K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt on oikeastaan viimeinen mahis että se eka eurokiertuevlogi koskaan julkaistaan, jos se ei tule nyt niin se vlogi on lopullisesti kuopattu. Siinä tapauksessa veikkaan et filmattu matsku olikin käyttökelvotonta, tai sit K halus pitää sen kiertuemuiston sittenkin vaan omanaan.
 
vierailija
Nyt on oikeastaan viimeinen mahis että se eka eurokiertuevlogi koskaan julkaistaan, jos se ei tule nyt niin se vlogi on lopullisesti kuopattu. Siinä tapauksessa veikkaan et filmattu matsku olikin käyttökelvotonta, tai sit K halus pitää sen kiertuemuiston sittenkin vaan omanaan.
Samaa mieltä. Tai no joku pidempi dokumentti K:n euroviisuvuodesta vois olla toinen mahdollisuus julkaista niitä vielä myöhemmin.
 
vierailija
En ite kyl keksi mitä muutakaan Mikke tuollein nyt tiisailisi... Mikke ei koskaan ole biisujulkkareissa se joka aloittaa vihjailut, ja ei kai nyt tuolleen mitään airbnb juttuja mainostettaisi, vielä just ennen kiertueen alkua. Jos Mikke on siinä jotenkin mukana niin liittynee joko videokamaan tai valokuvauksiin.
 
vierailija
Samaa mieltä. Tai no joku pidempi dokumentti K:n euroviisuvuodesta vois olla toinen mahdollisuus julkaista niitä vielä myöhemmin.
Tää on muten totta. Blind Channelillahan on se niitten unelma että sitten kun ne on saavuttaneet kaiken urallaan niin homma lopetetaan siihen että teetetään kunnollinen iso dokumenttielokuva koko uran kaaresta. Jos ei tule eurovlogia niin voihan ne K-tiimisäkin säästää matskua jonkinlaiseen samaan. (Jo nyt olisi tarpeeksi juonenkäänteitä uralta elokuvaan, saas nähdä 5-10v päästä.)
 
vierailija
Bluza kuulosti aivan ihanalta. ❤ Vähän piti alkuun totutella kitaroihin parissa kohdassa, mutta siis toimii! B on loistava säveltäjä, oon aina tykännyt sen melodioista, ne vaan toimii mulle. Tai en tietty tiedä kuinka paljon juuri tätä biisiä on olleet säveltämässä muutkin. Olettaisin että ehkä omien instrumenttien osalta ja B ois tehnyt tuon varsinaisen melodian, miten se itse laulu menee. Ainakin on säveltänyt suurimman osan aiemmista biiseistä. Ois hauska saada vlogi, missä avautuisi lisää tuo prosessi.
 
vierailija
Bluza kuulosti aivan ihanalta. Vähän piti alkuun totutella kitaroihin parissa kohdassa, mutta siis toimii! B on loistava säveltäjä, oon aina tykännyt sen melodioista, ne vaan toimii mulle. Tai en tietty tiedä kuinka paljon juuri tätä biisiä on olleet säveltämässä muutkin. Olettaisin että ehkä omien instrumenttien osalta ja B ois tehnyt tuon varsinaisen melodian, miten se itse laulu menee. Ainakin on säveltänyt suurimman osan aiemmista biiseistä. Ois hauska saada vlogi, missä avautuisi lisää tuo prosessi.
Mäkin rakastan Bluzaa niin ihana biisi❤ joku sanoi jossain oisko ollut jodelissa vai missä, että melodia kuulostaa vähän Disney maisemalta ja ehkä hitusen joo. Ja rakastan Disneyä 😁
 
vierailija
Tota noin. Mä oon kiinnittäny huomiota jo jonkin aikaa siihen että NM kanssa ei oo ollu kahdenkeskistä lomaa. Milloin viimeksi ollut?
Viime viikolla, olivat täysin poissa somesta ja sisustivat rauhassa uuden elämänsä kämppänsä yhdessä<3 Tiedät kyl mitä tekivät uudessa sängyssään päivien päätteeksi. :) Härtsä ja muut oli lisäksi jossain mökillä niin eivät hekään sit olleet jaloissa pyörimässä tuon ajan.
 
vierailija
Täytyy sanoa että kärtsä on mulle parhaimmillaan just nyt. En juuri kuuntele sen musaa enkä paljon seuraa stoorejakaan, mutta kesällä kävin kyllä pari kertaa keikalla ja viihdyin erinomaisesti. Mutta nyt kun se tykittää bojania stooreihinsa, nautin valtavasti! Mr Lonelyt menee multa täysin ohi, en ymmärrä niitten pointtia siis, mutta nyt kattelen kyllä kaiken huolellisesti 😄
 
vierailija
Viime viikolla, olivat täysin poissa somesta ja sisustivat rauhassa uuden elämänsä kämppänsä yhdessä<3 Tiedät kyl mitä tekivät uudessa sängyssään päivien päätteeksi. Härtsä ja muut oli lisäksi jossain mökillä niin eivät hekään sit olleet jaloissa pyörimässä tuon ajan.
Domestic bliss, kuten enkuksi sanotaan. Tiedän ettemme tule koskaan saamaan näkemään tuota kotirentoa puolta K:sta julkisesti, mutta ai kun se olisi ihanaa.
 

Yhteistyössä