Hakutulokset

  1. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    aurora81: Eli 5 piste vöissä on nimensä mukaisesti viisi vyötä: eli hartiavyö x2 , lannevyö x2 ja haaravyö. 3- piste vöissä ei ole kun kolme vyötä: hartiavyöt ja haaravyö eli lanteille ei tuu ollenkaan vyötä. 5 pistevyö on tukevampi ja ainakin itse oon kuullut, että siksi myös...
  2. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    kukkaiskeiju Kävin tänään sen meidän neuvola-lääkärin luona ja oon tosiaan vielä huomisenkin saikulla, kun en pysty tekemään töitä ( = istumaan 8h) ilman että alkaa ahdistaan henkeä.. Kovasti kyl tahtoisin sinne mammauintiin, mut saa nähdä kehtaako sit mennä, kun on saikulla :whistle: Mä...
  3. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    pekunalle: Näin minäkin olen käsittänyt. Vauvan selälle ei tee hyvää, jos olisi istuvassa asennossa, mutta siis vaaka-asento on ok. Me ei olla vielä sitteriä ostettu, mutta ostetaan kun hyvä tulee vastaan. Niin ja 5 piste vyöt kandee ehottomasti olla sekä sitterissä, mutta erityisesti...
  4. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    baby butterfly Mä oon ajatellut, että haluaisin kestoilla, mutta saa nyt nähdä miten lähtee käyntiin. Tietty voi olla, että aluksi mennää kertiksillä, mutta sitten siirrytään pikkuhiljaa kestoihin. Mä sain tänään vihdoin ja viimein vietyä Kelaan kaikki tarvittavat paperit. Vähän meinasi...
  5. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Dheal: No ohhoh! Onneks en hakenut Tapiolasta vakuutusta, mullaki ois varmaan hylätty, vaikka raskaus muuten sujunutkin hyvin. Mä tässä odottelen, että neuvolan "soittotunti" alkais ja saisin soitettua sinne. Kun työterveydestä sanoivat , että mun pitää olla neuvolaan yhteydessä tässä...
  6. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    sissihullu82 Noi Tupperin lastenastiat yms. on kyllä niin ihania :heart: Itsekin tullut niitä vähän haalittua :ashamed:
  7. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Huomenta! Heräsin taas tosi aikasin, kun mies lähti töihin. Mun omaatuntoa soimaa olla kotona saikulla, kun en oo sillei kipeekipee. Mut tiiän kyllä, että kun meen töihin istumaan niin alkaa taas tukalat oltavat/hengitysvaikeudet. Kotona ei kuitenkaan tuu oltua n. 8 tuntia samassa asennossa...
  8. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    pekunalle Mulla kohdunpohjankorkeus oli RV 19+6 => 20,5cm ja RV 24+0 => 22.5 cm Edellisellä neuvolakäynnillä ei enää mitattu, kun lääkäri teki vauvan painoarvion, joka oli 1250g ja viikkoja oli tuolloin tasan 28+0. Mutta jospa se sulla tasottuisi vielä. Mullakin oli tuolloin ekan mittauksen...
  9. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Kiitos nepsunen uudesta pinosta :)
  10. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    tyttönen90: Mä mietin ihan samaa. Kuulostaa kyllä varsin omituiselta, jos Tapiola hylkää vakuutuksen tuolla perusteella :o

Yhteistyössä