Hakutulokset

  1. Raksalainen

    Clomifen

    Tipetsu oon pahoillani km:si...tuollaista en toivoisi kenellekkään :( Meillä alkoi eka clomi kierto (3:s päivä)...ei oo ollu oikee muita sivu oireita ku yöllä vähä kuumia aaltoja, mutta meni nopeesti ohi...eikä vielä rakkuloiden kasvustakaan ole kummemmin tuntemuksia...jotain pienen pientä...
  2. Raksalainen

    Lapsettomuuden syynä ohut kohdun limakalvo - estrogeenihoito

    Tuu sitten kertomaan miten limakalvo on paksuuntunut :) Juu täytyy ottaa puheeks sit folliultrassa...oon kyl epäilly koko ajan et vika olis kiinnittymisessä, mutta ehkä se ei pääse kiinnittyyn jos ei ole mihin kiinnittyä...folliultraan on kyl vielä aikaa...10pvää...
  3. Raksalainen

    Inseminaatio

    jsl mun vuoto kesti kokonaisuudessaan sen 2pvää nyt ja oli muutenkin vähäisempää kuin normaalisti... luulin että kiertoni oli säännöllinen, muttakun sitä tarkemmin aloin laskeskella oli kp26-34 eli ei sitten ollutkaan säännöllinen vaikka se kalenterissa siltä näytti....joten saattaa olla...
  4. Raksalainen

    Clomifen

    Kiitokset Calypsolle ja Kirsikka09:lle toitte juuri toivomaani positiivisuutta clomeista :) Onnittelut onnistumisistanne :flower: :heart: Tänään nappasin ekan clomin :) Ja varasin pitkän vkl:ppu loman kylpylään mulle ja miehelleni (sopivasti ovis aikaan)... mutta voiko lääkäri kieltää...
  5. Raksalainen

    Inseminaatio

    Juu tarkoitin kyllä julkisella, sillä mieheni mielestä voimme edetä ihan rauhassa...omasta mielestäni tätä on jo muutenkin venytetty, mutta kunnioitan kuitenkin mieheni mielipidettä... aloitimme yksityisellä, josta lääkäri kirjoitti lähetteen sairaalaan...siellä tehdään aukiolotutkimus ja...
  6. Raksalainen

    Lapsettomuuden syynä ohut kohdun limakalvo - estrogeenihoito

    Minä olen alkanut epäillä samaa...yritystä on 2v...mutta aloitimme hoidot vasta nyt...tästä kierrosta alkaa clomit...ihmettelen kyllä suuresti tätä menkkojen keston lyhyyttä...tuntuu kuin veri ei pääsisi tulemaan ulos kunnolla tai sitten sitä vaan tulee vähän ja nyt kp2 se loppui...tänä vuonna...
  7. Raksalainen

    Inseminaatio

    Nöppö oletko saanut selville mitä ivf tulee maksamaan julkisella? Itselläni ei ole hajuakaan ja mies tyrmäsi ajatuksen heti juuri kalleuden takia...
  8. Raksalainen

    Ensikertalaiset lapsettomuushoidoissa

    Meillä myös lapsettomuushoidot alkamassa...ylihuomenna clomit alkaa ja niitä syön kp3-6...lisäksi aion aloittaa vyöhyketerapian...ja oviksen tikuttelun... Oviksen olen tikuttanut ainoastaan kerran...jälkeenpäin ajateltuna olisi ehkä pitänyt tikutella enemmän... Aukiolotutkimusta ei ole vielä...
  9. Raksalainen

    Clomifen

    ihanaa kuulla et joku plussaa clomeilla ONNEA apsu:heart: On siis jotain toivoa...kp1 ja kp3 aloitan clomit...niitä syödään sit niin kauan kai ku eka inssi...varmaan tammi-helmikuussa... Tässä vaiheessa en vielä osaa sanoa mitään, mutta neuvoja otan vastaan kokeneemmilta clomisteilta...
  10. Raksalainen

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    onlyer Olen myös sairastanut kilpirauhasen ylitoimintaa...ei mitään herkkua sekään...koita vain muistaa syödä ne lääkkeet ettei käy köpelösti...ja itse luulen, että lapsettomuutesi johtuu juuri tuosta kilpirauhasesta...pyydä aikaa asiaan perehtyneeltä lääkäriltä jotta saat lääkityksen oikeaksi...
  11. Raksalainen

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    jag78 Olen todella pahoillani puolestanne, en pysty todellakaan edes kuvitella mitä käytte läpi. Toivon todella ettei kohtalomme ole sama, sillä mieheni ottaisi tiedon vastaan erittäin raskaasti. Toivottavasti käännätte nämä vaikeudet vielä suhteenne voitoksi, joka vahvistaa suhteenne kallion...
  12. Raksalainen

    Inseminaatio

    Nöppö Olen myös suunnitellut ensi kiertoon vyöhyketerapiaa...siitä on kuulunut paljon positiivisiakin tuloksia...siis plussauksia...olen kuullut että vyöhyketerapiakäynnit kannattaa ajoittaa oviksen ajoille...ja jatkaa 10-15 kertaa/kerran viikossa...mieluiten lapsettomuuteen perehtyneellä...
  13. Raksalainen

    Inseminaatio

    Oli pakko liittyä seuraan vaikka inssiin on vielä aikaa...varmaan menee enskuun puolelle. Oltiin yksityisellä, mut siirrytään sieltä pikkuhiljaa väestöliiton puolelle kun ollan viel nii nuoria 26 ja yritetty jo 2 vuotta...eli nyt kp25/31 ja ens kierrosta alkaa clomit ja mennää varmaa sit...
  14. Raksalainen

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Peppi1981 Juuri meinasin kysyä et oletteko päässeet passin :) oonnittelut =) En tiiä miks mulla nyt on taas sellanen olo et nyt on tärpänny, ei oo ollu pitkään aikaan...nyt vaan pitää rauhassa odotella et tuleeko se täti vaiko ei... Itse olen myös välillä jopa tulistunut kun kuulen jonkun...
  15. Raksalainen

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Uskotteko, että eläimet voi "haistaa" raskauden? vai onkohan tää nyt taas mun haaveiluspekulaatiota taas :( Mä nimittäin kävin tänään kaverin luona ja niiden koira oli koko ajan väkisin tunkemas mun syliin...tosin nyt alkais olla vasta kiinnittymisen aika... Ja toinen juttu minkä muistin...
  16. Raksalainen

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Huojentavaa kuulla että muidenkin miehet on asiasta hiljaa...myös musta tuntuu, että tää on vaan mun oma projekti...ja mieskin muutaman kerran sanonu että sä oot yrittäny tulla raskaaksi...kun ei ole itse kuitenkaan voinut asialle tehdä juuri mitään enkä oo oviksesta meuhkannu sille ettei tule...
  17. Raksalainen

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Heips... ajattelin kysellä et onko kukaan "käyttänyt" koskaan tuota kohdun nipukan "tarkkailua"/kokeilua apuna ovulaation selvittämisessä? Oli ihan uus asia mulle... Entä kuukuppia raskautumistarkoituksessa? Sit vielä et onko joku koittanut vyöhyketerapiaa? Itse ajattelin nyt kokeilla...
  18. Raksalainen

    Minkä kokoinen munasolu irtoaa?

    Lämmöt nousee vasta kun ovis on jo ohi...
  19. Raksalainen

    Nyt viimeset sisustusvinkit - mitä kannattaa ottaa ja mitä ei ehottomasti!

    "Rakentajalle" Itse juuri tutkiskelin tuota välitilan laminaatti asiaa myös. Ja ammattilaisena voin sanoa, että kyllä ja ei. Käväisin Ikeassa ja totesin että ei. Nuo ikean omat kastuessaan yms. alkaa "roikkua" reunoista. Koko oli jotain 50x60(9,90e/kpl). Mutta ihan Prismassa rautapuolella...

Yhteistyössä