaa. Keskity ihmisiin, jotka antaa sulle voimaa sen sijaan että vie sitä. Onko sulla ystäviä, jotka ei tuomitse vaan kunnioittaa sinua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Anteeks,mulle tuli itku :'( en vaan jaksa enää paska kuulla,mitä kuulen joka kerta ja jopa äidiltä ja sisko on samalainen,he ajattelevat että vain he ovat täydellisisä ja mä joku luuseri :ashamed: :ashamed:
Jos noin on oikeasti, heistä kanattaa hankkiutua eroon :hug:
Kokemuksesta mä tosin tiedän, että aina ei oikein itse tiedä, miten asiat oikeasti on :/ Voisko miehesi antaa asiasta puolueettoman arvion, tunteeko hän äitisi ja siskosi tarpeeksi hyvin?
 
Mies oikeasti viime aikoina ei ole itsekin hyvää mieltä mun äidistä,kun hän haukku meitä kaikkea,mä olen kuulema myös syypää että hän on ilman miestä,kun hän erosi heidän kanssa kun jokainen mies hakkasi mua hirveästi ja olen syypää,hänen olisi pitänyt kuulemma olla näiden miesten kanssa eikä erota mun paskan takia
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mies oikeasti viime aikoina ei ole itsekin hyvää mieltä mun äidistä,kun hän haukku meitä kaikkea,mä olen kuulema myös syypää että hän on ilman miestä,kun hän erosi heidän kanssa kun jokainen mies hakkasi mua hirveästi ja olen syypää,hänen olisi pitänyt kuulemma olla näiden miesten kanssa eikä erota mun paskan takia
:hug: Sun äiti on niiiiin väärässä.
 
Anne
Mitä jos hän yritti auttaa sinua, mutta valitsi sanansa väärin, jos hän on huolissaan ( kuten äidit aina ovat lapsistaan ) eikä vain osannut sanoa asiaansa oikein.

Mutta jos hän loukkaa sinua yrittämättä auttaa niin pieni välimatka voisi tehdä hyvää, sillä ei tee itsetunnolle hyvää jos joutuu haukuttavaksi rakastamiensa ihmisten taholta.

Et sinä ole epäonnistunut äitinä, sinulla on kaksi lasta jotka rakastavat sinua, eikö siinä ole todisteita tarpeeksi, että olet hyvä äiti.
Olet vähän liian huolehtivainen ja murehdit lapsiesi puolesta liikaa, mutta siihenhän kaikki joskus sortuvat. Yritä ottaa rennosti ja rakasta lapsiasi kuten tähänkin asti ja jätä huomiotta tuollaiset puheet niin kaikki sujuu hyvin.
 
Rukoilijasirkka
Noi sun äitis jutut on NIIN paksuja. Älä oo sen kanssa tekemisissä, eihän se oo terve, jos se väittää, että on SUN syy jos sen miesystävät hakkas sua.

Oma syy, että raahas kotiinsa ihan ketä tahansa. :$
 
Isä
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Suutuitko äidillesi?
en,en sanonut yhtään mitään,hän lähti vaan ja sanoi vielä sika mulle
Olis muuten kannattanut suuttua. Nyt ei muuta kuin puhelin käteen ja haukut äitisi oikein tunteella maan rakoon.

Muutenhan se jatkaa tota linjaansa maailman tappiin.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
en halua haukkua häntä,mutta olen vihainen aika monista asioista ja häne puhesta :ashamed:
Hauku vaan vähän, koska on oikein, että olet vihainen. Äitisi sanoo sulle tosi hirveitä asioita.

Sitä varmaan painaa se, että sillä oli niitä miehiä, jotka hakkas sua ja se tietää oikeesti, että se on kokonaan sen oma syy eikä se osannut sua suojella niiltä miehiltä.

Äitilläs on tosi paha olla itsensä kanssa ja sietääkin olla. Mun mielestä sun kannattas avautua sille kunnolla. huutaa siis.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
en halua soita,ei hän edes vasta jos hän suuttu jostai tai haukku mua paskaksi niin hän vielä tästäkin olen vihainen etten sanonut hänelle että joo,joo olen ,älä lähde äiti kulta :kieh:
Höh! Huuda sille joskus ihan kunnolla, niin ettei sen ääni kuulu sun yli.
 

Yhteistyössä