eikä kestä kiitellä,vähän on hakusessa täälläkin tää homma,kuten huomaatte..noo,oppia ikä kaikki!
pusukalatar:toivottavasti supparit meni ohi,ei oo mukavaa jos joutuu pelkäämään jo tuossa vaiheessa vaavin puolesta.Niin,ja paljon tsemppiä tupakka lakkoiluun,ei se helppoa ole mut ei mahdotontakaan.hyvä että et ole liian ankara itsellesi repsahdusten suhteen:selkä kyyryssä kohti uusia vaikeuksia niin kuin armeijassa sanottiin
On se kummallinen tämä odottavan mieli,viime yönä meinasin motata nukkuvaa miestä otsaan,kun hän nukkui NIIIN rentona mahallaan!ei siinä muuten mitään,mutta mahallaan nukkuminen on paras asento jonka tiedän ja sattuneesta tiippanasta johtuen en sitä voi enää käyttää..oispa saattanut tulla vihaista kommenttia kolmen aikaan yöllä jos oisin monottanut raasua
Aivan ihana päivä tulossa sään suhteen,meinasin heti kirmata paikalliselle lenkkipolulle,mutta pitää vissiin jättää väliin sillä olen iltapäivällä menossa serkun kanssa kaupungille ja syömään..ei tule liikaa rasitusta turvonneille töppöjaloilleni..
Huomenna ois neuvola,mutten oikein osaa jännittää kun minusta se terveydenhoitajalla käynti on yhtä tyhjän kanssa,varsinkin kun itse seurailen verenpainetta ja pissan arvoja kotoa käsin.tiippanakin on aika kova muksu liikkumaan,eli niitäkään ei tarvii odotella.Ei pitäis olla näin varma mutta...
Oli muuten jännä tulla tännepäin,sillä Siilinjärvellä,missä ennen asuimme kävin kaks kertaa neuvolassa viikoille 36 saakka ja siitä lähtien ois neuvolat ollu viikon välein (täällä jokatoinen viikko loppuun saakka) ja jos oltais asuttu vähän pidempään siellä oisin saanu loppuraskauden ultran ja lääkärin tottakai,mut täällä ei kuulemma ultrata enää tässä vaiheessa ja lääkäriäkään ei tuossa kyllössä ollu kun oisin tarvinnu.Kävi vaan sillon mielessä,et en kyllä tule tänne synnyttämään jos sairaalassa yhtä onnettomasti palveluja tarjolla,mut se taitaa olla turha pelko remontista huolimatta.ei kai ne minua kotiin heti seuraavana aamuna laita
Olipas aika valivali viesti,anteeksi siitä..ihan hyvällä mielellä oikeasti olen täällä synnytystä odottamassa
nyt lähden keksimään tekemistä päiväksi ennen kun on aika suunnistaa kaupungille,
HYVÄÄ PÄIVÄÄ KAIKILLE!
nepsunen&tiippana 38+6
ps:arvatkaa kuka pääsee huomenna leffaan katsomaan enkelit ja demonit