Hakutulokset

  1. D

    Äiti ihmisiä Rovaniemen seudulta?

    30v. 2 lasta, kolmas tulossa 2001 ja 2002 syntyneet, la 12.7.09
  2. D

    Millanen patja vauvalle pinnasänkyyn?

    Toinen puoli on sileä ja toinen profiloitu
  3. D

    Millanen patja vauvalle pinnasänkyyn?

    Käyttäjä ei ole vielä syntynyt. Tässä viimisilläni olen.
  4. D

    Millanen patja vauvalle pinnasänkyyn?

    Minä ostin vauvalle juuri tämän patjan ja mainitsemasi petarin.
  5. D

    <3 HEINÄVAAVAT kesäkuussa <3 *poksuminen alkanut!*

    Neuvolassa taas käyty. Tuntuu et sekin oli yhtä tyhjän kans.. Paino noussut. Kaipa johtuu tästä turvotuksesta. Sf-mitta pysyny lähes samana. Muuten kaikki ok. Kyselin, et josko pääsis kokoarvioon, niin paskan marjat. (Sellasta ei ole edes tehty aikaisempien kohdalla). Hiukan pelottaa et...
  6. D

    HYTTYSEN PISTOT

    Kokeileppa Illodinia niihin kutinakohtiin. Loppuu varmasti!!
  7. D

    <3 HEINÄVAAVAT kesäkuussa <3 *poksuminen alkanut!*

    Huomenta! Onnea vauvautuneille ja tsemppiä muille! Täälläkin masu työskentelee, mut ei tarpeeksi. :( Nyt molemmat jälkapöydät turvoksissa.. Elefantti minusta on kai tulossa :whistle: Vai alanko kenties muistuttamaan enemmän muumimammaa? Tiistaina kuulee onko masu viimein laskeutunut...
  8. D

    Sokerirasituksen arvot koholla

    Mulla on saatu arvot alas ruokavaliolla. Mieti mitä syöt ja kuinka paljon.. linkissä on raskausdiabeteksen hoitoon liittyviä asioita: http://www.terveysportti.fi/xmedia/extra/shp/shp00745d.pdf muoks. mulle sokerirasitusta ei ole tehty
  9. D

    HCG arvo 1 ja hedelmöitys luullusti tuore, Yllätys-Kierukkaraskaus-mahdollisuus?

    Mulla on yksi kierukkaraskaus (kupari). Menkat oli viikon myöhässä ja hiukan ihmettelin et miksi, koska ehkäisy oli. Testi näytti plussaa. Lääkäri poisti kierukan ja sanoi et saattaa mennä kesken. Ei mennyt. Hcg arvoja ei ole otettu. Muoks. Nyt meidän yllärivauva lähtee syksyllä kouluun..

Yhteistyössä