Huojentavaa kuulla, että sulla oli samassa tilanteessa mennyt kaikki hyvin Mä jotenkin pelästyin tosi paljon sitä 3+ testissä, mutta nyt olen lukenut englanninkielisiltä palstoilta, ettei se ehkä olekaan niin harvinaista. Mulla oli myös tuona testauspäivänä pää tosi kipeä, eli ehkä oli jokin hormonipiikki silloin. Ja oli myös 10+ tunnin yöunet takana, eli aamupissa oli varmasti tosi vahvaa....Mansikkainen123, Mulla on sulle lohduttava kokemus ihan vastaavasta tilanteesta! Esikoisesta plussasin tosi ajoissa ja se digin 3+ pärähti myös. Ultrassa sanottiin että näkyy korkeintaan just raskauspussi mutta ei alkiota ja kehotettiin odottamaan pari viikkoa. Seuraavassa Ultrassa parin viikon kuluttua näkyi alkio 7+3 ja alkuperäinen LA siirtyi kaksi viikkoa. Olin siis Ekassa Ultrassa ehkä just ja just 5+ jotain mut hormonit nousi todella nopeasti heti alkuraskaudessa. Terve poika syntyi ja vieläpä tasan sinä päivänä milloin se alkuperäinen LA olisi ollut eli rv 38+0 tämän uuden lasketun ajan mukaan.
En vielä uskaltaudu fb-ryhmään, nautin nyt tästä anonyymiydestä ainakin aluksi Mutta oon huomannut, että tästä ryhmästä oon saanut jo hirveesti tukea ja jaksamista. Kiitos siitä
5+3 näillä näkymin meneillään