Hakutulokset

  1. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Solunen kovasti onnea teille hoitoihin! (y) Matala AMH tuo toki vielä lisähaasteita, mutta mun kokemukseni mukaan follien määrä voi muutoinkin vaihdella kierrosta toiseen, joten voi hyvin olla että tällä kertaa saatte isomman solusaaliin. Ja kun teillä on jo yksi onnistunut raskaus takana niin...
  2. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Oi, ihana kuulla @Solunen että mun tarinani on antanut jollekulle toivoa! :love: Mä ymmärrän hyvin senkin, ettei kaikilla ole voimia ja/tai taloudellisia mahdollisuuksia tahkota useita hoitokierroksia, mutta itse ajattelin että pistetään nyt kaikki peliin, kun kerran oli iän puolesta viimiset...
  3. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Kiitos, @Solunen ! Noi kaikki lisäravinteet (paitsi melatoniini) mulla onkin ollut jossain vaiheessa käytössä. Dhea:ta kokeilin, kun aloitettiin hoidot, mutta sitten nykyisellä klinikalla (Dextra) mun lääkärini oli sitä mieltä että se vaikuttaa enempi määrään kuin laatuun, ja mulla ei siinä...
  4. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Reetaleena kyllä tuo viiva mun silmääni näyttää siltä, että jotain vois olla tapahtumassa, joten kannattaa jatkaa testailua! (y) Mulla käynnistyi kierto kun vauva oli noin 6 kk, imetin silloin vielä useita kertoja päivässä mutta kiinteiden myötä imetys oli kuitenkin vähentynyt aiemmasta ja...
  5. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @MaiMei lämpimästi tervetuloa tälle puolelle! :love: Mukavalta kuulostaa teidän vauva-arki, toivottavasti 4kk:n hulinat ei sitä pahasti sekoita! Meillä meni aikoinaan nukkumiset aika pitkälti samalla tavoin: yöllä kyllä heräiltiin mutta aamulla sitten riitti unta usein kymmeneen asti - aika...
  6. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täältä sivusta taas huutelen kommentteja muutamiin juttuihin, joista täällä on keskusteltu. :) Mulla on käytetty kohdun supistelua ehkäisevää lääkettä (löytyy nimellä Tractocile tai Atosiban) parissa siirrossa. Se annetaan injektiona suoraan suoneen ennen alkionsiirtoa. Syy miksi sitä ei...
  7. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @-dino- oi mahtavaa että ootte vihdoin päässeet kotiin, kaikkea hyvää uudenlaiseen arkeen! (y):):love: @Domi hienoa saada sutkin viimein tälle puolelle! :love::love: Kuulostaa kyllä tosi tutulle teidän meininki, se alkuvaihe oli niin intensiivistä että huh-huh. Mä en todellakaan ymmärrä niitä...
  8. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @MyMa pahoittelut negasta. :((n):cry: Täältä sivusta vaan huutelen, että onko sulle koskaan ehdotettu ERA-testiä tai vastaavaa (selvittää kohdun vastaanottokykyä)? Meidän klinikalla sitä suositellaan herkästi, jos on jo useampi tulokseton siirto ja/tai kemiallinen raskaus takana. Aiemmin...
  9. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @gemmy meilläkin poika panttaili kakkaa jossain vaiheessa, kun ei ollut vielä aloitettu kiinteitä. Kyselin silloin neuvolasta ja siellä sanottiin, että 2 viikkoa on sellainen aika josta ei vielä tarvitse huolestua, mut sen jälkeen vois olla hyvä käydä näytillä. (Toki jos vauva vaikuttaa jotenkin...
  10. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Wau @atvk87 mikä jässikkä siellä! (y) Me päästiin kymppikerhoon vasta vähän ennen 1-vuotispäivää. :rolleyes: Nyt oon kyllä kiinnittänyt huomiota, että poika näyttää isommalta kuin osa samanikäisistä päiväkotikavereista, joten kyllä se hyvä ruokahalu alkaa viimein jossain näkyä! Syntyessäänhän...
  11. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Onpas ikävää @Mandala tuo esikoisen muuttunut käytös, mutta ihan varmasti vaan joku vaihe taas kyseessä. Kyllä sä sen iloisen ja innostuneen taaperon saat vielä takaisin! :love: Ymmärrän kyllä että omakin pinna palaa siinä herkästi kun toinen vaan murjottaa. Kuten @atvk87 kin sanoi niin älä...
  12. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Oih, lämpimät onnittelut @Domi , vihdoin Hän on täällä! :love::love::love: Oli kyllä melkoisen monivaiheinen synnytys! On varmasti raastavaa, ettet ole vielä saanut pikkuista viereen, mutta onneksi hän on hyvässä hoidossa ja tulee varmasti pian kuntoon. Pikaista toipumista teille molemmille. <3
  13. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tulin vaan toivottelemaan @Domi lle kaikkea hyvää ja onnea matkaan! Kohta Hän on täällä ja piiitkä odotus palkitaan. :love::love::love: Täällä ollaan hengessä mukana. <3 Onnea odotukseen kaikille muillekin täällä! :) Edelleen seurailen taivaltanne, vaikka omasta odotuksesta onkin jo "hetki"...
  14. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Voi ei @marrasmai, tosi rankkaa tuollainen sairasteluputki! En voi kuin toivottaa tsemppiä ja pikaista paranemista. Toivotaan et teidän sairastelukiintiö olis nyt täynnä piiitkäksi aikaa. @kiuski lle vielä isot pahoittelut ja virtuaalihalaus täältä, kamalaa että jouduit vielä tuollaisen...
  15. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Voi ei @kiuski , oon tosi pahoillani. :cry::cry: Kovasti voimia ja lämmin halaus sinne. <3
  16. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Voi kurjuus @marrasmai :(, kovasti tsemppiä sinne ja paranemista pikku potilaalle. <3 Duodecimin sivuilta löysin tällaisen tiedon: "Joissain virusinfektioissa voi käydä myös toisin päin eli veren valkosolujen määrä pienenee normaalista. Joskus vähentyminen on niin huomattava, että kestää useita...
  17. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @Ihanapa, tervetuloa vauvautuneiden puolelle ja onnea (isosta) pikkuisesta! :love: Toivottavasti vauva-arki on lähtenyt hyvin rullaamaan. @Mandala lle vielä lämpimät onnittelut pyöreistä! :love: Jos multa kysytään niin elämä on just parasta nelikymppisenä. :) @marrasmai, kurjalta kuulostaa...
  18. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Täältä isot myötätuntotsempit kaikille, jotka painivat nukkumisongelmien kanssa. Eipä ne unet meilläkään aina suju kuin Strömsössä. Mikä ihme siinäkin on, että tarha-aamuina pojan saa yleensä herättää ja kiskoa ylös sängystä, kun taas vapaapäivinä, jolloin meillä kaikilla olis mahdollisuus...
  19. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Ääh, tänne tulee niin paljon juttua ettei millään ehdi kommentoida kaikkea mitä haluais! :D:rolleyes: Hienoa toki et palsta on näin aktiivinen! :) @Josia, lämpimät onnittelut vauvasta! :love: Tuu tosiaan kertomaan lisää teidän vauva-arjesta kun ehdit. Meidän lapsella on kummeja kolme, mun sisko...
  20. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Hups, onpas taas jäänyt kirjoittelut vähäksi aikaa ja tänne tullut juttua vaikka kuinka! :geek: @kiuski lle superlämpimät onnittelut uudesta raskaudesta! :love: Ihana masu sulla jo nyt :), eikös se tosiaan tokalla kerralla yleensä pullahda esiin paljon aiemmin? Mulla tosin oli ekallakin...

Yhteistyössä