Miksi hitossa seksiä pitäisi odottaa avioliittoon asti?

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja no jaa:
seksitaitoja voi opetella? On kai kaikilla huonoja päiviä? Minusta ihan hyvä vakaumus, vaikken itse ole näin toiminut. Seksi on parasta kun oikeasti rakastaa toista ja luottaa 100%
Mä aattelen kanssa tälleen. Ei se ollut niin kovi hyvää silloin aluksi, vaikka sitä olikin silloin niin innokas. Jos sen parin ensimmäisen vuoden perusteella olisi pitänyt päättää, onko koeajo onnistunut, niin...

Mutta en vaihtais, onneksi meillä oli se lupaus mikä toisillemme annettiin suojelemassa meidän suhdetta ja pitämässä meitä yhdessä.
 
vieras
Eiköhän sen seksin ja toisen tarpeiden tyydyttämisen opi kun yhdessä opetellaan. Harvemmin se pili on niin pieni tai pilu niin iso että esteeksi tulisi.

Mun mielestä suhde perustuu rakkaudelle ja toisen arvostukselle, ei niinkään hetken huumalle ja sille että mies otetaan kun seksi kerran teki niin hyvää. Muuten ei ole väliä mistä pässistä on kysymys.
 
Kaipa jokaisella siihen syynsä on jos avioliittoon asti tahtoo pihdata, se jokaiselle suotakoon mutta kaipa se on hyvin pieni osa jotka näin tekee. Tai sitten naimisiin mennään aika nopeasti eikä vasta vuosien seurustelujen jälkeen B) . No pihtasin minäkin puol vuotta ennenkuin suostuin mieheni kanssa sänkypuuhiin :saint: .
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Noo. Tietysti poikkeuksiahan on, mutta useammin varmaan on kyse uskovaisesta jos odottaa avioliittoon asti. Ja tämähän perustuu sitten Raamattuun ja siihen, että ennenkuin Jumala liiton siunaa niin ei saisi yhtyä, sillä yhtä ollaan vasta sitten, kun Jumala liiton siunaa. Uskovaiset uskovat myös, että ihminen rikkoo itseään sisältä jos harrastaa seksiä ennen avioliittoa ja on tavallaan aina "yhteydessä" ihmisiin joiden kanssa on ollut yhdynnässä...eikä tuollaista sielunsidettä ois hyvä olla kuin aviopuolisoonsa. Se on siis ajateltu ihmisen parhaaksi ja häntä suojellakseen, mutta koskapa tuo ihminen viisaasti toimisi...yleensä kantapään kautta opitaan asioita jos sittenkään.
Mä pitäisi itteäni helvetin tyhmänä jos alkaisin odottamaan avioliittoon ennen kuin harrastaisin seksiä.
Joku toisen sitten haluaa sen luotettavan ja rakaan puolison ja tuntisi puolestaan itsensä helvetin tyhmäksi jos jakelisi tavaraansa sitä ennen ympäriinsä. Noin koeajelumielessä.

 
idiootti


Mä pitäisi itteäni helvetin tyhmänä jos alkaisin odottamaan avioliittoon ennen kuin harrastaisin seksiä.[/quote]

Mä pidän sua jo nyt todella tyhmänä jos tohon ikään ei ole oppinut kun ymmärtämään ne omat tavat! Jestas kasva aikuiseks joskus!
 
Rukoilijasirkka
Meillä ainakin suurimmat ristiriidat on aina tuleet kommunikointiin liittyen, ei seksiin. Sen takia se kommunikoinnin opettelu ennen avioitumista ois paljon tärkeempi, ku se seksin opettelu. Siis mun mielestä, saa olla eri mieltä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja no jaa:
seksitaitoja voi opetella? On kai kaikilla huonoja päiviä? Minusta ihan hyvä vakaumus, vaikken itse ole näin toiminut. Seksi on parasta kun oikeasti rakastaa toista ja luottaa 100%
Mä aattelen kanssa tälleen. Ei se ollut niin kovi hyvää silloin aluksi, vaikka sitä olikin silloin niin innokas. Jos sen parin ensimmäisen vuoden perusteella olisi pitänyt päättää, onko koeajo onnistunut, niin...

Mutta en vaihtais, onneksi meillä oli se lupaus mikä toisillemme annettiin suojelemassa meidän suhdetta ja pitämässä meitä yhdessä.
peesi!!!

Ite en odotellut vaan hankin ekat seksikokemukseni jo turhankin nuorena. Ikää oli sitten reilusti yli 20v ennen ku tuo mies löytyi ja pakko sanoa että hänen kanssaan seksi on paljon ihanampaa kuin kenenkään noista muista. Vaikkei se eka kerta vielä sitä kertonu. En olis kyllä jääny mistään paitsi vaikkei noita nuoruuden p.anoja olis ollutkaan.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja no jaa:
seksitaitoja voi opetella? On kai kaikilla huonoja päiviä? Minusta ihan hyvä vakaumus, vaikken itse ole näin toiminut. Seksi on parasta kun oikeasti rakastaa toista ja luottaa 100%
Mä aattelen kanssa tälleen. Ei se ollut niin kovi hyvää silloin aluksi, vaikka sitä olikin silloin niin innokas. Jos sen parin ensimmäisen vuoden perusteella olisi pitänyt päättää, onko koeajo onnistunut, niin...

Mutta en vaihtais, onneksi meillä oli se lupaus mikä toisillemme annettiin suojelemassa meidän suhdetta ja pitämässä meitä yhdessä.
peesi!!!

Ite en odotellut vaan hankin ekat seksikokemukseni jo turhankin nuorena. Ikää oli sitten reilusti yli 20v ennen ku tuo mies löytyi ja pakko sanoa että hänen kanssaan seksi on paljon ihanampaa kuin kenenkään noista muista. Vaikkei se eka kerta vielä sitä kertonu. En olis kyllä jääny mistään paitsi vaikkei noita nuoruuden p.anoja olis ollutkaan.
Nusta tuntuu, että se vaan paranee, kun paremmin toista tuntee ja kun uskaltaa puhua niin kaikesta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja idiootti:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja idiootti:
Mä pidän sua jo nyt todella tyhmänä jos tohon ikään ei ole oppinut kun ymmärtämään ne omat tavat! Jestas kasva aikuiseks joskus!
Katos ensimmäinen tosikko löytyi. B) :whistle: :LOL:
Lässyn lässyn mummo
Mummo? :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Mä ihmettelen tällasia jossa muka korotetaan itsensä joidenki yläpuolelle että on itse osanut toimia niin ja näin viisaammin.. ja päässyt peräti yksinhuoltajuuteen asti, no lie seki saavutus joillaki - joillaki se on tosiaan avioliitto sanan varsinaisessa merkityksessä
 

Yhteistyössä