Hakutulokset

  1. D

    Liberopupu-merkit

    Vielä sen verran et max. pistemäärä on 4500
  2. D

    Liberopupu-merkit

    saat 50 pistettä/merkki ja koodeista muistaakseni 100 pistettä/merkki. Ja niillä joitain tavaroita valita kerhosivuilta
  3. D

    Helpotus imetyksen loppuessa

    Esikoinen lopetti itse 5kk iässä, toinen oli 6,5kk ja tää kolmas on vielä tissillä. Toki syödään jo kiinteitä. Olin hiukan pettynyt ekan kanssa, mut minkäs teet. Mut tokan kans olin helpottunut
  4. D

    G: Paljon maksoitte vaunuistanne?

    Nuorimman yhdistelmät: Bora Breaker Lux (2006 malli) 160e ja Graco Ultima matkarattaat (2005 malli) 30e, molemmat yhdellä olleet. Uudenveroiset Vanhimman yhdistelmät maksoi uutena n. 200e (vuonna 2000), joita keskimmäinen myös käytti vaunuajan. Ostin sitten Gragon matkarattaat käytettynä...
  5. D

    RETROILIJAT!

    Mulla on joitain froteisia vauvanvaatteita. Osa mun vauva-ajoilta ja osa veljen. Jos jollakin kiinnostaa ostaa. Itse en niitä käytä vauvalla
  6. D

    Siis onko äippärahan eka maksupäivä kuukautta ennen laskettua aikaa?

    Mulla oli laskettu 12.7. ja eka maksu tuli 10.7
  7. D

    te keiden lapsilla korvatulehduksia

    On tutkittu et muka tutin imeminen sais aikaiseksi korvatulehdukset. Mulla oli tutti 3-vuotiaaksi asti enkä yhtään korvatulehdusta ole saanut. Vanhin ja keskimmäinen eivät tuttia käyttäneet ja oli korvatulehduksia. Vanhimmalla...
  8. D

    Onko paikalla myöhään puhumaan oppineiden

    meillä keskimmäinen ei puhunut vielä 3-vuotiaana juuri mitään. Neuvolasta laitettiin lähete puheterapiaan. Käy vieläkin. Viime vuonna diagnosoitiin viivästynyt puheenkehitys. Lisäksi ei ymmärrä pitkiä lauseita. Psykologi sanoi et jos ei olis ollu puheterapiaa, pojalla olis dysfasia
  9. D

    Kiinteiden aloitus, mitä tarjoan?

    Olen imettänyt vanhempia lapsia 5kk:n ja 6,5kk:n ikään, vaikka kiinteät aloitettiin jo 2kk iässä.
  10. D

    Kiinteiden aloitus, mitä tarjoan?

    Minä annoin jo 2kk iässä velliä. Ja nyt ollaan alettu ottamaan myös soseita. Poika kohta 7kg ja 4kk
  11. D

    Taas vuokra noussee noin 67e , vastahan ne sitä nostivat. =(

    Meilläkin nousee n. 39e. Vuokrien ei pitänyt nousta, kun siivojat siirrettiin toisen firman palvelukseen...
  12. D

    Poikien tappeluun väsynyt

    Täällä kans nuo isommat veljet tappelee tuon tuosta. Meillä isompi enempi härnää pienenpää.. Ikää keskimmäisellä kohta 7v ja vanhin tammikuussa 9v. Onneksi pienin on vasta 4kk
  13. D

    Asiaan vihkiytyneet; kannattaako se sikainfluenssarokotus ottaa?

    Minä en aio ottaa enkä aio lapsiakaan piikittää. Tuttavapiirissä monta, joka jättää sen väliin. Mulle sanottiin et rokotteessa oleva elohopea vaarallista alle 12-vuotiaille. Mutta jokainen tekee oman päätöksensä
  14. D

    Onko Liberovaipoissa pupumerkkien keräily

    vieläkö jollakin ylimääräisiä pupumerkkejä
  15. D

    GoGo lelujen hinta apuja

    säilytyspussi maksaa 3e ja mukana saa 3 gogoa ilman tarroja
  16. D

    GoGo lelujen hinta apuja

    3 kpl saa 2e
  17. D

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Se sitten tuli lähtö puolenyön aikaan viime keskiviikkona. Ultraajahan meinas ettei masukista poikaa saa.. Poikahan sieltä sitten tuli 9.7. rv 39+4 klo 5.24. Paino 3910g ja pituus 50,5cm ja pipo 37,5. Eilen kotiuduttiin. Synnytys ei ollut sieltä parhaimmasta päästä. Oli silloin...
  18. D

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Täällä kärvistellään supistusten kanssa. Taisi aamuinen klo 5:n vatsantyhjennys (vetenä tuli) auttaa... Tässä supistusten välien laskeskelua. Ei vielä oikein säännöllisiä ole. Saas nähdä lähdetäänkö tän vuorokauden puolella vai vasta puolenyön jälkeen.. Mut kipeemmiksi muuttuvat koko...
  19. D

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Ai niin. Mieliteot: Esikoiselta oli pepperonit suoraan purkista. Tänä päivänä jätkä laittaa tabascoa lähes joka ruokaan ja tykkää muutenkin mausteisista ruuista. Tällä hetkellä nuorimmainen: Tuorekurkkua ainakin kaksi/pvä, jos ei useampikin mennyt. Mietojen ruokien ystävä Nyt: ei mitään
  20. D

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Vielä kasassa, mut kauanko? :whistle: Neuvolassa tossa kävin ja paino laskenut huikeat 100g viime viikkoon nähden, vaikka vatsa on toiminut todella hyvin jo viikon. Turvotus onneksi laskenut hiukan. Sf-mitta oli laskenut lähelle keskikäyrää. Ihme hyppäyksen teki välissä melkein...

Yhteistyössä