Hakutulokset

  1. H

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Mulla on kanssa sitä vatsan pinnan kipeyttä aina välillä, varsinkin jos oon kyykkinyt ja kumarrellut. Esikoisesta alkoi harkkasupistukset jotain rv22, mutta tästä en ole vielä niitä huomannut (huomenna tasan rv27). Mutta esikoisesta oli kyllä oireeton virtsatulehdus, joka kuulemma voi aiheuttaa...
  2. H

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Te jotka laitatte hoitopöydän ja muutkin toki.. mitäs tarvikkeita hommaatte sen täytteeksi? Esikoisen aikana en ollut hoksannut talkkeja ja sinkkisalvoja ja niitä sitten hommattiin synnäriltä tulon jälkeen. Meillä toi sinkkisalva oli ihan ehdoton juttu, parempi kuin talkki. Jos peppu...
  3. H

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Voi tulispa mullekkin vain tuollainen suoloinen vauvamaha, mä kun turpoa joka puolelta. Nyt on alkanut taas nestettä kertymään ja sormukset ei mahdu sormiin. Jano kuin kamelilla. Kestovaipoista mulla oli toiveena esikoisella käyttää osittain kestoja, mutta olin niin tööt ja ulalla esikoisen...
  4. H

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    kotiutumisesta seinäjoella esikoisen aikaan piti vauvan olla iältään 3vrk ja jos kaikki hyvin pääsi kotiin, siis ensisynnyttäjä, mutta uudelleen synnyttäjä voi päästä kotiin jo aiemmin jos kaikki ok, neuvolasta käy sitten joku katsomassa kotona mahd. pian. Mä on rh- joten sen verran ainakin...
  5. H

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Sairaalakassista esikoisen aikoihin pakkasin sen valmiiksi varmaan jo melkein puolessa välissä raskautta :) nyt varmaan alan pakkailla maaliskuun puolen välin jälkeen. Joku naamarasva ja huulirasva täytyy laittaa mukaan, koska mulla iho kuivuu ja laitosilma jotenkin kuivatti vielä enempi...
  6. H

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Heippa tälle vuodelle! Kyllä tänä aamuna väsytti kun piti mennä labraan verikokeisiin. Otettiin niitä vasta-aineita koska olen rh- ja sitten myös kilpirauhasarvot sen struuman takia. Nukkumisesta nyt on ollut pari yötä parempaa, en ole jäänyt pyörimään vessareissun jälkeen. Ihan kuin...
  7. H

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Kiva kuulla, että Viida oli saanut niin hyviä uutisia! Obsidanista mä söin sitä ekassa raskaudessa ja silloin neuvolan täti neuvoi ottamaan sen yöllä :) siis kun yöllä heräilin muutenkin vessaan ja juomaan niin otin pillerin silloin. Vähän kyllä säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta ei...
  8. H

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Supistuksista ekaa odottaessa en edes huomannut, että mulla on supistuksia. Ultraaja vaan sanoi, että sulla on supistus, se oli jotain vikkoa 21+ nyt tässä toisessa on ollut jokunen supistus, mutta vielä rauhallista. Mulla supistus tuntuu yleensä ylös noustessa ja se on vain sellainen vatsan...
  9. H

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Ikäerosta, meillä esikoiseen tulee ikäeroa 3v. Olen kanssa miettinyt seisomalaudan hommaamista. Meillä on kyllä kantoliina vauvalle, mutta koska mulla ei ole sen käytöstä ennestään kokemusta, niin en uskaltais vain sen varaan laskea. Rytmihäiriöistä sen verran että ne oli aikamoiset koko...
  10. H

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Piti vielä lisätä noista työttö/poika oireista. Mulla ei ollut pojasta mitään erityisiä mielitekoja tai öllötyksiä. Kaikkea raikasta ja tuoretta teki mieli. Tässä oletetussa tyttöraskaudessa on tehnyt hurjasti mieli suolasta ja salmiakkia (jota ei toki saisi ähmätä) alkuraskaudessa oli ihan...

Yhteistyössä