Hakutulokset

  1. 1

    Kehuuko miehesi ulkonäköäsi?

    Kehuu. Mutta me ei olla kumpikaan hyviä sanomaan, että rakastaa, minä varsinkin koen sen erittäin vaikeaksi. Silti me rakastetaan.
  2. 1

    Mitä mieltä olette ihmisestä, joka painaa Facebookissa sitä "tykkää"-nappia, jos

    Olen myös joskus pahoittanut mieleni vastaavasti. En usko, että kukaan tarkoittaa pahalla. Pitäisi olla myös jokin empatianappi. Itse laitan vastaavassa tilanteessa jonkin kommentin. Ei siihen monta hetkeä kulu kallista aikaani.
  3. 1

    Riidellessä, tuntuuko että haluat erota miehestä?

    Onneksi me ei oikeastaan riidellä. Kerran oli aihetta riitelyyn ja silloin jouduttiin pohtimaan eroakin. Se asia saatiin kuitenkin selvitettyä.
  4. 1

    Miten estää poikalapsen ympärileikkaus?

    Noh. Oikeasti tämä olisi pitänyt puhua ennen lapsentekohommia. Ehkä se on suostuttava, mutta vain lääkärin tekemänä, asianmukaisin välinein ja puudutuksin ja kaikkea. Tuntuisi ihan hirveältä, niin hirveältä, etten olisi muslimin kanssa ryhtynyt tekemään lapsia.
  5. 1

    Toivooks kukaan muu viileempää ilmaa?

    No pikkuisen vois viilentyäkin. Mut ei paljon! On tätä odotettu ja syksyn pimeys edessä.
  6. 1

    Ärsyttävin sisustus"trendi"

    Mustaksi värjätty sauna.
  7. 1

    Miksi venäläisnaiset ovat niin laihoja??

    Ehkä siellä naisen (nuoren) on vielä kulttuurisesti oltava ennenkaikkea kaunis ja hoikka. Päästäkseen naimisiin ja saavuttaakseen asillisen elintason.
  8. 1

    Onkos kukaan teistä tehnyt Mensan testiä

    mä en itse tehnyt testiä, tai yritin, mutta se tuntui tosi vaikealta, mutta tyttö, joka on vasta 12, sai nettitestissä tuloksen, jolla pääsisi kerhoon. Tietty nettitesti ei riitä, vaan pitäisi tehdä oikea testi, ja se on vasta oli 16-v:lle. Mut - tyttö kuten äitinsäkin on kokenut itsensä aina...
  9. 1

    Onkos kukaan teistä tehnyt Mensan testiä

    Tai teidän lapsi? Miten meni? Olin vähän yllättynyt tytön tuloksesta.
  10. 1

    Maistuisiko?

    No ei oikein just tällä hetkellä, joskus kullä tuollainen suolainen uppoaa.

Yhteistyössä