Hakutulokset

  1. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Päksäkkä Mä mittasin viime viikolla ja mahanympärys oli 110 cm. Toki on varmasti läskiäkin mukana :D Outiko 30+6
  2. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Oho, meidän istuin ( Römer Baby Safe Plus Isofix 2008) näköjään saanut erittäin hyvän arvosanan =) Kannatti miehen siis tehdä vertailuja :D
  3. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Mulle on tullut flunssa. Kurkku on tosi kipee ja nenä tukossa. Kuumetta ei onneksi ole. Viime yö oli muutenkin tosi kurja, kun ei löytynyt hyvää asentoa ja tuntui että piti rampata veskissä kokoajan. Olen melko varma, että se pissatulehdus on tullut mulle taas. Se ensimmäinen mikä oli silloin...
  4. O

    Raskaana oleva Martina: Viinilasillinen silloin tällöin ei haittaa

    Minun puolesta Martina tehkööt mitä huvittaa, mutta turha sitten itkeä lehtien palstoilla, jos lapsella ei kaikki olekaan hyvin...olisi miettinyt sitä silloin, kun joi. En ymmärrä mikä siinä alkoholissa kiehtoo niin paljon, ettei voi olla juomatta :/
  5. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    permis Ok, hyvä tietää. Jospa tää ei oo sitä. Ei mua kyllä oo jalkapohjia kutittanut yhtään, mut täytyy ens viikon neuvolassa mainita asiasta kuitenki. kikka89 Paljon jaksamista ja toki voit purkaa tuntojasi täällä =) Nyt takasin ulkohommiin.. Mies just ilmoitti että lähteekin töistä...
  6. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Anna333 ja vilmav2 Juu, se tosiaan voi kyllä olla ihan normaaliakin kutinaa. Ja eilen rasvasin itteni sellasella oikeen paksulla perusvoiteella niin eipä kutissu enää. Joten voipi olla, että on sitten ihan normaalia eikä mitään hepatoosia. Tuntuu, että sitä vaan pelkää saavansa kaikki...
  7. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Onko kenelläkään tietoa/kokemusta maksahepatoosista? Mä oon jotakin siitä lukenut ja nyt mua hiukan vaivaa se. Mulla on meinaan alkanut iho kutiamaan aika paljon, ei nyt ihan sietämättömästi, mut kuitenkin. Se kutina kai on se ainoo oire tohon hepatoosiin, vai? Outiko 30+4
  8. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Mullekkin sanottiin neuvolassa, että pitäs välttää raskaiden töiden tekoa. Nyt kun olen kesälomalla, niin olenkin miettinyt että mitenköhän maltan :whistle: On kuitenkin kaikkee sellasta hommaa, mitä "pitäisi" tehdä ennen vauvan syntymää. No voihan se olla että laitan miehen hommiin ja itse...
  9. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Munkin masua hiplaillaan ja minusta se on suurimmaksi osaksi ihan kivaa :) Johtuu varmaan siitä, että kaikki ovat kyllä luvan kysyneet.. Meidän äiti on kyllä kaikista pahin huolehtija. Se ihmetteli tänään sitä, että miten jaksan vielä pyöräillä :D Niin ja sitten täs muutama viikko sitten...
  10. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Nyt on käyty parturissa ja muutenkin käyty hemmottelemassa itteään :) Ostin vähän vaatteita (kerrankin itselleni, en vauvalle) ja täydensin meikkivarastoa. Sitten vaan istuskelin kahviloissa ja nautin olosta ja lomasta :D Täytyy nyt vielä tehdä kaikkee tollasta, mitä ei sitten vauvan kaa niin...

Yhteistyössä