Joo täälläkin kissat on sen verran urpoja (nuo kissat on oikeesti vähän ku Urpo ja Turbo) että ei ol mitenkää reagoinu raskauteen.
Molemmat on tykänny mun vatsan päällä nukkua ja nyt kun en oo päästäny siihen nukkumaan, niin änkeevät kainaloon peiton alle. Tai ihan pään viereen.
Koira on jotenki reagoinu tai aavistaa, koska seuraa mua ihan joka paikkaan, istuessa änkee syliin nukkumaan mahdollisimman lähelle masua (meillä siis chihuahua, et ei mittä isoo koiraa) ja yöllä pitää olla vähintään samassa huoneessa, mikäli makkarin ovi on kiinni ja koira oven toisella puolella, niin siellä se vinkuu niin kauan, että pääsee makkarin puolelle.
Tulis perässä saunaankin, mutta en päästä.
Jos se tota on koko raskauden ajan, niin epäilen, että mulla menee hermot.
Tossa se nytkin nukkuu ihan kiinni masussa..
Ihanaa työviikko ohi ja viikonloppu vapaa, ainakin siis töistä.
Huomenna sinne yo-juhliin ja päätin laittaa sen maximekon, vaikka se ei välttämättä tarpeeksi juhlallinen olisikaan.
Ja sitten sunnuntaina juhlitaankin kuopuksen 2-vuotis syntymäpäiviä.
Virallinen syntymäpäivähän oli eilen ja annettiin neidille yks lahja eilen jo.
Repa, siinä on ollu kyllä nopee synnytys.
Ja mä oon molemmilla kerroilla ollu paniikissa siitä, että vauvat syntyy kotiin tai autoon. Mutta molemmilla kerroilla on onneks synnärille ehditty. Matkaa ei onneks oo kuin se n. 45 minuuttia, riippuu pitkälti ajonopeudesta.
Pakko sanoa, että vaikka lämmin ilma on ihana. Niin ihanaa kun ilmat viilentyy edes hetkeksi.
Nyt on suurin osa sunnuntain syntymäpäivä juhlien ruuista ostettu. Jotain pientä tehdään kyllä itse.
Siskon pitäis ihan hetken päästä saapua tänne, lapset kyllä on jo nukkumassa, mutta näkevät sitte aamulla tädin (hän on samalla esikoisen kummitäti). Kyseessä siis juur tää sisko, joka raskaudesta jo tietää.
On vissii ihan hyvä, että ollaan kertomassa raskaudesta sunnuntaina.
Töissä tuli nimittäin ensimmäinen onnittelu asiakkaalta, työkaverit kun jo tietääkin. Kyseessä oli vanha koulukaveri, jonka oon viimeks nähny varmaan pari vuotta sitten.
Mieski totes tossa, että oon muhkummaks tullu (mies tosta kyllä saa kuulla vielä... )
Ja vaikka juhannukseen on aikaa, niin oon työpaikalla sanonut, että sillon en oo töissä.
Pääsee mökkeilee pitkästä aikaa.
Mut joo, ehkä tästä tarttis mennä kohta sitä siskoa vastaan.
Susanna & Pähkinä 9+5