Hakutulokset

  1. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Osaako joku auttaa mua? Miksi 2 rfsun testiä näytti selvää haamua ja tuo yksi herkkä näytti olematonta viivaa? :( mua huolestuttaa .. Kiitos jos joku teistä ihunoista osaa auttaa <3
  2. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Aijaa.com - 11188156 herkkä testi ja heikompi viiva :( mistä tämä johtuu? :/
  3. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Aijaa.com - 11187559 samasta testistä toinen kuva :)
  4. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Aijaa.com - 11187192 jokohan? ;)
  5. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    tässä toinen kuva Aijaa.com - 11157841
  6. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Taitaa tämäkin kierto mennä perseelleen ;/ ovulaatio oli kp 11 ja pc testiin viivanpaikka Aijaa.com - 11157494 masentaa... :'(
  7. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    onnea naapurin tyttö <3 Mä teen nyt palaamisen :D oon ollut viikon äitillä enkä ole siellä viitsinyt koneella käydä :laugh: Mutta siis voiko ovulaatio olla aikaisemmin? kp 10 tunsin kipua ja limat tulivat ?? nyt kp 20 ja en tuntenut mitään enää sen jälkeen ei limoja eikä muutakaan ?? :o
  8. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    oi onnea pele viivan vahvistumisesta ! :heart: Mä olen ollut nuolemassa haavojani .. täti hyökkäsi eilen paikalle .. TAAS !! onneksi tiistaina on lääkäri ja saadaan selville että onko kaikki kunnossa :)
  9. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Aijaa.com - 11027066 Mikä tämä on? Onko peli jo menetetty?? :(
  10. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Oi onnea pele!!!! <3 <3 ONKO KUKAAN NÄHNYT TÄTIÄ? täälä se ei ole ainakaan.....
  11. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Nyt on sitten lääkäri aika saatu noiden vatsakipujen takia! :/ toivottavasti ei olisi mitään vakavaa !
  12. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    täällä valmistaudutaan tädin tuloon :'( tissikipu lähtenyt, mutta vuoto ei ole alkanut kp 29/28. naapurintyttö kyllä sielä viivasta näkyy :)
  13. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Pele kyllä näkyy! Taas me haamuillaan samaan aikaan :D huomiseksi kaikki sormet ja varpaat ristiin että aamu testauksessa näkyy vahvempi viiva <3
  14. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Tässä vielä kuva pc liuskasta aika selvä viivanpaikkka :stick: Näkeekö näissä edes ylipäätänsä kukaan muu mitänn kun minä? :D Aijaa.com - 11021090
  15. K

    Kuvia plussatesteistä

    Heippa ! onko tämä haamu vai pc n viivanpaikka?nyt olis Dpo 14 joten aika himmeä viiva ! Aijaa.com - 11021090
  16. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    En sitten malttanut olla testaamatta .. Näkyykö noista kummastakaan teidän simmuun mitään? molemmissa näen haamut mutta en kuvaan saanut varmaan niita kun tällä kännykän paska kameralla kuvailen !! :kieh: Aijaa.com - 11020964 ja apteekin oma avattuna Aijaa.com - 11020982
  17. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    hellokitty- mitä jos se on kiinnittymisestä johtuvaa?? pistän peukut sullekkin d:)b
  18. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Pidetään peukkuja d:)b
  19. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    -kyllä mää erotan alimmaisessakin !! :) toivottavasti viiva vahvistuisi ! onko sulla ollut mitään oireita?
  20. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    pele MINÄ KYLLÄ NÄEN VIIVAN !! :wave: oi miten ihanaa !! :flower:

Yhteistyössä