Hakutulokset

  1. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    2-3 litraa pitäs saada juotua. Mutta kyllä mä joudun siihen erikseen kiinnittämään huomiota. Muuten se "unohtuu" :ashamed:
  2. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Onpas ollut koettelemusten viikonloppu monilla. No, sitähän tää on. Houkutuksia, lipsahduksia, kieltäytymisiä ja jatkuvaa tahtojen taistoa. Jee. Kuorokaverilta tuli viesti, kun eilen kyselin, olisko jollain joutilaana 5v:lle luistimia. Oli. Eli kohta meilläkin siis luistellaan... Tänään...
  3. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Täällä olis nyt chefille impattavaa... Lämpöset sämpylät tuoksuu.... Jännä muuten, etten oo ikinä törmännyt sun maintseviin bensamummoihin, vai mitä ne nyt oli... Tai imppaaviin mummoihin yleensäkään... Pohjanmaalla nuorisokriminaalitkin hönkii vaan liimaa ja tinneriä. Mutta siis joo. Meillä...
  4. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Chef: Joo, mutta satunnaiset vastaantulijat näkee paremmin naaman, kun vatsan :) Ja siks toisekseen, onhan se nyt korrektimpaa sanoa kylläpä sun posket on kaventunu, kun että onpa sun maha pienentyny. Tai ainakin näin musta tuntus.... En viitsi edes kertoa, miten meillä kuopustytär...
  5. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Huomenta! Sadie, ei jogurtti ole paha... Tai ei ainakaan kaikki jogurtit. Jos syö luonnonjogurttia tms. niin se on ihan ok. Jos se on Valion maustettuja jogurtteja, joista puolet on sokeria, niin sit se jo on vähän paha. Jogurtti itsessään ei ole musta mikään synti. Sämpylät uunissa...
  6. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Itse asiassa, mä en ole eka.Pulla oli eka. Enkä mä tiedä, onnistuuko se mullakaan, mut haluun uskoa, että onnistuu, kun kolmisen kiloa on enää pudotettavaa :) Siihnhän voi mennä vaikka kuinka kauan, mutta mielelläni luovutan vetovastuuta muillekin, johan mä oon tässä roolissa ollutkin. Kiitos...
  7. JellyJolly

    Löytyiskö muualta vauvojen neuleohjeita ku garnstudion tai novitan sivuilta?

    DROPS Kortisto ~ DROPS Design Olisko tuolla? :)
  8. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Chef, niin olitko sä sitä mittanauhaa käyttänyt? Jos et, niin suosittelen. Vai onko se mittanauhan lukemakin valtionsalaisuus?? Tosiaan, viikko enää ja sä punnitset :p Ja viikko jäljellä tätä ekaa jaksoa. Alkakaahan miettiä, kuka ottaa päivittäjän roolin. Mä oon vakaasti päättänyt, että mun...
  9. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Huomenta keventäjille! Täällä masistelufiilikset, mutta toivottavasti tunnelma nousee päivän mittaan, kun on luvassa kivaa tekemistä. Kaikille muille toivon iloisempaa ja valoisampaa viikonloppua! Pakkasmittari näytti -6 eli tänään ainakin pääsee pihalle. Leipoakin pitäs. Ja pyykätä...
  10. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Fat&lazy laitoin Sulle yksityisviestiä :wave:
  11. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Mihin "meidän pinoon"?? Ja mitä "tunkemista"?? Tää ei ole mikään suljettu yhteisö tai salaseura, johon pääsee vaan harvat ja valitut. Mutta ikuna en oo painonvartijoihin(kaan) perehtynyt, eli ongelmaan en osaa auttaa, valitettavasti. Ehkä joku muu osaa? Chef,sehän on lyhyt aika tollanen 70...
  12. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Näin muuten lehdessä ilmotuksen, että paikallisella kuntosalilla (missä en oo ikinä käynyt) olis tämmönen opastus kuntosalin ja laitteiden käyttöön. Maksais kympin eli ei työttömän (3.2. muuten alkaa se uus jobi) kassaankaan ihan hirvee lovi. Vähän houkuttais, mutta sit en tiiä ilkeenkö mennä...
  13. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Meillä oli viime talvena kova hiihtobuumi, kun (sillon 4, nyt 5v) kuopus innostu hiihtämään. Niinpä mäkin vaan jouduin suksille, ekan kerran sitten lukiovuosien. Se oli oikeastaan ihan lystiä, löytyi kropasta ihan uusia ulottuvuuksia (ja kipupisteitä!). Tänä talvena ei ole oikein päästy alkuun...
  14. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Jännä, että menee näin päin. Mulla on pareminkin se kokemus, että kylässä ollaan "siivosti" ja kotona se mopo karkaa käsistä, jos on karatakseen... Ja kotonakin ehkä herkimmin illon,kun oot yksin eikä kukaan ole sun moraalista romahtamistas todistamassa... Tosin, ei mulla enää ole tämmösiä...
  15. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Huomenta! Tuo Sadien tee oli ihan uus tuttavuus mulle, aina oppii jotain uutta! Tytön tyllerö me on pidetty yhteistä punnituspäivää maanantaisin. Olisko mahdoton ajatus sunkin punnita sillon? Helpottaisi näitä kirjurin hommia? Chef sä et vissiinkään imetä? Tuo "juon liian vähän/syön...
  16. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Nagu kans tekee ihan huikeeta sarjaa! :flower:
  17. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Mä en voi tässä sulle nyt hoikaksi muuttua... :laugh: Tytön tyllerö No tähän ketjuun toista kertaa, mutta antaa mennä, ei meillä lasketa :heart: Paluumuuttajat on kaikki tervetulleita! Kun vielä muistatte pitää ääntä itsestänne, niin myös pysytte mukana, eikä teitä heivata :heart:
  18. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    En muuten saanu sitä työpaikkaa, johon mua haastateltiin. Mutta sain sieltä työtarjouksen kumminkin. Eli uus aluevaltaus työrintamalla on luvassa :) Toiv. Murmeli nyt on oikeat lukemat?
  19. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Ja mä lähen tänään tunnin lenkille, vaikka se olis mun viimenen teko. Ei se auta kesään asti odotella. Pitää vaan pukea reilusti.
  20. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Te, joilla ei muutosta, ni en kirjannu mitään. Enkä ilkeälle harmaallekaan mitään viivoja. Ens viikolla sit taas merkkailen, jos on merkattavaa :)

Yhteistyössä