Hakutulokset

  1. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Oireista: ihan kamala päivä, mutta toisaalta pitäis ajatella, että kai kaikki on hyvin. Ihan kamala olo kokoajan. Vielä en ole alkanut oksentamaan, mutta aivan varmasti alan oksentamaan vielä. Ei voi käydä niin, että kaikissa muissa raskauksissa oon yrjönnyt itseni sairaalakuntoon ja nyt muka...
  2. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Meillä on esikoisen ja toisen lapsen ikäero 1v7kk. Seuraava 2. ja 3. lapsen ikäero 2v. 3. ja 4. lapsen ikäero päivä vajaa 3v. Nyt näyttää siltä, että tämän viidennen ja tuon neljännen ikäero tulisi olemaan 7v 11kk. :-o
  3. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Mä en ole kertonut vielä kenellekään. Kaksi mun lähintä ystävää arvasivat ja kun kielsin niin inttivät niin, että oli pakko myöntää. Mutta en halua, että vielä kukaan tietää. Mun äiti kysyi oonko raskaana kun lopetin tupakoinnin ja mun ystävän juhlien jälkeen olin hereillä ja pirteä jo yhdeltä...
  4. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Eli jos olen tervetullut niin olen 32-vuotias neljän lapsen äiti. 5.lapsi tulossa. LA 31.1-17. K-HKS. Jännä juttu kun kierto mulla on ollut todella epäsäännöllinen, mutta tiedän tarkalleen, että milloin tämä poju on hedelmöittynyt. 8.5 ja sen mukaan LA olisi aiemmin. Samoin viimeisimmän...
  5. O

    Tammikuun tähtöset 2017 **KESÄKUU**

    Hei. Tänään kävimme varhaisultrassa. Siellä pienenpieni sydän sykki niin maan vimmatusti ❤️❤️❤️ Mutta laskettuaika muuttui ja se on vasta 31.1 eli koitan raivata tieni tuonne helmikuisten puolelle. Mukavaa odotusaikaa teille tammimasukeille! Melko kornia, mun neljästä lapsesta kolme...
  6. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Heissan. Huoliteko mut mukaan? Olin tuolla tammikuisissa, mutta tänään varhaisultrassa selvisi, että LA onkin 31.1.-17. Mulla on neljä lasta ennestään, joista kolme nuorinta helmikuisia Jos saan liittyä joukkoonne niin laittelen lisätietoja
  7. O

    Tammikuun tähtöset 2017 **KESÄKUU**

    Hei. Mä varasin maanantaille ultran yksityiselle kun aloin jo huolestumaan kun en vieläkään oksenna. Ja otin tuossa viikko sitten vahvan kihomatolääkkeen, jota ei saisi ottaa raskausaikana. Mun elämä on niin kiireistä ja tämä on niin uusi juttu pitkästäaikaa, että unohdan kokoajan olevani...
  8. O

    Tammikuun tähtöset 2017

    Hei. Ajattelin kertoa hieman itsestäni. Minulla on siis neljä lasta ennestään, 2 poikaa ja kaksi tyttöä. He ovat jo koululaisia. Lasten isän kanssa ollaan erottu noin 5v sitten. Tämän nykyisen miehen kanssa olen hengaillut vajaa 4v ja yhdessä ollaan asuttu pari vuotta. Mun miehellä ei ole...
  9. O

    Tammikuun tähtöset 2017

    Hei. Liittyisin mukaan joukkoon hurjaan. 5. Lapsi. Iltatähti. Itse olen 32v. Ja LA 29.1.2017 K-HKS. Meillä jo kaikki lapset koululaisia.

Yhteistyössä