Yllätys raskaudesta..

ninni
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mulla meni ehkä pari päivää, kun osasin jo iloita asiasta.
Mies ei ole tottunut vieläkään, 9 vuoden jälkeen.. :/
Aika jännä, että noin pitkään... Saako kysyä, miten se oikein ilmenee, ettei ole tottunut?

Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Mulla meni ehkä pari päivää, kun osasin jo iloita asiasta.
Mies ei ole tottunut vieläkään, 9 vuoden jälkeen.. :/
Aika jännä, että noin pitkään... Saako kysyä, miten se oikein ilmenee, ettei ole tottunut?
Esikoisen biologinen isä siis..
Ei ole tavannut tyttöä koskaan oikein kunnolla. Viimeksi ovat nähneet vuonna 2004.

Alkuperäinen kirjoittaja Siis...:
...yllätys raskauden takia vai asiaa yllätysraskaudesta...? Argh, mikä tässä voi olla noin vaikeeta!?
ihan miten tykkäät, meillä ei todellakaan ollu lasta tilauksessa ja moinen nyt ois tulossa, haikara on matkalla.
ei tartte tulla nillittämään, hus pois! :saint:

Meiän kolmas lapsi sai alkunsa vaikka söin pillereitä ihan ohjeiden mukaan. Se oli aikasmoinen yllätys, kun silti testi näytti plussaa. Mies oli ihan sillä sekunnilla TOSI onnellinen, ja itekin aika nopeesti kyllä ihan positiivisin mielin.

Neljäs lapsi saikin sitten alkunsa vähän vaivihkaa hetikohta kolmosen syntymän jälkeen (jotenkin vähän luotin täysimetykseen 3 tunnin välein, menkat ei olleet alkaneet eikä seksielämäkään aktiivista vielä silloin), ja vasta kun aloin liikkeitä tuntemaan, tein testin joka oli positiivinen ja sitten ultra kertoi et viikkoja onkin jo 22+5. Sillon olin myös aikas yllättynyt, aluksi myös järkyttynyt, mutta nopeasti siihenkin tottui. Ja mies tästäkin aivan innoissaan... Lähinnä mun intoo tästä neljännestä raskaudesta laimensi kamala synnytyspelko...

Mulla on ollut aina ihana lähipiiri (mies, äiti, ystävät) jopka tukenut ja iloinnut raskaudesta heti täysillä, ja kannustanut eteenpäin. Jos olis kovin negatiivista kommenttia tullut, olis varmaan mennyt pidempään sulatella ja hyväksyä näitä meidän yllätysvauvoja... Ja miehen into on ollut ihanaa, sekun haluskin monta lasta, itse aikanaan päätin et korkeintaan 2 lasta tulee meille... :D

Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Esikoisen biologinen isä siis..
Ei ole tavannut tyttöä koskaan oikein kunnolla. Viimeksi ovat nähneet vuonna 2004.
Aa, no sitten :(, harmillista tuo kyllä :(.
Harmillista on. :/ Itseänsä saa "isä" kyllä joskus syyttää, ei tyttö edes halua nähdä häntä enää, täysin vierasta ihmistä.

Onneksi nykyinen mieheni on esikoiselle OIKEA ISÄ. :heart: :heart:

Yhteistyössä