Hakutulokset

  1. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Minäkin olen käsittänyt, että epiduraalin laitto kyllä sattuu, mutta synnytyskipuihin verrattuna ei varmaan tunnu miltään.. kikka89: Juu siis tuohan on jo vanhankansan peruja, niinkuin sauna ja siivouskin ( kolmen S:n menetelmä) En sitten tiiä onko miten paikkansa pitävä :D Kuullu vaan...
  2. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Mullekkin sopii Memppari, sielläkin kyllä hyvää ruokaa.. Toki pusukalattaren ehdottama Food kelpaa myös, siellä ainakin on isot annokset :D
  3. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Halinallelle hurjan paljon onnea =) Ihana kuulla, että synnytys meni hyvin ilman kivunlievitystäkin. Ja minä olen torstaina tulossa, ellei mitään ihmeitä satu. Flunssakin helpottaa jo sen verran, että enköhän minä paikalle jaksa tulla. Kunhan on vain paikka ja aika tiedossa. Kukkaiskeijulle...
  4. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Piknik idea kuulostaa minustakin tosi kivalle, mutta tosiaan, kelit on loppuviikosta huononemaan päin joten sisätiloissa saattas olla kivempi olla?! Jos jonnekkin ravintolaan, niin joku hiljanen/rauhallinen paikka ois aika jees? Monesti jos liikaa meteliä niin hankala jutella..vai mitä...
  5. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Liikkeistä Käsittääkseni vauvan liikkeet vähenee joskus raskausviikkojen 34. paikkeilla. Tai silloin kohdussa alkaa olla jo ahdasta. Mulla tuntuu ainakin vielä liikkeitä ihan älyttömästi, jopa enemmän kun aikasemmin..mutta ehkä tässä muutaman viikon päästä ne vähenee sitten. Täällä...
  6. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Täälläkin yksi, joka nukkuu yönsä huonosti :/ On vaan niin kuuma ja tukala olo ja vauva liikkuu niin kauheasti, että ei meinaa löytyä mitenkään sellasta asentoa missä ois hyvä olla. *valivali* Ja myöskin ennenaikaset supistukset vaivaa.. Tervetuloa tinuli71 Meillä onkin sitten sama...
  7. O

    raskaus ja epilepsia

    Mä olen 32. raskausviikolla ja syön myöskin epilepsialääkkeitä. Mulla ei ole ollut kun keeran elämässäni epilepsiakohtaus v. 2006, mutta oli sen verran raju, että lääkitystä ei voida lopettaa vielä muutamaan vuoteen. Lääkkeenä mulla on Trileptal 300mg x 2 /pvä. Lääkemäärää ei ole muutettu...
  8. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Kiitos uudesta pinosta =) Oon kyllä helpottunut, että nää helteet ei enää kovin kauaa kestä. Flunssassa ja raskaana ei oo herkkua tämmöset kelit. Tajusin just, että laskettuun aikaan on enää alle 2kk! Hurjaa! Aika menee ihan siivillä, mutta ei se mitään =) outiko 31+4
  9. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Minä vaan pikaisesti tulin käväseen. Ollaan vielä täällä miehen porukoilla, huomenna tullaan kotiin. Tuskainen olo, kun on niin kuuma! Ei tästä oikeen voi mahan kanssa nauttia :/ Outiko 31+4
  10. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Täällä koitetaan pakata viikonloppua varten, lähetään heti kun mies pääsee töistä. Mua ahdistaa nyt jo ajatus niistä juhlista, kun tulee kuitenkin tosi kuuma jne. Yritin kokeilla sukkahousuja ja päädyin siihen lopputulokseen, että sukkahousujen pitää olla joko a) niin isot että ne menee...
  11. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    nepsunen Tuossa just eilen mietinkin, että onkohan sulle tullut lähtö synnärille :) ONNEA siis vaan älyttömästi :heart: Juu ja täälläkin yks joka melkein asuu FB:ssä :whistle: eli kaveriksi saa lisäillä jne.. outiko 31+3
  12. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Joo, tosiaan loppu hyvin kaikki hyvin. Vauva liikkuu nyt kauheesti vaan, varmaan aisti mun pelon/stressin :/ Ja maha on muutenkin nyt kipeenä. Mutta hitto, kun noi miehet ei vaan aina tajua! Tietysti minäkin aika nopeesti rupesin panikoimaan, mutta kun en oo tottunut siihen että mies ei vastaa...
  13. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Ei ollutkaan miehellä mitään hätää. Sillä oli puhelin äänettömällä ja oli vielä matkalla pysähtynyt ruokakauppaan jne. Mutta hui helkkari että mä saikähdin! Musta on näköjään tulossa ihan vainoharhainen, kun ajattelin että se on vähintään joutunut johonkin onnettomuuteen tai pahoinpidelty tms...
  14. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Tulin vaan pikaisesti käymään, kun on pakko kirjoittaa. Oon ihan paniikissa! Mun mies on kadonnut jonnekkin. Tai siis en saa sitä kiinni ja oon ihan paniikissa. Käytiin yhdessä keskustassa ostoksilla tuos vähän aikaa sitten, mä lähdin bussilla kotia ja se sitten pyörällä. Mutta se ei ole tullut...
  15. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    nöttiäinen Tottakai tuut mukaan :) Ja onnea häihin, nauti päivästä täysin rinnoin! Häät on niin ihania, mä vieläkin muistelen omia häitä, vaikka niistäkin kohta jo vuos :D Ja treffeistä tosiaan, ois kivaa, jos joku jaksais järkätä. Mie en kyl varmaankaan jaksa. Tälläkin viikolla ois pitänyt...
  16. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Ihanaa, tänään sain nukuttua jopa kymmeneen asti! Yleensä oon nyt lomallakin herännyt viimestään seittemältä, oten tää on ihan luksusta. Kipeä tosin vieläkin olen. Kengistä Mulle mahtuu vielä kaikki kengät ihan hyvin, korkkareilla kuljen edelleenkin, vaikka näyttää varmaan koomiselta tän...
  17. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    vaavitar Ai sullakin flunssa, sama täällä :( Ostin apteekista tänään Panadol hottia, kun sehän on vähän vastaava kun Finrexin, mutta saa juoda raskauden aikanakin. Mulla ainakin vähäsen se helpotti. Apteekissa käytiin farmaseutin kanssa tänään läpi koko niitten valikoima nenäsumutteita ( ja...
  18. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    pikkupeikko85 Kurjaa tosiaan, että suhteenne ei sitten kestänytkään, mutta minun mielestä teit järkevästi, kun lähdit huonosta suhteesta pois. Oli varmasti ikävä päätös, mutta varmasti lapsen (lasten) kannalta hyvä ratkaisu. Paljon jaksamisia =) Rangatanga: Minä tilasin oman juhlamekkoni...
  19. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Minäkin kyllä mielelläni taas treffaisin :) Nyt on lomaa niin on vaan aikaa. Paitsi että nyt oon saanut tosi ikävän flunssan ja sen takia voimat ihan lopussa :ashamed: outiko 30+6
  20. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Jeppis84 Onneksi vauvalla kaikki oli hyvin. Varmasti oli tosi iso säikähdys. Mä meen huomenna antamaan uuden pissanäytteen, kun tänään en vaan yksinkertaisesti jaksanut liikkua minnekkään. Miten tää flunssa voikin viedä näin voimat :( Sitten, kun ulkonakin ollut tosi hiostava ilma niin ei...

Yhteistyössä