Tammikuun tähtöset 2017 **KESÄKUU**

Jee, ultrassa käyty ja pienellä kaikki hyvin :love: oli vain kovin kovakourainen lääkäri, niin olen nyt vuotanut ihan verta :eek:

Muutoin olo on helpottanut ja henkisesti tuntui todella huojentavalta ylittää tuo 12 viikon raja. Hampaita pestessä tosin aina yökityttää. Teillä oli keskustelua alusvaatteista ja mammavaatteista. Itse olen pitänyt eniten mahan alle jäävistä äitiysalkkareista. Rintsikat vielä ihan tavallisesti, mutta täytyy varmaan tässä raskaudessa jo edellistäkin aiemmin siirtyä kaarituettomiin liiveihin, kun nyt jo välillä ahdistaa ja painaa :alien: mammahousut otin käyttöön jo viikkoja sitten, kun en jotenkin siedä yhtään puristusta vatsalla :D

Mamadread mä tällä hetkellä vain kävelen ja kuntopyöräilen ja satunnaisesti venyttelen/jumppaan. Pitäisi löytää ideoita uusiin jumppaliikkeisiin, kun monet omat vakkarit tuntuu jotenkin ikäviltä tehdessä, ja en niitä nyt siis edes uskalla tehdä.

Ihanaa kesäpäivää kaikille!

Elisen ja Toivo 12+2

Täällä kanssa np-ultra takana ja kaikki hyvin :love: viikot tänään 13+0. Rakenneultraan saatiin aika vasta ihan elokuun loppuun. Miten sinne asti malttaa odottaa :rolleyes: nyt annoin luvan itselleni että voi ostaa muutaman pikkiriikkisen vaatteen jo.. :X3:

Tehtiinkö teillä Elisen alakautta se ultra? Täällä tehtiin mahan päältä.

• Tykkää
Reactions: mamadread

Yhteistyössä