Hakutulokset

  1. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Huomenta! Heräilin tänään sit ekan virallisen lomapäivän kunniaksi jo seittemältä, kun mies lähti töihin :) Mulla ois yheksältä parturi, jee :) Oon käynyt raskausaikana kyllä tosi usein parturissa/kampaajalla. Varmaan kerran kuukaudessa. Tai siis mulle se on usein, kun tavallisesti käyn...
  2. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Nyt täällä kaivataan apua koskien isyyspakkausta. Olen ajatellut hankkia miehelleni isyyspakkaukseen sellasen ison vähän paremman sikarin ja sitten askin pikkusikareita kavereille (varpajaisiin) Mutta, mulla ei ole hajuakaan mistä niitä saa ja mikä olis hyvä merkki?!? Itse, kun en ole koskaan...
  3. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Mä oon kyl miettinyt, että eikai ne vauvat voi kohdussa itkeä, tai siis voihan ne tehdä sellasia hengityksiä mitkä vois olla itkua, mutta ei niin että ääntä kuuluisi. Mulla on tänään viimenen työpäivä B) Pikkusen hienoa. Toin töihin 4 kiloa karkkia työkavereillekin :D Outiko 30+2
  4. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    pekunalle: Mä olen kyllä siinä käsityksessä että vauvan itku ei mitenkään voisi kuulua kohdusta lapsiveden seasta... mutta korjatkaa jos olen väärässä. Tietystihän se toki hienoa olisi jos voisi kuulla, mut... Minäkin katoin tänään Sairaalan, olivat kyllä söpön pikkuisia ne kolmospojat...
  5. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    nepsunen Ei aikaakaan kun siulla on jo pikkunen nyytti kainalossa =) Minä en varmaan uskaltaisi enää tossa vaiheessa ees poistua kaupungista mihinkään, ettei synnytys ala muualla :laugh: Mutta toisaalta, voihan sitä muuallakin kun Jkl:ssä synnyttää.. nöttiäinen Kiva, kun kävit kertomassa...
  6. O

    Seksi raskausaikana

    Minä olen ainakin ihan normaalisti harrastanut seksiä ilman mitään jälkiseurauksia.. outiko 30+1
  7. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Huomenta! Mä en tajua että mikä mulla on, mutta oksensin viime yönä tosi isosti :o En tiiä onko nyt jotain mahatautia vaiko tähän raskauteen liittyvää. Nyt aamulla en oo enää oksentanut, mut en oo uskaltanu oikeen mitään syödäkään. Voiko raskauspahoinvointi tulla takasin vielä tässä...
  8. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    OnSiisKevät Nätit tatskat =) Mittasin nyt sitten tuon mahanympäryksen ja tulos 110 cm :o Härregyyd! Eipä ihme että yläkäyrillä mennään..vaikka en mä tiedä mikä on "normaali" mitta näille viikoille.. Outiko 30+0
  9. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    permis Nopeesti se aika menee, ei aikaakaan kun huomaat että se 30 viikkoa on täynnä =)
  10. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Kikka89 Voi harmi, kun tuli ikäviä uutisia :hug: eiköhän pikkuisella kaikki kuitenkin ole ihan hyvin =) Ja tosi ikävää myös sekin ettei mies tue/kuuntele sua tämmösellä ikävällä hetkellä. Jaksuja :heart: Mä en oo mitannut vielä kertaakaan mahan ympärysmittaa, mutta varmaan menee jo...
  11. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Muistinpas tänään soittaa sinne neuvolaan ja pissanäyte negatiivinen =) Hyvä, että antibiootit on auttaneet. Sain samalla vaihdettua sitten mun neuvola-ajan..pääsen nyt sille samalle millä normaalistikin käyn. Ei olis enää kauaa töitä, tämä ja huominen ja sitten loma, ihanaa! Outiko 30+0...
  12. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Mies oli hankkinut meille pari kanavapakettia lisää, kun ajatteli että mulla on tylsää kun jään perjantaina kesälomalle ja sitten tietty äippäloma. Oli ottanut jotain juniorikanavia lapsellekin jo :D Huomasin, että esim. mtv3 faktalta tulee aika paljon erilaisia synnytysaiheisia dokumentteja...
  13. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Kikka Tsemppiä sulle neuvolaan. Harmittavaa tuo miehesi käytös. Sie oot kyllä ihailtavan kärsivällinen, kun jaksat kuitnekin olla hänen kanssaan. Mun pitäs tänään muistaa soittaa neuvolaan mun pissakokeen tuloksista, toivotaan että ei ois enää kohonnutta bakteerikantaa. Mutta hyvä, että tuota...
  14. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Piritta88 Voi vitsi, se Sami Vähäsantanen on ihan huippu. Ainakin telkkarissa. Mä oon miettinyt että te jotka asutte Tampereella, niin saakohan kukaan teistä kätilökseen sitä "julkkis kätilöä" mikä on siinä Sairaalassa :D outiko 29+6
  15. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Beija Onnea kovasti vauvasta! Ja ihanalta kuulosti tuo synnytyskin :) Menispä itselläkin noin "helposti".
  16. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    permis Voi että kun noi vaunut on ihanat. Harmi, kun mun omat vaunut ei oo enää tallessa. Ne oli sellaset ruskeet samettikankaiset..todella retroa olisivat tänä päivänä. Tilasin tänään netistä sitterin ja pinnasängyn reunapehmusteet. Eilen kylläkin kävin ostamassa jo kangaskaupasta sellasta...
  17. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Kimalle84 Höh, kuulostaa tosi kurjalta. Itsellä ei oo vielä asiasta kokemusta, kun esikoista odotan, mutta ois kyllä varmasti ärsyttävää, jos ulkopuoliset aina olisivat tietävinään paremmin mikä on lapselle parasta. Lapsen vanhemmathan ne kuitenkin on päävastuussa kasvatuksessa ja heidän...
  18. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    kukkaiskeiju Mä sitten unohdin soittaa sinne neuvolaan :laugh: Just nyt vasta muistin ja soittoaika tietty jo ohitse, noh huomenna sitten uusiksi paremmalla muistilla :whistle: Joo ja perunoilla aika kova kilohinta, jos 6 perunaa maksais 6 ? :D Tervetuloa sintsukka :flower: outiko 29+6
  19. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Kimalle84 Minäkin olen kuullut että Emman ja Carenan rattaat on ihan surkeet :/ Harmi, kun ei oltu sun toiveita kuunneltu. Pystyykö niitä enää vaihtamaan? Ymmärrän kyllä, että kun lahjaksi saatu, niin vähän noloa, mutta..
  20. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Ai niin, piti kysyä vielä, että onko teidän seksielämä muuttunut raskauden myötä? Meillä on jonkun verran vähentynyt, ei kuitenkaan kauheasti. Ja on vielä löytynyt ihan mukavia asentojakin vaikka maha onkin välillä tiellä, välillä mietin, että oon varmaan aika koominen näky :laugh: Mies sen...

Yhteistyössä