Maistuisiko?

Maistuisiko?

  • Kyllä :p

    Ääniä: 5 50,0%
  • Ei :x

    Ääniä: 6 60,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    10
yök
Mä en voi sietää tuota tyyliä että kaikki mausteet, siis ketsupit, sinapit, kurkkusalaatit ym. roiskitaan kaikki sekaisin koko annoksen päälle. Sit koko annos maistuu ja näyttää ihan hirveeltä sotkulta.
Grillityöntekijät aina tykkää kun menen baarin jälkeen pienessä sievässä ja haluan ehdottomasti ketsupin, majoneesin ja sinapin erilleen jokainen omaan nurkkaansa ja mahdollisimman vähän ranskalaisten päälle. :D
 
Tarkka silmäisimmät voivat huomata että tässä annoksessa kaikki muut mausteet on aseteltu ennen makkaraperunoita paitsi ketsuppi ja sinappi on roiskittu päälle.
Isot makkaraperunat piti olla, nälkä jäi : /

Alkuperäinen kirjoittaja yök;29997021:
Mä en voi sietää tuota tyyliä että kaikki mausteet, siis ketsupit, sinapit, kurkkusalaatit ym. roiskitaan kaikki sekaisin koko annoksen päälle. Sit koko annos maistuu ja näyttää ihan hirveeltä sotkulta.
Grillityöntekijät aina tykkää kun menen baarin jälkeen pienessä sievässä ja haluan ehdottomasti ketsupin, majoneesin ja sinapin erilleen jokainen omaan nurkkaansa ja mahdollisimman vähän ranskalaisten päälle. :D
 
9MM
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29997028:
Tarkka silmäisimmät voivat huomata että tässä annoksessa kaikki muut mausteet on aseteltu ennen makkaraperunoita paitsi ketsuppi ja sinappi on roiskittu päälle.
Isot makkaraperunat piti olla, nälkä jäi : /
olis kannattanu jäädä grillille syömään puolet isompia ku kotiin. tohonviellä se lihapulla hössötys mukaan kananmunalla ja pari nakkia sanotaa herkkukroiks täällä päin :D
 
"hmmm"
Alkuperäinen kirjoittaja yök;29997021:
Mä en voi sietää tuota tyyliä että kaikki mausteet, siis ketsupit, sinapit, kurkkusalaatit ym. roiskitaan kaikki sekaisin koko annoksen päälle. Sit koko annos maistuu ja näyttää ihan hirveeltä sotkulta.
Grillityöntekijät aina tykkää kun menen baarin jälkeen pienessä sievässä ja haluan ehdottomasti ketsupin, majoneesin ja sinapin erilleen jokainen omaan nurkkaansa ja mahdollisimman vähän ranskalaisten päälle. :D
Mun poika ei kanskaan voi sietää sellaista. Hänellä on asperger.
 

Yhteistyössä