Hakutulokset

  1. V

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Miini ja Daisy D Pahoitteluni :hug: Kaunis aurinkoinen päivä on tänään :heart:,mun päivä mennyt ihan rennosti ottaen ja kävin saunassakin jo :) Viikonlopun kannalta ottaen siis ;) Kahvista : Juotteko kahvia tai yleensäkkin maistuuko enään edes,kun kaikilla kuitenkin menee vähän eri tavalla...
  2. V

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    LA : 11.11.13 / vauvaunelmia / 30v / neljäs / K-HKS Laitoin tuon uusiksi tuossa kun en löytänyt itseeni listalta olleskaan,varmasti jäänyt huomaamatta :)
  3. V

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    coffeeBreak Toivon että oisi ihan harmitonta. Kyllä kieltämättä tuntuu että oisi parempi olo itellä jos ei seuraisi niin tarkkaan näitä oloja kuitenkaan,vaikeeta on olla kyllä seuraamattakaan ;) Hirveä nälkä ja hirveä nukutuskohtaus menossa... tänään tämä alkoikin aikasemmin,kuin muina...
  4. V

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Ihanan pirteää perjantaita kaikille :) Mulla on kyllä kumma juttu,olen aamusta yli pirteä,taas kuuden jälkeen ylhäällä,mutta illasta sitten tuli nukahetua jo kymmenen jälkeen :) Iltapäivällä alkaa painaa väsymys noin suurinpiirtein.... Lieviä oireita on kokoajan,eiköhän ne tästä viikon sisään...
  5. V

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Sona82 ja Häijyli toivotaan että menisi vuoto ohi.
  6. V

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Ja tää välilihan leikkaus ei ainakaan mua sattunut,epiduraalin olin saanut joten kivut hyvinkin poissa voisi sanoa ja piikin ne tohon alas pisti eikä sekään sattunut,tikit pari pientä laitettiin ekan jälkeen ja ei nekää tuntunut missään. Kahden muun jälkeen ei ole tikkejä laitettu :)
  7. V

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    murri76 : Mulla saksittiin kanssa ekan kanssa mutta ei muiden kanssa. Toinen tuli ihan helposti ja oli paljon isompi muksu ja kolmas tuli 20 minuutissa,hyvä että ehdin sairaalaan ja ihan helposti,eli ei mun tietääkseni yleensä tarvi kuin sen ekan kanssa :)
  8. V

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Saksitaan synnytyksessä ? eli mitä ?? :)
  9. V

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Mä en ole koskaan päässyt neuvolan kautta varhaisultraan,vaikkakin olen riskiodottaja koska olen epileptikko,vuotoakin on kaikissa raskauksissa,mutta en siltikään. Olisi kyllä kiva päästä,täytyykin kysyä neuvolasta asiaa,kun ja jos tässä paikkakunnalla olisi eri tavalla nämä jutut. :) Aivan...
  10. V

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Meilläkin kissa reagoi,ihmettelin kun alkoi nukkumaan niin kiinni minussa,sitten muistin että niin se on ollut näiden edellistenkin kanssa,että lähellä alkaa nukkumaan. Mulla ei ihmeempiä oireita vielä ole,väsymys sekä selkeä masun turvotus.Kolmatta kun odotin niin masu kasvoi todella...
  11. V

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Täällä oisi yksi plussannut mukaan :) 5+3 ois täynnä. Tänään oisi neuvolaan soitti ja tietenkin ollaan ihan onnesta soikeena ;) LA : 11.11.13,neljäs tulossa,30v ja sairaala K-HKS Iästä sen verran että täyttämässä tänävuonna 31 v ;)

Yhteistyössä