Ihanaa, aurinkoista sunnuntaita kaikille, ja onnea uusille tulokkaille plussasta!
Täällä vietetään viikon ainoata varsinaista vapaapäivää ja ihanan hidasta aamua. Koirien kanssa pitäis lähteä ulkoilemaan ja tekemään viikon ruoka-ja eläinkauppaostokset, muuten saa oleilla ihan kotosalla. Ensi viikko onkin töissä taas hurjaa menoa, kiva kun saa vähän huilata.
Mun tekee nyt enemmän mieli
kahvia kuin ennen. Kai se johtuu tuosta etten polta enää. Välillä kun töistä lähtee niin pitää hakea vielä kupillinen mukaan, ja aamulla menee se kaksi isoa maitokahvia heittämällä. Siihen kolmeen kuppiin se kyllä jää, mutta ihmettelen että maistuu, viimeksi loppui kahvinjuonti kokonaan.
Paino ei ole noussut mutta olo on kyllä aika tönkkö ja turvonnut. Rinnat on valtavat ja kipeät, ihan sellaiset imetysrinnat jo. Pitkät päällä koko ajan ja sattuu, uih! Varsinkin illalla masu on pullea ja ilmaa täys, ja ne ilmavaivat, voi elämä. Pitää varmaan taas alkaa vähentää noita viljoja, sillä yleensä rauhottuu. Pahinta on A+ jogurtti, vaikka pitäis olla päinvastainen vaikutus. 10 min syömisestä ja vatsa on kuin ilmapallo
Mä en ole
kertonut vielä kenellekään, mieskin tuossa kyseli että miten pitkään tuon voi pitää salassa kun ei haluta sitä koko maailmalle vielä kuuluttaa. Katsotaan josko tästä "kiinni jää" mutta muuten odotan ultraan.
Mulla ei ole
ketään lähipiirissä raskaana. Kaverit on samaa ikää tai vanhempia, heillä lapset jo isoja. Olishan se kiva jos olis joku jonka kanssa voisi näitä tuntoja jakaa ihan livenä. Onneksi on tämä palsta kuitenkin!
Mielialan vaihtelut ja tunneherkkyys on näköjään rantautunut tännekin! Saatan kilahtaa ihan sekunnissa, mun luonne on kyllä muutenkin sellainen mutta nyt vielä kipakampi. Ja itkin eilen ihan lohduttomasti kun katsottiin pojan kanssa Toy Story 3, varmaan viimeiset 20min meinasin ulvoa ääneen. Hassu juttu!
Pahoinvointia tulee ja menee, syöminen auttaa mutta koitan nyt oikeasti pitää ne päivän ruokailut jossain tolkussa, vielä tässä ehtii sitä painoa kerätä, ettei ihan alkumetreillä tarttis.
Liiviostoksille pitää myös kohta lähteä, ja parit uudet verskat vois ostaa, ettei noilla kotiverskoilla tarvi vetää vapaa-ajalla kauppaan jne. Tavalliset farkut menee vielä mutta helpottuneena avaan napin ja vetskan heti kun kotiin pääsen. Tänään peilistä katselin ja kyllä se kroppa on jo muuttunut, vatsaa ei saa sisään vaikka yrittäis, toki se nyt ei mikään pyykkilauta ollut 7 viikkoa sittenkään
muoks* sen verran että lisäilen vielä tähän samaan kysymyksen.. Onko teillä ollut tässä tai aiemmissa raskauksissa niin huonoa oloa että olette tarvinneet töistä
sairauslomaa? Edellisellä kerralla muistan että 16+ verenvuodosta sain viikon, muuten en saanut päivääkään vaikka työterveydessä itkin että en jaksa enää, väsyttää, paha olla enkä jaksa nostella painavia tavaroita kun supistaa. En saanut saikkua päivääkään, sanottiin vaan että raskaus ei ole sairaus, joten jäin varhennetulle äitiyslomalle ja otin kesäloman vielä siihen alkuun että vain pääsin töistä pois. Jäi pelko että jos ei saakaan saikkua vaikka olo olisi miten hirveä. Asiakaspalvelutyössä ei tosiaan ole kivaa jos on ihan henkihieverissä. Ja jos mun pitää tehdä sama ratkaisu että otan varhennetun ja kesäloman niin mähän jäisin pois töistä jo heinäkuun lopussa, eli töissä pitää kertoa hyvissä ajoin että voivat etsiä ja kouluttaa sijaisen, se kun ei käy ihan viikossa.. Kinkkinen juttu.. Eikös se niin ole että kk aiemmin alkaa ä-loma, varhennettu on 2 kk ennen LA? Pitää näitäkin pohtia varmaan siellä neuvolassa sitten.