Hakutulokset

  1. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    -900g viime viikkoon, joten musta tuo on aika hitoksee hyvin :D (ootteko kattonu putousta? Mä oon Imatralta kotosin ja tää Vatasen Antsku on kyllä ihan mainio....)
  2. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Merkkaanko F&l sulle saman painon kun viime viikolla? Vai jätätkö vaan väliin? Mä en nyt konetta kerkiä avata mutta hetken päästä noita päivittelen... Ai niin. Niin ku oon koko viikon enteilly, niin reipas pudotus tuli... 71,6kg. Lenkkikelejä ootellessa...
  3. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Huomenta! Ja anteeksi, sadie:hug: Sanoin tyhmästi. Tän ketjun alkuperäinen tarkoitus oli varmaankin se, että me ylipainoiset (kuka enemmän ja kuka vähemmän) tsempataan ja kannustetaan toisiamme, eikä suinkaan se, että lytätään ja dissataan. Ja mä alennuin nyt siihen. Ja tyhmää on jälkikäteen...
  4. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Pakkasta edelleen -20 ja aamulla ajattelin, että olkoot. Tänään käyn (ainakin lyhyellä ) lenkillä siitä huolimatta. Ei oo olemassa liian kylmiä kelejä, on vaan vääränlaista pukeutumista. Äsken hain postin 15 min. enkä oo enää ollenkaan varma, etteikö olis liian kylmää. Pitää nyt kattoa kuinka...
  5. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Vitsit, että mä oon kade teille, joilla on noita kaikkia vempaimia, mulla ei ole yhtään "kojetta" eikä mittaria. Haluisin kyllä, mutta... No, mulla on tämä kroppa ja sen varalle punon täällä sotasuunnitelmaa parhaillaan... Aion näyttää juhannuksena tosi hyvältä!!!
  6. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Huomenta! Keskustelua syntyy, hyvä! Jatketaan samaan malliin :) Ja sitte Sadie.... (nyt pitää keskittyä ettei tule kirjotettua liian tylysti) miten mä tai me voitas sua auttaa??? Lähettelemällä virtuaalihaleja ei ainakaan. Se on jo kokeiltu, et oo vissiin laihtunu?? Ei sitä jääkaappia auo...
  7. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    F&l :hug: mulla sama tilanne... Tai siis, että vastustaa. Pa*kaa tulee niskaan joka suunnalta ja mä vaan ihmettelen, että mitähän vielä... Mutta kai se tuuli joskus kääntyy. Pakko uskoa siihen.
  8. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Päiviä! Ajattelin, että tänään pidän hiljaiseloa tässä ketjussa, mikä olis ollu vähintään kohtuullista eilisen moosestamisen jälkeen, mutta enhän mä malta... Nuppu ja mööh ei paniikkia, ei se mikään repsahtaminen ole, jos syö sämpylän tai pullan. Se on elämää. Ja matka jatkuu ... Rva...
  9. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Me ihmiset (lihavatkin) ollaan erilaisia ja koetaan asiat/tilanteet/ongelmat eri tavalla ja näin ollen kohdataan ja ratkotaan ongelmiakin eri tavoilla. Enkä mä sano, että vaikkapa kymmenen liikakiloa on katastrofi, jos ne on kantajalleen ok. Joku 30 kilon ylipaino taas on varmasti jo...
  10. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Uudet tulokkaat lisätty listaan, tervetuloa vielä uudemmankin kerran! chef... Niinpä niin. Keksit, karkit, limut ja muut on helppo jättää kauppaan, mutta kun huokutuksena on leipä ja muu ns. "oikea ruoka" (jota kumminkin on kotiin kannettava) niin siinä kysytään sitä tahdon voimaa ja...

Yhteistyössä