Mä olen kuulemma masentunut sen takia koska en halua mitään tehdä,sekä paska epäonnistunut äiti olen....

Voi Savanna :hug:
Älä keskity niin hirveästi siihen, mitä toiset sinusta ajattelee. Vaikka kyseessä oma äiti, tai kuka tahansa. Tärkeintä on nyt saada Sinut kuntoon. Ratkaisut on tietysti helppo sanoa, vaikeampi toteuttaa. Sulla on suloiset lapset ja sä olet heille The Äiti. Anna mennä ohi vaan, jos joku yrittää muuta väittää :heart:

kohtalotoveri
mun masennus alkoi parantua kun katkaisin välit natsivanhempiini ja aloin pitää puoliani tässä maailmassa. Olen ikäni kuullut, etten kelpaa ja en ole sitä ja tätä. Mulla on oikeus hyvää elämään vaikkei mun vanhemmat mua osanneet rakastaa. Mulla on oma ihana perhe, jossa saan rakastaa ja ottaa rakkautta vastaan. Terapiaa olen kyllä tarvinnut, ja surutyötä olen tehnyt. Se on kuitenkin ihmiselle kova paikka huomata, ettei omille vanhemmille kelpaa.
Sinä vahvistut, sinä nouset tuon yläpuolelle ja vielä joku kaunis päivä huomaat rakastavasi elämää ja se sinua! Voimia ystävä!

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mies oikeasti viime aikoina ei ole itsekin hyvää mieltä mun äidistä,kun hän haukku meitä kaikkea,mä olen kuulema myös syypää että hän on ilman miestä,kun hän erosi heidän kanssa kun jokainen mies hakkasi mua hirveästi ja olen syypää,hänen olisi pitänyt kuulemma olla näiden miesten kanssa eikä erota mun paskan takia
Surullista :ashamed: sinun äitisi on kyllä tässä se kenellä on vääristynyt kuva elämästä ja kostaa sen lapselleen :eek: Äidilläsi mahtaa olla kovasti mielenterveys ongelmia? ja ehkä sisarellasi? jos on noin huono itsetunto että sitä täytyy pönkittää rääkkäämällä omaa lasta/siskoa, ehkä olisi parempi olla tapaamatta! ei kannata antaa heille sitä iloa että saavat sinua potkia, semppiä :hug:

Yhteistyössä