Hakutulokset

  1. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Hei Minä tein tällaisen, katotaan onnistunko siirtämään sen tänne.
  2. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Halauksia PrinsessaRusina :hug: Ehkä kuitenkin väärä hälytys..kantsii nyt soitella neuvolaan. Toivotaan että kaikki olisi kuitenkin hyvin. Olikos sulla minkälaisia raskaus oireita?
  3. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Iitu2: Näkyyköhän siinä jos vaikka ois tuulimuna? Muakin helpottais jos vain saisin tiedon että siellä jotain olis.. :D Se pikku toukka :laugh:
  4. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Heippa, Töistä kirjoittelen.. :p 4-kerroksen väkeä: Mulla kolme raskautta takana ja kahdessa tosi paha pahoinvointi alkanut viikolla 8 ja yhdessä luulin että ei alakkaan, mutta sieltähän se tuli vasta viikolla 10. Se kestikin viikolle 14 :o Olen ajatellut hankkia sen rannekkeen jos...
  5. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Iltoja! Onnea Rvapikkumyy oviksen löytymisestä. Toivotaan että nyt tärppäisi ja Onniemmin syliin asti saisit. :heart: Täällä kaikki toistaiseksi hyvin..ens ke se ultra. Sitten toivon mukaan selviää jotain. Pahoittelut tädin löytäneille. Pää pystyssä uuteen kiertoon.. Hyvää...
  6. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Iltoja :wave: Kävin lasten kanssa ostoksilla tänään ja olin aivan poikki kun sieltä tultiin. |O Tunnin iltapäiväunet teki hyvää. :D Olotila muuten hyvä, paitsi minuakin paleltaa. Pihalla on kyllä muutenkin kylmä. Joskus tulee mieleen onko siellä alakerrassa kaikki hyvin kun masussa ei noita...
  7. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Iltoja mammat, Voi hyvänen aika kun oli tuvonnut olo töissä tänään.. :whistle: pidin housun nappia auki ja aina kun lähti jonnekin niin nappi kii..jne.. :laugh: Sitten illemalla alko tissejä vihlomaan..sellaisia yhtäkkisiä epämielyttäviä tuntemuksia. :D Koskahan pahoinvointi alkaa..mulla...
  8. Aurora72

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    Hei kaikki hermoilijat :D Mä näin viime yönä montaa painajaista tuulimunasta ja toisessa olin ultrassa ja siellä oli kaksi salamatkustajaa..sitten yhtäkkiä ei mitään. Apua..Taitaa olla stressi. Mulla ultra taas ens viikolla..nähään vähän onko siellä mitään ja millä viikoilla. Nyt jotain...
  9. Aurora72

    35v+ odottajat, vol 2

    Mulle voi päivittää 35v..neljäs (1 yhteinen) (-94,-98,-00) Synnytyssairaala SeKS. Laskettu aika selviää myöhemmin..noin 20.5.09 :D
  10. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Hei, Minäkin soitin neuvolaan kun ei ole varmuutta noista minun raskausviikoista. Ens viikolla menen ke yksityiselle ultraan. Täällä maksaa noin 60-70e. Viikkoja nyt noin vaivaiset 4 :ashamed: Täällä mennään ekaan neuvolaan viikoilla 9-10. Pitäs jaksaa sinne asti odottaa. Aurora ja toukka...
  11. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Neeanäiti: mikä ihana masu sinulla. :D Kauniin pyöreä.. :heart: Sinäkin olet etelä-pohjanmaalta..mistäpäin?
  12. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Oikein paljon kiitoksia onnitteluista. :D Soitin neuvolaan ja kehotti mua menemään ultraan ens viikolla, jos näkisi tämän raskauden keston tarkemmin. On tärkeää verikokeidenkin ajoitusten takia..neuvolan täti valisti mua. :D Kehotti mua ottamaan rauhallisesti ja pidättäytymään seksistä...
  13. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Soitin just neuvolaan ja ehdotti että meen ens viikolla ultraan yksityiselle; jos haluan (omasta pussista menee). Selviäis nämä mun raskausviikot. Tilasin sitten ajan ens ke. Neuvolan täti meinas että syke näkyy 6+. :p Eka neuvola täällä 9 vkolla ja niillä siellä ultra (masun päältä...
  14. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Onnea kovasti sinullekin :flower: Ollaan aika samoilla päivillä. Plussasin eilen. :D Ajattelin just tuota samaa että koska mennä ultraan. Selvitin vähän asiaa ja 7 raskausviikon jälkeen pitäisi jo näkyä onko siellä ketään.. :D Kyllä ne oireet siitä vahvistuu.. toisilla ei oireita juuri...
  15. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Mun oli pakko kokeilla tällaista. Kiitos kaikille onnitteluista. :hug: On vieläkin epäuskoinen olo. :D
  16. Aurora72

    35v+ odottajat, vol 2

    Hei, Täältähän löytyy odottajillekin tämä 35+ oma palsta. :D Sepä mukava yllätys. Plussasin eilen :D :heart: :D Kierto oli tosi pitkä kp44 tuli plussa ja kp32 tikutin oviksen. Jos hedelmöityksestä lasken niin laskettu aika olisi 21.5. Ultrassa selviää sitten viimeistään.
  17. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Tänään vielä varmistukseksi testattu apteekin omalla vahva plussa :D Uskottava se on.. alavatsassa erilaisia tuntemuksia ja vessassa saa ravata. Niin minun synnytyssairaala on SeKS. Minä teen istumatyötä (konttorirotta) :D. Minulla on edellisten raskauksien aikana ollut mahdoton...
  18. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Oikein kauniit kiitokset..pitäkää sormet ja varpaat ylhäällä että kaikki menisi hyvin. :D Ja seuratkaa perässä :D +++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
  19. Aurora72

    Ekat raskaus oireet??

    Mulla ensimmäiset oireet (ennen plussausta) oli yö vessahätä (en yleensä käy), jänniä tuntemuksia alavatsalla (keskellä) joskus viiltäviäkin kipuja. Pistelyä rinnoissa. Väsymystä ei ole..päinvastoin..ehkä se vielä iskee. :heart: :D
  20. Aurora72

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    Minä plussasin tänään! Olen onnesta sekaisin! Kp44 tänään.. :o :heart: :D

Yhteistyössä