Hakutulokset

  1. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Täällä yksi vanha palstailija (joka ei oikeastaan enää tänne kuuluisi mutta stalkkaa edelleen kuulumisianne ;):D) on kovasti samaa mieltä kuin @Rusakkonen . Tosiaan, näillä palstoilla on mun mielestäni vähän laajempikin merkitys, kun näitä voi kuka vaan lukea oppien uutta ja saaden vertaistukea...
  2. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Katti75 , hurjasti tsemppiä ja onnea matkaan! :love: Sä olet hyvissä käsissä siellä, ja pian kaikki vaiva ja odotus palkitaan! <3
  3. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Kiitos @Mandala ja muut kokemuksista ja tsempeistä päiväkodin aloitukseen! Meillähän on sillai helppo tilanne, että mun työt alkaa vasta syyskuun puolella (työnantajan toiveesta pidän vanhat kertyneet lomat pois ennen töihinpaluuta), joten ehditään kyllä kaikessa rauhassa tutustua päiväkotiin ja...
  4. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Täällä myös yksi, joka ajoittain potee huonoa omaatuntoa palstailun suhteen. Usein juttuja lukiessa tekis mieli kommentoida kaikenlaista, mutta just sillä hetkellä ei ehdi, ja sit tuntuukin että jutut ”vanhenee” eikä kaikille enää jaksa/ehdi/muista kommentoida, ja kynnys kirjoittamiselle vaan...
  5. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Montecea , en mä täällä vielä kymmenisen vuotta sitten kirjoitellut, vasta v. 2016-17, kun esikoista yritettiin. :) Ymmärrän hyvin, että yöimetyksistä luopuminen on hankalaa... :rolleyes: Me aloitettiin joskus 7 kk:n iässä unikoulu, jonka avulla saatiin unipätkiä pidennettyä, mutta kyllä siitä...
  6. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @kirsillevauva hienoa että kokeillaan uusia keinoja! (y) Eero on tosiaan huippulääkäri, minä olen ollut hänen potilaana kesästä 2016 asti, ja muistaakseni hän on myös @Katti75 n lääkäri. Joten hyvissä käsissä olet! :) Tervetuloa kaikille uusille, kiva että keskustelijoita riittää! :) @Montecea...
  7. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Mielenkiintoisia pohdintoja täällä! :) Kommentoin nyt vain pikaisesti tuota rauta-asiaa, ja komppaan kyllä @kirsillevauva a tässä. Mulle myös nimenomaan (lapsettomuus)lääkäri antoi ohjeen ottaa rautaa 2 tbl joka toinen päivä, näin kuulemma imeytyy paremmin kuin niin että ottaisi yhden pillerin...
  8. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Ai niin, lahjasoluista vielä... Mullahan ei niistä omakohtaista kokemusta ole, mutta olen kyllä asiaa harkinnut jo pidemmän aikaa ja lueskellut myös paljon aiheesta käytyä keskustelua. Tosiaan Suomessa tuntuu menevän niin, että pituus, silmien ja hiusten väri korkeintaan mätsätään. Muita...
  9. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Tammityttö , mä muistankin sut vielä, kirjoittelit täällä aktiivisesti silloin joskus kun itse palstailua aloittelin. :) Onpas ihana kuulla, että teille on pikkuinen sittemmin syntynyt, tuhannesti onnea siitä! :love: Meidän tilanteeseen sen verran päivitystä, että viimeinenkin alkionsiirto...
  10. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @atvk87 siellähän kasvetaan hienosti! Ja yöunetkin kuulostaa tosi hyvälle, wau! (y) @-dino- onpas kiva kuulla että keuhkot pelittää hyvin, kunpa tosiaan pääsisitte pian koko laitteesta eroon! Ja hienoa että oot saanut ystävän seuraksi ja vähän hengähdystaukoa sairaala-arjesta, se tekee taatusti...

Yhteistyössä