Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Rustataas nyt tännekki tämän päivän testaus apteekin omalla testillä.

Meillä on siis menodsa yk 2 tällä hetkellä. Omien ja laskureiden mielestä ovis oli eilen/tänään. Tosin pari päivää sitten havahduin siihen, että viime kierto oli normia lyhyempi, 27pv. Normikierto on n. 28-30pv. Täti yleensä 6-7pv. Nyt täti oli kylässä 4pv. Normia niukempaa ja "ohuempaa" (voiko noin sanoa:D). Nyt n. 1,5vk sitten huomasin et mua.närästää jatkuvasti. Maha.on turvoksissa kun mikäkin pallo ja alavatsaa särkee varsinkin iltasin paljon. Vatsan vetäminen sisään on ihan vihoviiminen asia, mitä nyt tekisin :D
Tosiaan tein apteekin oman testin joka heti näytti negalta. Testi ehti kuivahtaa viitisen minuuttia, kunes uudestaan katoin sitä. Ja silmin nähtävä haamu. Aavistus.punertavaa väriä mukana. Ennen lyhyttä tädin käyntiä tein tyylipuhtaan negan.

Voiko siis viivanpaikassa olla.mahdollisesti väriä? Tai antaako apt oma viivanpaikkoja? Häiritsee, kun en tiiä koska.olis.tää tapahtunu. Jos olis.edellisestä kierrosta tärpänny niin olis paljon selvemmät viivat. Vai oliskohan ovis ollu myöhemmin viime kierrossa?

Pahoittelen jos meni vähän asian vierestä :D ja anteeksi ylimääräiset.pisteet ja kirjoitusvirheet, en jostain syystä pääse korjaamaan niitä puhelimella :eek:
 
Laitan teille nyt vielä aamulla tehdyn wondfon ja nyt illemmalla... tuo illan testi on kokonaan hieman punainen niin siitä on vaikea sanoa onko viivaa. Ovistesti ei haalene millään. EI VOI OLLA 4pv vahvaa testiviivaa ovistesteissä... ei vaan voi... Mutta jotenkin en usko että olen raskaanakaan...

Eli ylempi aamulta ja alempi nyt äskettäin tehty....


 
NiQ
Naapurin tyttö Muistaisin jostakin kuulleeni että olisko se pcos:n taudinkuvaan kuuluu vissiin ainakin se, että ovistestit näyttelee pitkin kiertoa plussaa : / (Tai sitten muistan väärin). Tosin saatan tossa sun r-testissä jotain nähdä kun tuijottelee. Toivotaan pian väriä testiisi! :)
 
Naapurin tyttö Muistaisin jostakin kuulleeni että olisko se pcos:n taudinkuvaan kuuluu vissiin ainakin se, että ovistestit näyttelee pitkin kiertoa plussaa : / (Tai sitten muistan väärin). Tosin saatan tossa sun r-testissä jotain nähdä kun tuijottelee. Toivotaan pian väriä testiisi! :)
Siis tässä kierrossa antoi sylkiovistestin perään heti vahvaa viivaa, sit katosi testiviiva ja nyt antanut tuon 4 päivää vahvaa viivaa... että sillä tässä ihmetellään... :D Hitsin hitsi... jos ajattelen ettei siinä kumminkaan ole mitään... (vaikka kuivassa testissä mun mielestä näkyy selkeämmin)

(Kuiva testi plus samaan aikaan tehty ovistesti)
 
mulle kans tuli sit ihan oikeet kuukautiset,vaikka alkoki vuoto päiviä ennen ku olis pitäny :'( eilen ei vuotanu juuri mitään, tipotteli vain. nyt aamulla sit on tullu reippaasti enemmänkin... minä jo olin varma, että olin raskaana :ashamed: en näköjään tunne kehoani ollenkaan : /
tsemppiä ja plussia teille kaikille :heart: toivotaan teille parempaa onnea tälle kuulle!!
 
Aijaa.com - 11024945Ovistestit on vahvistunut näin ja r-testit on tälläisiä, mutta näkeekö kukaan noissa mitään? Itse on hiukan näkevinään, mutta ei oikein tiedä onko se vain toivetta kun oireita kuitenkin on...Aijaa.com - 11024944

Oireina on kamala nälkä,todella väsynyt, päänsärkyä, vessassa saa juosta, ärtynyt ja sitten itkuherkkä,tissit arat, outo maku suussa ja nyt aamulla tuntuu kuin ikenet olisi herkät ja alkoi vuotamaan verta, nipistelyä ja jomotusta mahassa ja pientä turvotusta...
 
Tein tänä aamuna rfsu:n testin, joka jo 5min. sisällä näytti toooodella haaleaa viivaa. Pari päivää tosin on tullu sellasta rusehtavaa tuhnua tuolta alakerrasta että tätiäköhän meinaa... :| Piti kuitenkin käydä ostamassa varmuuden vuoksi ja ihan uteliaisuuttani apteekin oma r-testi... :) Aattelin sen tuossa muutaman tunnin päästä tekaista kunhan on sopiva vessahätätilanne.

Onnittelut kaikille plussanneille ja hurrrrrjasti tsemppiä kaikille yrittäville! =)
 
HeavyMetalMama-77 Täällä ihan sama tilanne,ruskee/vaal.pun limatuhrua tullu nyt kolmatta päivää todella minimaalisesti,ei mensukipuja. Ja juurikin rfsu-testillä toodella hailee viivanen tänään :confused: No en luota kyseiseen testiin,joten aattelin hakea pregcheckin päivällä. Viime puuhailu oli kp17 ja nyt kp28 ja oviksesta ei varmuutta kun tikut loppu kp14 joten pienen pieni toivon kipinä vielä elää.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27256418:
Vielä yksi kuva, pahoittelen tummuutta kun pimeää niin salama tummentaa sitä..
mutta väsyneet silmät ja flunssa saattaa tehdä nyt kyllä tepposia mutta minusta siinä on viiva?!? vai viivanpaikka?!? vai ei mitään :LOL:

Onpa kyllä selkeä viiva siellä. Hiukan on sellainen syvän näköinen vielä. Muissa noissa kuvissa en tuota viivaa näe. Kuten itsekin mietit onko se plussa vaiko viivanpaikka :/ aika selkeä kuitenkin viivanpaikaksikin.
 


Mie en oikeasti enää ymmärrä, siis kp 19- kp 21 asti tein sillä digilaitteen tikulla testit ilman että laite oli käytössä kun ei toimi. antoi vahvaa viivaa koko ajan, halppistestit ei niinkään, hädin tuskin mitään, eilen sitten halppis ovistesti antoi vahvempaa testiviivaa mutta ei todellakaan vielä plussaksi ees tulkittavaa, nyt sitten rtestin yhteydessä tein niin tuossa lopputulos...

Minun pitää kait uskoa että ovulaatio se on... tai sit oon raskaana mutta testit ei vielä näytä... sillä tuossa rtestissä ei oo mitään...
Olo on kyllä hämmentynyt pakko myöntää...
 
Tein tänä aamuna rfsu:n testin, joka jo 5min. sisällä näytti toooodella haaleaa viivaa. Pari päivää tosin on tullu sellasta rusehtavaa tuhnua tuolta alakerrasta että tätiäköhän meinaa... :| Piti kuitenkin käydä ostamassa varmuuden vuoksi ja ihan uteliaisuuttani apteekin oma r-testi... :) Aattelin sen tuossa muutaman tunnin päästä tekaista kunhan on sopiva vessahätätilanne.

Onnittelut kaikille plussanneille ja hurrrrrjasti tsemppiä kaikille yrittäville! =)
Meillä nyt sitten todellakin vaihtui haamunen tätin kyläilyyn ja tyyli puhtaaseen negaan... Mutta sulle pidän kovasti viel peukkuja :heart:
 

Yhteistyössä