Hakutulokset

  1. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Popsi Popsi Porkkanaa - YouTube Ainakaan ei niin rajusti koukuta kun tuo leipä. Neljäs menossa:ashamed: *muoks* Pakko sen verran täsmentää, että neljäs tälle päivälle, ei yhteen soittoon. Ettette pidä mua ihan hulluna (vaikka sehän mä olen, käynyt lienee jo selväksi)
  2. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Mitä jos tekisit illalla jo valmiiksi jonkun "sallitun" syötävän, jonka saisit sit heti kiskasta napaan kun kotiudut? Vaik just sen salaatin...
  3. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Oo sä pj, mä voin olla sihteeri :) Tänään en oo uskaltanu kattoo leipäkaappiin päinkään. Ettei vaan lipsahda siihen "enhän mä syö kun yhden palan" ja kuuden palan jälkeen herää koomastaan, että voi ..... minkä taas tein.
  4. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Tää on vähän niin ku juopolla.... siis eiks ne kuivilla olevat alkoholistit aina sano jotenkin "tänään en juo, huomisesta en tiedä" tai jtn. Paitsi, ettei voi sanoo ees noin, kun ei aamulla tiedä, miten päivän aikana käy (niin ku mulla eilen, päivällä oli niin huippuvire ja sit illalla...
  5. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Huomenta! -21 astetta prkl! Harrasta tässä sitten lenkkeilyä! Mulla kans karkas illalla homma lapasesta syömisen kanssa. Ruisleipää meni aika merkittävä määrä, paljon enemmän ku oli tarkotus. Se vaan oli niin hyvää :ashamed: Ja niin hyvä fiilis ku mulla jo oli. No, niin ku Sadie jo totes niin...
  6. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Jepulis! Hengissä. Enkä ees kaatunut kertaakaan, läheltä piti aika monesti :D Pikkusen vissiin taidot (jaa niin mitkä taidot?!) "ruosteessa". 1½ tuntia jaksoin. Pidempäänkin olis viihdytty, mutta oli aika hitoksee kylmä. Enkä mä tiedä, tuliko tuossa nyt kaloreita niin poltettua, mutta...
  7. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Huomenta! Oikein ruåtsinkielisen linkin (mä en ainakaan saanu suomelle käännettyä?) heitti satunnainen vierailija. Ei mun ylipaino ainakaan ole E-koodien syytä. Mutta en sitä kiellä, etteikö vois (jos haluis) tarkemminkin tutkia, mitä suuhunsa laittaa. Mutta mä henk. koht. en tykkää...
  8. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Perustetaanko me nyt tänne alalahkoja? -tunnesyöpöt -stressisyöjät -karkkirotat -leipäfriikit -krapulamättäjät -muuten vaan laiskat ja saamattomat Mä kuulun hetkittäin ainakin suurimpaan osaan noista mutta onneks enimmän aikaa mikään noista ei ole ongelma, paitsi ehkä tuo viimenen...
  9. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Huomenta! Siis joo. Nyt eletään viikkoa 5. Kun punnitset perjantaina, niin se tulos on sun tulos viikolle 5. Muut punnitsee viikon 5 tuloksen sit maanantaina. Saakohan tätä vaikeammin selitettyä enää? Ja mun kirjurin huki loppuu. Chef hoitaa hommaa ens viikosta alkaen. Ilomielin luovutan sen...
  10. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Joo, mullakin :kieh: ALLE puoli kiloa plussaa :snotty:
  11. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Ja sadie
  12. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Haluutko mukaan porukkaan vai kerroitko muuten vaan? Hieno tulos joka tapauksessa :flower:
  13. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Yleensä sanotaan, että parisuhde lihottaa, mutta sä olet se poikkeus, joka vahvistaa säännön :D Anopin ja koiran kanssa tunnin lenkki jäällä. Oli muuten ihan sairaan kylmä tuuli. Mittari näyttää -10, mutta tuuli tekee varmaan toiset kymmenen lisää. Vettä on menny jo vähän toista litraa. Vesi...
  14. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Nagu tekee myös edelleen ihan huimaa tulosta:flower:
  15. JellyJolly

    Motivaatiota työharjoitteluun

    Tästä en olis ihan varma, heitä on kohta niin paljon (ne suuret ikäluokat), että voi olla paha päästä karkuun... Mutta otat tämän haasteena. Pyrit kohtaamaan ikäihmiset nimenomaan ihmisinä, etkä ajattele sitä vanhuutta siinä määräävänä tekijänä? Sieltä voi löytyä hyviäkin tyyppejä. Joo, sä...
  16. JellyJolly

    Ystävä odottaa viidettä lasta.

    Mulla on muutama tosi hyvä ystävä, mutta en mä mistään lainoista tiedä, puhumattakaan Visa-laskuista. En ees tiedä, onko heillä Visaa. Eli ei me sit varmaan hyviä ystäviä edes olla. Höh.
  17. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Miinusta! :flower: Tästä se lähtee! Ja NUPPU on taas liekeissä! Vitsit, ku tulee hyvä mieli muiden puolesta, vaik itellä menikin viikko (numeroina, ei toki muuten) pyrstölleen. Vaikka sitähän tää ryhmäytyminen parhaimmillaan on. Jaettua tuskaa ja jaettua iloa. Kiitos tästä!
  18. JellyJolly

    Aloin laihduttaan. Vinkkejä?

    Kuluta enemmän kun syöt. Tai syö vähemmän kun kulutat. So simple. Paljon vettä, paljon kasviksia. Lautasmalli. Riippuu varmaan siitäkin, miten paljon on pudotettavaa.
  19. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    8vko Tuohan on ihan ok tulos. Joo, tiedän, että kun on innoissaan ja odottaa huimia, niin jotenkin tulee olo, että "mikään ei riitä". Mä yritän täällä itelleni tolkuttaa, että edelleen mä oon lähtötilanteeseen nähden hyvällä tiellä, enkä aio luovuttaa. Mutta silti.... Plääh! Tytön tyllerö...
  20. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Mä korkkaan uuden punnitusviikon ihan käsittämättömällä tuloksella 72,0kg eli siis eka plussaviikko (joulua lukuunottamatta). En oikein, missä meni vikaan. Syömiset on ollu ok, liikuntaa on tullu ja silti näin :confused: No, tuo nousu nyt ei ollu mikään kauhean dramaattinen vielä, mutta...

Yhteistyössä